X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
פנה למנכ"ל משרד התחבורה ודרש לאכוף את החוק משרד התחבורה נוטה לאמץ עמדת התנועה למדינה יהודית שמדובר בעבירת הסעת נוסעים בשכר חשש בקרב המפעילים מכתבי אישום פליליים
▪  ▪  ▪
שבוס. החברה הקבלנית חוששת [צילום: מאיה גרין/יח"צ]

יושב-ראש ועדת הכספים, ח"כ משה גפני, פנה למנכ"ל משרד התחבורה, קרן טרנר, וביקש ממנה לבדוק ולוודא כי החקירה נגד האגודות השיתופיות "שבוס" ו"נוע תנוע", המפעילים בשירותן ואתר לגיוס מימון המונים לפעילותן תתבצע בצורה הטובה ביותר. כך נודע ל-News1.
החקירה בעניין נפתחה בעקבות תלונה אותה הגישה התנועה למדינה יהודית, ארגון משפטי הפועל לחיזוק אופיה היהודי של ישראל, נגד קווים הפועלים בכמה מערי גוש-דן, בירושלים ובבאר שבע. במשרד נוטים לקבל את עמדת התנועה לפיה מדובר בקווי שירות פיראטיים האסורים על-פי סעיף החוק האוסר הסעת נוסעים בשכר, ולא את עמדת היזמים כאילו העובדה שהשירות מוצע לחברי האגודה בלבד ושהתשלום עבור הנסיעות מתבצע באופן עקיף.
החקירה נמצאת בעיצומה
השמועה על כך שמשרד התחבורה מצוי בשלבי איסוף המידע ובחינתו לקראת הגשת כתבי אישום פליליים, בדומה לכתב האישום שהוגש נגד אובר (UBER), הגיעה לאוזניהם של קבלני ההסעות הפועלים בשירות האגודות השיתופיות, אשר חוששים מפני עיצום כספי גבוה, שלילת רשיונות הסעה ואף חרמות מצד לקוחות חרדיים העושים שימוש בשירותי ההסעות.
בדיון במליאת הכנסת, הזכיר ח"כ מיכאל מלכיאלי (ש"ס) בפני שר התחבורה מכתב דחוף ששלח אליו לפני כחודשיים וטרם נענה, ובו דרישה לאכוף את החוק נגד קווי שירות פיראטיים בשבת. השר ישראל כ"ץ היה נבוך והודה כי הגיע לא מוכן. הוא אף התבלבל בין קווים בתשלום שמפעילות האגודות השיתופיות לשירות הסעיות ללא תשלום אותו מפעילות העיריות, תוך שהוא מפנה את השואל למשרד הפנים. כ"ץ הוסיף כי סיכם עם היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט ועם הפרקליטות, שיגנו על עמדת משרד התחבורה בבג"ץ שהגישו המרכז הרפורמי לדת ומדינה ואחרים, לפיה יישמר הסטטוס-קוו.
בעייתיות חוקית בקו הקיץ של הרצליה
בתחילת השבוע דחתה מועצת עיריית חולון הצעה לסדר שביקשה להגדיל ב-60 אלף שקלים את תקציב קו ההיסעיות של הקיץ אותו מפעילה העירייה בלילי שבת למקומות הבילוי, כך שייסע גם בחודשים ספטמבר-דצמבר, ולא רק ביולי אוגוסט. ראש העירייה מוטי ששון אמר כי גורמי המקצוע בדקו ומצאו שאין ביקוש לשירות מעבר לחודשי הקיץ, ולכן אין כוונה להרחיבו.
בתוך כך, צפויה מועצת עיריית הרצליה לדון בחוקיות הפעלת קו הקיץ החינמי לים. זאת לאחר שהתברר כי הפעלתו מעבר לששת חודשי הפיילוט ב-2016 עליהם החליטה העירייה נעשה בחוסר סמכות, בלי שיעילות הקו נבחנה בידי צוות בראשות מנכ"ל העירייה, כפי שהתחייב למועצת העיר ראש העירייה משה פדלון.

תאריך:  07/06/2017   |   עודכן:  07/06/2017
+חודשה הכריזה בערבית באוטובוסי באר שבע
01:33 08/06/17  |  עידן יוסף

הכריזה בערבית באוטובוסים של חברת דן בבאר שבע, אשר הופסקה בעקבות מחאה של רבים מהנוסעים, חודשה. כזכור, הודיעה המדינה לבית המשפט העליון כי הכריזה בערבית תמשיך להישמע, והעירייה לא התערבה.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
גפני: לאכוף החוק נגד קווים פיראטיים בשבת
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
גנבים עם דרכי גישה לאלוהים
ישראלי זועם  |  7/06/17 23:56
2
לחייב כל אזרח לאכול חזיר ל"ת
היהודי הנצחי  |  8/06/17 02:25
3
גפני קורא לשלם מסים במגזר ל"ת
הקב"ה נגד החרדים   |  8/06/17 07:22
4
לא ייאמן
ים תיכונית  |  8/06/17 09:16
5
באותה מידה -ביטול קוי החרדים
צביקה החשמלי  |  10/06/17 14:32
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות תחבורה ציבורית
עידן יוסף
בדיון שהתקיים בוועדה המדע והטכנולוגיה הוצגו פתרונות טכנולוגיים מתקדמים לתחבורה חכמה בישראל    נציג חברת Waze הודיע על אפשרות חדשה המאפשרת לנהגים ונוסעים לתאם נסיעה ביניהם ללא עלות
עידן יוסף
תחנות נהריה, עכו, קריית מוצקין, קריית חיים, חוצות המפרץ ולב המפרץ ייסגרו הלילה וייפתחו מחדש במוצ"ש
עידן יוסף
בלחץ הוועדה לפניות הציבור הושג הסדר לסלילת הרכבת הקלה להדסה    יו"ר הוועדה: "בסכסוך הממושך בין האוצר לסיטיפס הסבל כולו של האזרחים"
יאיר דקל
האוטובוס התמלא ואני התקשרתי בזמן הנסיעה אל המודיעין והתלוננתי על ההמתנה הבלתי סבירה. המוקדנית אמרה בנימוס: "היה עומס בדרכים". מאחורי שמעתי התמרמרות של אנשים, שנדחקו במעבר והתלוננו על ההמתנה הממושכת. אני כבר לא הייתי רגוע ואמרתי לה בקול רם: "תגידי למי שהמציא את התירוץ הזה, שזה לא נכון. השירות פשוט גרוע"
עידן יוסף
ביום א' ייפתחו לתנועה שלושה נתיבי נסיעה ממוצא ועד שער הגיא    מהירות הנסיעה בקטעים אלה תעלה ל-100 ו-110 קמ"ש    ביום ה' הבא יפתחו לתנועה שלושה נתיבים של קטע הדרך המקביל בין שער הגיא למוצא
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il