X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
אפרת גילת, חברת קיבוץ מעברות המכהנת כמנכ"ל מטרנה, תעבור לנהל את חברת מוצרי מעברות מינויה אושר בדירקטוריון וב-25 ביולי יאשרו אותו בעלי המניות תקבל שכר ברוטו של 88 אלף שקל בתוספת הפרשי הצמדה, הוצאות טיסות ושהייה בחו"ל, רכב צמוד ומענק חודשי של עד 616 אלף שקל על-פי הישגי החברה
▪  ▪  ▪
אייל שלמון, יו"ר דירקטוריון מעברות [צילום: יח"צ]

המנהלת הכללית המיועדת של חברת מוצרי מעברות, אפרת גילת, צפויה להרוויח שכר חודשי של 116,500 שקל. כך עולה ממסמך זימון לאסיפה מיוחדת ששלחה החברה לבורסה. השכר משקף משכורת ברוטו בסך של 88 אלף שקל, בתוספת הפרשי הצמדה בשיעור העלייה של מדד המחירים לצרכן.
שוויה של חברת מוצרי מעברות עומד כיום על 685.1 מיליון שקל. חברת מטרנה היא אחת מן החברות הבנות של מעברות. בפברואר האחרון הודיעה מעברות כי תמכור לחברות אסם ונסטלה את כל החזקותיה בשותפויות המייצרות את תחליפי חלב האם מטרנה. בדיווח שפורסם אז נכתב כי הרווח ההון לאחר מס צפוי להיות בין 400 ל-450 מיליון שקל.
מינויה של גילת, חברת קיבוץ מעברות המכהנת כמנכ"ל מטרנה תעשיות משנת 2009 ועד היום ושכיהנה בתפקיד זה במשך 9 שנים נוספות - משנת 1997 ועד לשנת 2004, אושר ב-25 במאי בדירקטוריון מעברות. הוא יובא ב-25 ביולי לאישור באסיפה של בעלי המניות בחברת מעברות. מלבד קיבוץ מעברות, המחזיק בכ-59% ממניות החברה, מחזיקים במניותיה הגופים המוסדיים הראל, פסגות, כלל ביטוח וכלל השקעות ואפסילון.
בעלי המניות יידרשו לאשר לגילת גם מענק שנתי בסך של 1.5% אחוז מרווחי החברה בשנה קלנדרית. חישוב המענק ייעשה לפני ניכוי המיסים מן הרווח של החברה. עוד תקבל כמענק שנתי 4% מהגידול ברווח לפני מס, יחסית לשנה הקלנדרית הקודמת. מענקים אלה יהיו עד לגובה מרבי של 7 משכורות חודשיות ברוטו - דהיינו 616 אלף שקל.
גילת תזכה ל-30 ימי חופשה בשנה ולזכות ל-30 ימי מחלה, לרכב צמוד בנפח מנוע של עד 3,000 סמ"ק, להוצאות טיסות ושהייה בחו"ל שיידרשו לה לצורך עבודתה.
אפרת גילת עברה הליך מיונים לתפקיד מנכ"ל מעברות כבר בשנת 2015, אולם משכה את מועמדותה בשל תפקידה כמנכ"ל מטרנה באותה עת. באותה עת זכה בתפקיד דני טרגן, שהתפטר לאחרונה לאחר כהונה קצרה של כשנה וארבעה חודשים. "ועדת הביקורת, ועדת התגמול ודירקטוריון החברה הינם בדעה, על בסיס היכרותם עם גב' אפרת גילת ושביעות הרצון המלאה מתפקודה כמנכ"לית מטרנה, שגב' אפרת גילת הינה בעלת כישורים ויכולות לכהן כמנכ"לית החברה ולפעול לקידום מטרותיה", נכתב בהזמנה לאסיפת בעלי המניות. עוד נכתב כי החברה מייחסת חשיבות לקידום מנהלים שצמחו בחברה וסבורה שיש בכך משום קידום החברה ומתן תמריץ לעובדיה.

תאריך:  08/06/2017   |   עודכן:  08/06/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שכר גילת במעברות - 116,500 שקל בחודש
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
המשכורת הולכת לקיבוץ?
אזולאי  |  8/06/17 18:34
 
- לא כשהקיבוץ מופרט ל"ת
דן ה  |  9/06/17 04:03
2
כן. הכל לקיבוץ. מעברות שיתופי
גל דר  |  11/06/17 21:20
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
המנהל לשעבר של ה-FBI אומר שההסברים המשתנים לפיטוריו הדאיגו ובלבלו אותו; "הטענה כאילו הבולשת הייתה במצב גרוע היא שקר"    מבהיר שטראמפ מעולם לא ביקש ממנו במישרין להפסיק את החקירה, אך אומר שכך הבין את דבריו בנוגע לחקירה נגד פלין
איציק וולף
אברהם בנימין ויהושע הס הורשעו בריבוי מקרי הסתה לאלימות ולגזענות ובסיוע להסתה שכזו    הסכמה בין בנימין לפרקליטות על העונש המבוקש - חצי שנת מאסר שעשויה להיות מומרת בעבודות שירות    אין הסכמה עונשית בין הס למדינה
מירב ארד
לאחר שפוטר ביום שלישי מישראל היום - חוזר דן מרגלית לכתוב בהארץ    מהשבוע הבא יחזור מרגלית לכתיבה שבועית בעמוד הדעות
אלעזר לוין
כל 90,000 המ"ר של שני המגדלים בתל אביב נמכרו, וחלק מהרוכשים כבר נכנסו    מכרו 295 חניות ב-250 אלף מ"ר לחניה    צופים רווח של 100 מיליון שקל במגדל המשרדים רסיטל
יוני בן-מנחם
חשוגי בן ה-82 מת ממחלת הפרקינסון שממנה סבל בשנים האחרונות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il