הוא נשאל מדוע אין נתיב תחבורה ציבורית בכביש ירושלים תל אביב, ואמר כי ישראל חייבת נתיבי תחבורה ציבורית, ולמעלה משליש מעבודתה של החברה היום מוקדש להקמת הנת"צים. "איני נכנס לשאלה אם צריך נת"ץ בכביש 1, אבל בעיה מורכבת צריכה להגיע עם ארגז כלים. צריך גם נת"צים וגם תחבורה ציבורית זמינה. אני רוצה לעבור מניטור תנועה לניהול תנועה, להמשיך לשעות כבישים ותשתיות תומכות טכנולוגיה מתקדמת.
המנכ"ל טרנר-איל הסבירה כי "בבדיקות שערך
משרד התחבורה, לפני שנים אחדות, האם נכון לפתוח נתיב תחבורה ציבורית שלישי בין שער הגיא למחלף הראל, מצאנו כי לא נשפר את מצב האוטובוסים וכי נפגע במשתמשי הרכב הפרטי. עד סוף השנה נצא למכרז לנת"ץ שלישי בצד שמאל של הכביש ממחלף סחרוב לירושלים, שיכלול העדפה ברורה לתחבורה ציבורית עד אזור התחנה המרכזית".
טרנר-איל נשאלה האם יש להטיל אגרת גודש בכניסה לתל אביב, והשיבה: "אנחנו לא חושבים שזה נכון. יש לנו מענים שיתנו מענה די דומה - נתיב מהיר מצפון, ממזרח ומדרום. היום יש אגרת רכב ומיסוי רכב ואנחנו מעדיפים לא להטיל מס, אלא לתת תמריץ, ואמרנו זאת לאוצר. שר התחבורה קורא להפחית את אגרת הרכב, ורוצה מהאוצר תמריץ לנהגים שישנו את זמני הנסיעה". גם המשנה למנכ"ל נת"ע, שי יפתח, אמר כי אי-אפשר להטיל אגרות גודש בהיעדר מענה ראוי וציין כי המטרו האמיתי של ישראל הוא של נת"ע ולא של
רכבת ישראל.
מנכ"ל רכבת ישראל,
שחר איילון, הפתיע בחבר-הדיון כשדיבר על רכבת ישראל כגורם מעצב תרבות, ואמר כי "הפיתוח שעושה רכבת ישראל מרים את המדינה ברמה הכלכלית. אנחנו מבינים ש-50 שנה אחרי מלחמת ששת הימים המדינה עדיין צריכה להתהוות ולייצר את התרבות שלה. לא סתם הצבנו פסנתרים וספרים בתחנות".