X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
חברת נסיעות ותיירות ממשיכה להוביל במדד הבקרה של משרד התחבורה חריגות שירות משמעותיות בקווי אגד איפה האוטובוסים הכי מלוכלכים ולמה הנוסעים מרוצים מחברה שנותנת שירות גרוע
▪  ▪  ▪
קו של סופרבוס [צילום: שמואל וולף]
הנוסעים די מרוצים
במהלך שנת 2016 ביצע משרד התחבורה סקר שביעות רצון ארצי בקרב נוסעים בקווי אוטובוס. הסקר היה חסר תקדים בהיקפו ומנה כ-42,000 נשאלים בלמעלה מ-4,000 נסיעות. מן הסקר עולה כי ציבור הנוסעים אינו שבע רצון מתפקוד אגד ודן, אך מרוצה באופן מפתיע מפעילות ג'י בי טורס וגלים, למרות החריגות הרבות בשירות. ייתכן שהסיבה לכך היא קנה המידה הצר של הנוסע, שאינו מכיר את השירות ביתר החברות והתרגל לרמה מסוימת של שירות. להלן דירוג שביעות הרצון שנתנו הנוסעים:
1. ג'י בי טורס
2. נסיעות ותיירות
3. קווים
4. מטרופולין
5. גלים
6. ש.א.מ
7. סופרבוס
8. אגד תעבורה
9. רמה (גולן)
10. נתיב אקספרס
11. אפיקים
12. דן
13. אגד
14. דן בדרום
15. מטרודן
ככלל, הנוסעים די מרוצים, והציון הממוצע שניתן הוא 3.63 מתוך 5.

אגף פיקוח, בקרה ורמת שירות ברשות הארצית לתחבורה ציבורית, בראשות דוד יוסף, פרסם את דוח הבקרה החצי-שנתי. בדוח, הסוקר את חריגות פעילות מפעילי התחבורה הציבורית, ניתן ציון גבוה לחברות נסיעות ותיירות וש.א.מ, וציון גרוע למטרודן (שסיימה פעילותה), לג'י בי טורס, לסופרבוס ולגלים.
ציון מעל הממוצע קיבלו חברות דן בצפון, אגד תעבורה, קווים ומטרופולין. יתר המפעילים, בהם אגד ודן, קיבלו ציון ממוצע. הדוח מעלה מקרים רבים של איחורים ואי-ביצוע נסיעות, תוצאה שהסיבה לה היא כנראה המחסור החמור בנהגים.
בקואופרטיב אגד קיימת חריגה משמעותית בכל נושא לוחות הזמנים - 1.9% מהנסיעות שנדגמו איחרו לצאת ביותר מ-6 דקות, ו-2.2% כלל לא בוצעו. חריגות רציניות התגלו גם בהצגת מספרי הקווים בשלטים בתחנות המוצא. עם זאת, לא התגלו חריגות בהופעתם החיצונית של הנהגים. אוטובוסים מלוכלכים רבים התגלו באשכול הפרברי בחדרה.
בחברת דן נרשמה חריגה חמורה באי-ביצוע נסיעות ב-3.1% מהנסיעות שנדגמו. 1.8% מהנסיעות איחרו לצאת מתחנת המוצא. כמו-כן התגלו בעיות בשילוט בתחנות וכן בעיות נגישות. האוטובוסים בבני ברק נמצאו מלוכלכים (2.5%). חברת דן בדרום הרבתה לאחר (2.7%) ו-1.3% מנסיעותיה לא בוצעו. חריגה נרשמה גם בהצגת מספרי הקווים (3%) ובסטייה ממסלול ואי-עצירה בתחנות (1.5%). חברת דן בצפון המפעילה את שלושת קווי המטרונית בחיפה חרגה משמעותית (13.4%) בתחום הנגישות, וליקויים התגלו ב-1.2% מהאוטובוסים רבי-הקיבולת שהיא מפעילה.
בקווי החרדים של אגד תעבורה התגלתה חריגה חמורה בהצגת מספרי הקווים (21.9%) ובעיה בשילוט על האוטובוסים (2%). איחורים של 6 דקות ומעלה נרשמו ב-5% מהנסיעות ואי-ביצוע ב-2%. לא נמצאו בעיות בנגישות לאוטובוסי החברה. בקווים הממוגנים של חברת אגד תעבורה נמצאו 4.3% אי-ביצוע נסיעות ו-3.6% איחורים, כאמור. חריגת איחורים של 2.7% גם באשכול אשדוד של החברה, כמו גם בעיות נגישות (2.3%).
בחברת אפיקים נרשמו 2.5% חריגות איחורים, ו-1.8% אי-ביצוע נסיעות. עיקר החריגות היו בעקבות קשיי התאקלמות באשכול פ"ת-בקעת אונו, שבו היו 3.8% חריגות איחורים ו-3.4% אי-ביצוע. גם במספרי הקווים והשילוט היו חריגות משמעותיות.
חברת קווים חרגה בעיקר בתחום הצגת מספרי הקווים (3.2%). ב-2.1% מהנסיעות נרשמו איחורים, ו-0.7% אי-ביצוע נסיעות. תחום הנגישות סבל מ-1.9% חריגות. בחברת נתיב אקספרס נמצאו חריגות בתחום השילוט בתחנות (3.1%) והצגת מספרי הקווים (1.5%), בתחום האיחורים (2%) ובתחום הנגישות (1.4%).
בחברת סופרבוס יש אחוז גבוה של איחורים (2.7%) ו-1.1% אי-ביצוע נסיעות. החברה גם חרגה בתחום השילוט בתחנות (9.9%), בתחום הצגת מספרי הקווים (2.2%) ובתחום הנגישות (3%). בחברת מטרופולין התגלו איחורים משמעותיים ב-2.3% מהנסיעות ו-1.7% אי-ביצוע נסיעות. בעיות התגלו גם בתחום הצגת מספרי הקווים (3.2%).
חברת נסיעות ותיירות הפועלת בנפת נצרת מפגינה ביצועים יפים במיוחד ומתפקדת כמפעיל הטוב ביותר. כלל לא נרשם בה אי-ביצוע נסיעות, אך ב-1.5% מהנסיעות היו איחורים. חברת ש.א.מ (שירותי אוטובוסים מאוחדים) הפועלת בנצרת חרגה בעיקר בתחום המידע לציבור - השילוט בתחנות (12%) והצגת מספרי הקווים (6.6%).
חברת ג'י בי טורס ממשיכה כהרגלה לתת שירות גרוע לנוסעיה. ב-6.1% מהנסיעות שנדגמו היו איחורים וב-2.5% אי-ביצוע נסיעה. כמו-כן התגלו חריגות של 4.3% בהצגת מספרי הקווים. הרעה נרשמה בשירות של חברת גלים ברהט. עיקר החריגות - בתחום מסירת המידע לציבור בשילוט ובהצגת מספרי הקווים וכן בחריגות ממסלול הנסיעה, אי-עצירה בתחנות ובנגישות האוטובוסים.
בחברת רמה הפועלת ברמת-הגולן התגלו 10% חריגה בשילוט התחנות -6% בהצגת מספרי הקווים. אחוז האיחורים גבוה יחסית - 3.3% וכך גם הסטייה ממסלול ואי עצירה בתחנות (2.5%).

תאריך:  11/06/2017   |   עודכן:  11/06/2017
+"מטריחים זקנים כדי להחליף פרופיל רב-קו"
16:22 11/06/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

טכנולוגיה ישנה במשרד התחבורה כולאת יתרה בכרטיס הרב קו של נוסע בהגיעו לגיל אזרח ותיק ומונעת מעבר אוטומטי לפרופיל הנכון בהתאם לגיל המשתמש

קושי מיותר
+חדש: חניית צוותאית שמורה ברכבת
12:19 11/06/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

שיתוף הפעולה בין "מוביט" לרכבת ישראל מתרחב: כ-50 מקומות חנייה יישמרו לנהגי Moovit Carpool בחניון תחנת הרכבת בית יהושע בשעות השיא במהלך השבוע

חניה שמורה

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
דוח הבקרה: חריגות משמעותיות בסופרבוס
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות תחבורה ציבורית
עידן יוסף
שיתוף הפעולה בין "מוביט" לרכבת ישראל מתרחב: כ-50 מקומות חנייה יישמרו לנהגי Moovit Carpool בחניון תחנת הרכבת בית יהושע בשעות השיא במהלך השבוע
עידן יוסף
כך אומר מנכ"ל רכבת ישראל    הסיבה: ההפוגה בשבת מאפשרת לו עבודה על המסילות    מנכ"ל משרד התחבורה: נת"ץ בכביש 1 יפגע ברכב הפרטי ולא ישפר תנועת האוטובוסים
עידן יוסף
פנה למנכ"ל משרד התחבורה ודרש לאכוף את החוק    משרד התחבורה נוטה לאמץ עמדת התנועה למדינה יהודית שמדובר בעבירת הסעת נוסעים בשכר    חשש בקרב המפעילים מכתבי אישום פליליים
עידן יוסף
בדיון שהתקיים בוועדה המדע והטכנולוגיה הוצגו פתרונות טכנולוגיים מתקדמים לתחבורה חכמה בישראל    נציג חברת Waze הודיע על אפשרות חדשה המאפשרת לנהגים ונוסעים לתאם נסיעה ביניהם ללא עלות
עידן יוסף
האגודה השיתופית שבוס החלה להפעיל קו לת"א בליל שבת    מהשבוע הבא: קו מצור-הדסה לירושלים, ומיולי: קו מחולון לת"א    מועמד לראשות העבודה: "העוולה החברתית מס' 1 - שאין תחבורה ציבורית בשבת"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il