X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
תנועת אומ"ץ טוענת שעל נתניהו להדיח את שר הפנים, או לכל הפחות להוציאו לחופשה, בשל עברו הפלילי, התקדמות החקירה הנוכחית וחוסר הנוחות שהביע בג"ץ ממינויו
▪  ▪  ▪
דרעי. "קמה חובה" [צילום: הדס פרוש, פלאש 90]

תנועת אומ"ץ מבקשת מבג"ץ (יום ד', 14.6.17) להורות לראש הממשלה, בנימין נתניהו, להדיח את שר הפנים, אריה דרעי, או לפחות להוציאו לחופשה בשל חקירת המשטרה נגדו.
התנועה טוענת, כי את החקירה הנוכחית יש לראות על-רקע עברו הפלילי של דרעי, וכן על-רקע חוסר שביעות הרצון שהביע בג"ץ ממינויו לשר בכלל ולשר הפנים בפרט - המשרד בו ביצע חלק מן העבירות הקודמות בהן הורשע. בהסתמך על דיווחים בתקשורת טוענת התנועה, כי החקירה מצויה בשלב מתקדם המצדיק הדחה או חופשה.
"נוכח חומרת החשדות בעניינו של המשיב 4; נוכח השלב המתקדם שאליו הגיעה חקירתו הפלילית של המשיב 4 והצטברות הראיות נגדו; נוכח רום מעמדו של המשיב 4, המשמש שר בכיר בממשלה; ונוכח נסיבות העניין, לרבות עברו הפלילי של המשיב 4 והנסיבות הגבוליות של עצם מינויו לממשלה ובהמשך לתפקיד שר הפנים - קמה למשיב 1 [נתניהו] ולמשיב 2 [אביחי מנדלבליט] חובה משפטית להפסיק את כהונתו בממשלה בעת הזו, בין בדרך של הוצאה לחופשה כפויה והוראה שלא להפעיל את סמכויותיו המיניסטריאליות, ובין בדרך של העברה מכהונה.
משלא מילאו המשיבים 1 ו-2 חובתם זו, קמה עילה להתערבותו של בית משפט נכבד זה בשיקול דעתם של משיבים אלה", נטען בעתירה שהוגשה באמצעות עוה"ד יובל יועז ודורון ברקת.

תאריך:  14/06/2017   |   עודכן:  14/06/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 34
עידן יוסף
ביהדות התורה אומרים כי משרדי העבודה והתחבורה הפרו את הסיכומים עימם ומבצעים    ליצמן התעמת עם כ"ץ בישיבת הממשלה    דרעי: "יום השבת הפך ליום התחזוקה והעבודות"
מירב ארד
מדובר בתוכנית ראשונה מסוגה, אשר תהווה מצפן דיגיטלי למשרדי וגופי הממשלה ומסגרת לפעילות הממשלה לשנים 2017-2020. הפעילות במסגרת התוכנית לשנים 2017-2018 מתוקצבת ביותר מ 1.5 מיליארד שקלים.
עמי דור-און
כיוון שיש היגיון רב בכללים האתיים לעולם האקדמי המוצגים בימים אלה לשיפוטו של הציבור הרחב מטעמם של השר נפתלי בנט ואסא כשר, נראה לי שיהיה זה נכון וצודק להפעיל קוד אתי שכזה, או דומה לו, גם על ישיבות הממשלה והתבטאויות שריה, כולל ראש הממשלה
איציק וולף
שר הביטחון טוען כי הגורמים הפוליטיים שאומרים שהבנייה שאושרה ביהודה ובשומרון אינה מספקת עלולים להביא לסיכון מפעל ההתיישבות כולו    "מספרי המחצית הראשונה של 2017, הם הגבוהים ביותר מאז 1992, מי שטוען שניתן היה לעשות יותר קורע את החבל לגמרי"
איציק וולף
ועדת השרים לחקיקה דחתה את הדיון בהצעת חוק שגיבשו ח"כ מיקי רוזנטל והתנועה לאיכות השלטון המבקשת למנוע בחירת מי שהורשע בעבירה שיש עמה קלון לכנסת או לראשות עיר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il