X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
קבוצת גולף הודיעה על סיכום עקרוני למכירת 5,732,810 מניות רגילות לחברת כלל ביטוח תמורת כ-33 מיליון שקלים תמכור מניות לשחם נץ וליצחק טרגן תמורת כ-6.2 מיליון שקל נוספים המכירה - בערך הנמוך בכעשירית משוויה של מניית גולף
▪  ▪  ▪
[צילום: איתמר לוין]

קבוצת גולף חתמה על הסכם עקרוני למכירת 14.2% ממניותיה לחברת כלל ביטוח. בהודעה שמסרה לבורסה (יום ד', 14.6.17) נכתב כי 5,732,810 מניות רגילות של גולף יוקצו לחברת כלל בתמורה לסך של 5.57 שקלים למניה וסכום כולל של 32,963,658 שקלים. חלק מן המניות יוקצו לכלל ביטוח, חלק לכלל פנסיה וחלק לעתודות, שמחצית מאחזקותיה בידי כלל.
ערך המניה של גולף בתום יום המסחר שקדם לפרסום ההודעה עמד על 6.38 שקל למניה. משמעות הדבר היא שהמניות יימכרו לחברת כלל בערך הנמוך ב-9.9% מן הערך הריאלי שלהן.
עוד נמסר כי 543,350 מניות רגילות של החברה יוקצו לשותפות שחם נץ, שבשליטת בית ההשקעות אלטשולר שחם, תמורת סכום כולל של 3,124,262.5 שקלים. מדובר בכמות מניות המגיעה לשיעור של 1.18% מן הסך הכולל של מניות גולף. גם כאן הוסכם כי המחיר שבו יימכרו המניות יעמוד על 5.57 שקלים למניה. כמות זהה של מניות תימכר על-פי הסיכום העקרוני ליצחק טרגן תמורת 3,124,262.5 שקלים.
שוויה של קבוצת גולף, העוסקת בעיצוב ושיווק מוצרי הלבשה, טקסטיל וכלי בית ושולטת ברשתות החנויות "כיתן" ו"פולגת", עומד כיום על כ-257.1 מיליון שקלים. רוב אחזקותיה (כ-62%) נמצאות בידי חברת כלל תעשיות. החברה נמצאת בבעלות חברה שבשליטת לן בלווטניק.

תאריך:  15/06/2017   |   עודכן:  15/06/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
פנינסולה, העוסקת במתן אשראי לעסקים קטנים ובינוניים, נשלטת בידי מיטב דש    דיווחה כי 100% מהאשראי שניצלה בפועל ניתן לה על-ידי הבנקים כהלוואה קצרת מועד מסוג On Call
עידן יוסף
העבודות עשויות להימשך גם בשבת    בש"ס תובעים הסברים ממשרדי העבודה והתחבורה ויקיימו מרתון פגישות ביום ראשון
עידן יוסף
דרישה להקפאת התוכנית להרחבת העיר הפלשתינית    שרי הבית היהודי תוקפים את נתניהו: "התוכנית מחמירה מול היקפי הבנייה שאישר ליישובים ישראלים"
עידן יוסף
עו"ד וגנר ממשרד המשפטים אמרה בדיון על המדרג החדש לעבירות המתה כי במקרים רבים בית המשפט מייחס לנאשם אדישות או שוויון נפש לגורל המנוחה ובני הזוג מורשעים בהריגה ולא ברצח    סלומינסקי: "רצח מדרגה שנייה יכלול את כל המקרים שהם יותר מהריגה"
עידן יוסף
במהלך דיון בתיקון התקנות, שיאפשר שיווק מוצרים שאינם מסווגים ואינם מוחרגים לכלל מדינות העולם ללא רישיון עד לשלב ההתחייבות, תהו מספר ח"כים מדוע ישראל איננה מפרסמת את רשימת 98 המדינות להן ניתן לשווק ללא רישיון כלל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il