X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
סגנית שר החוץ באוניברסיטת אריאל: "לא תיתכן בנייה של 14,000 יחידות דיור בקלקיליה ללא 10,000 יחידות דיור באריאל" דגן: הממשלה ממשיכה במדיניות שמאל מינוס
▪  ▪  ▪
חוטובלי להפוך ישובים לערים [צילום: יח"צ]

"אחרי 50 שנה אנחנו צריכים להתחיל להתייחס להתיישבות כדבר רגיל ונורמלי. עלינו לדרוש הרחבת בנייה בהתיישבות כולה". כך אומרת (יום ה', 15.6.17) סגנית שר החוץ, ציפי חוטבלי. היא דיברה בכינוס מחקרי יהודה ושומרון ה-27 באוניברסיטת אריאל, שייסד יעקב אשל. לדבריה, "לא תיתכן בנייה של 14,000 יחידות דיור בקלקיליה ללא 10,000 יחידות דיור באריאל".
חוטובלי: "העתיד של יהודה והשומרון נמצא בבנייה העירונית. עלינו להפוך ישובים ביו"ש לערים, זהו היעד האזרחי שלנו. נושא מכסות הבנייה צריך לרדת מסדר היום. לזוגות הצעירים מגיע דיור במחיר סביר ובנייה ביו"ש תוזיל את יוקר הדיור עבור הזוגות הצעירים".
סגנית השר הוסיפה כי "המדיניות של הנסיגות כדרך להסדר אינה רלוונטית יותר. אף ישוב יהודי לא יפונה. הממשל האמריקני לא רואה בהתנחלויות מכשול לשלום". היא התייחסה לסוגיית אספקת החשמל לרצועת עזה ואמרה: "נטשנו את עזה בתהליך עקירה כואב ב-2005, ואנחנו לא רוצים לשלם פעמיים ולתחזק יישות טרור".
"זכיתי להיות מראשי השדולה להפיכת אריאל לאוניברסיטה. אריאל היא סיפור הצלחה של התיישבו עירונית שיש בה אוניברסיטה שתפתח בה בקרוב פקולטה לרפואה. בגין אמר שיהיו עוד הרבה אלוני מורה- היום צריך להגיד שיהיו עוד הרבה ערים כמו אריאל ביו"ש".
יוסי דגן, ראש המועצה האזורית שומרון: "50 שנה מאז שחרור השומרון אנחנו חוזים באבסורד שממשלה לאומית שנבחרה על-ידי ציבור בוחרים המעוניין בעשייה לאומית, ממשיכה במדיניות שמאל מינוס. זה חמור מוסרית ואנחנו בפספוס היסטורי. מקדמים תוכניות בנייה בקלקיליה במקום תכנונים לתושבים ביו"ש. מדובר בהשתלטות זוחלת של הרשות הפלשתינית על שטחי C".
אבי רואה, ראש המועצה האזורית מטה בנימין וראש מועצת יש"ע: "האוניברסיטה היא מנוף מרכזי להתיישבות. אנו מצפים לאמירות אמיצות מצד הממשלה של ריבונות כאן ועכשיו. עמדנו בכל המבחנים והגיע הזמן. אין לי ספק שמי שיושב בעולם רואה שאנחנו אי-של שפיות במזרח התיכון, ואניברסיטת אריאל היא אי-של שפיות בין האוניברסיטאות".
פרופ מרים ביליג, מנהלת המו"פ האזורי, אמרה כי "האוכלוסייה היהודית באזור מתקרבת לחצי מיליון תושבים בכ-130 ישובים. מפעל ההתיישבות הצליח לקשור את דור ההמשך לאזור, ורבים מוצאים בו את ביתם ופרנסתם. הריבוי הפך את אזור יו"ש להטרוגני ונוספו ישובים מגוונים באוכלוסייה ואידיאולוגיה. אני מברכת את המו"פ שמציג מחקר מגוון, כ-69 מחקרים פעילים על האזור שמטרתם לקדם את האזור כולה במגוון תחומים".
תת-אלוף בן חור אחוות, ראש המנהל האזרחי, אמר בנאומו: "אנחנו צופים שב-2020 תהיה באזור אוכלוסייה של למעלה מ-3 מיליון תושבים יהודים ופלשתינים. אנחנו פועלים בתחומים מגוונים במטרה לשפר את איכות החיים באזור. אנו מקדמים כיום תוכנית אסטרטגית לשינוי תפקידי המנהל, על-מנת להתמודד בצורה מיטבית עם המשימות העומדות לפתחנו".
בכינוס הוצגו עשרות מחקרים חדשים העוסקים בנושאים מגוונים דוגמת חקר הארכיאולוגיה, החי והצומח והחקלאות באזור יו"ש וכן מחקרים בנושא כלכלה וחברה.

חוטובלי, דגן ורואה [צילום: יח"צ]
תאריך:  15/06/2017   |   עודכן:  15/06/2017
+ליברמן נגד כ"ץ: מעודד את הטרור
23:12 15/06/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

שר הביטחון אומר כי תוכניתו של ישראל כ"ץ לנמל מול עזה היא פרס לטרור וסופה לקרוס ברגע האמת, אך מציע ללכת לקראת עזה אם תפורז

ליברמן. אין שליטה מרחוק [צילום: דוברות שר הביטחון]
+פיצול ולא פיצוץ
20:09 15/06/17  |  יוני בן-מנחם   |   לרשימה המלאה

הנהגת חמאס איננה מעוניינת בשלב הזה בעימות צבאי נוסף עם ישראל בגבול הדרום  ▪  מחמוד עבאס דוחף לפיצול הרצועה מן הגדה כדי לחפות על מחדליו ולישראל אסור לשחק לידיו

יחיא סינוואר ואיסמאעיל הנייה [צילום: עבד ראחים חאטיב/פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חוטובלי: בנייה בקלקיליה? קודם תבנו באריאל
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
יורם אטינגר
בדיקה מדוקדקת של הרקורד הפלשתיני - אש"פ, הרשות הפלשתינית, פתח וחמאס - היא תנאי להבנת הצפוי לישראל ולאזור מהקמת מדינה פלשתינית
יוני בן-מנחם
למרות הודעת שה"ח האמריקני טילרסון הרש"פ מתכוונת להמשיך לשלם למשפחות מחבלים שעשו פיגועים בישראל. גם אירן מחלקת כספים למשפחות מחבלים הרוגים ברצועת עזה
עידן יוסף
דרישה להקפאת התוכנית להרחבת העיר הפלשתינית    שרי הבית היהודי תוקפים את נתניהו: "התוכנית מחמירה מול היקפי הבנייה שאישר ליישובים ישראלים"
יורם אטינגר
קוריאה הצפונית מודעת לרקורד הפלשתיני, ומזהה איגבור (סינרגיה) גיאו-פוליטי ארוך טווח בינה לבין הארגונים הפלשתינים
יוני בן-מנחם
מצרים הציעה יוזמה לפיוס בין מחמד דחלאן לתנועת חמאס שתכניס את דחלאן מחדש למערכת קבלת ההחלטות הפלשתינית. אם תסכים חמאס ליוזמה הדבר יחזק את מצבו של דחלאן בקרב הירושה ברש"פ על אפו וחמתו של מחמוד עבאס
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il