X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הרב הראשי לאו למשגיחי הכשרות: "אל תיראו. כשהולכים לשם שמיים - יודעים שהשם איתנו" הרב ישראל ביטון: "אנו מעוניינים שרמת הכשרות תעלה; כך שנוכל גם אנו לאכול במקומות שבהם אנו משגיחים"
▪  ▪  ▪
כינוס המשגיחים

מנכ"ל הרבנות הראשית לישראל, הרב משה דגן, אומר כי חובה על הרבנות לתקן את הליקויים במערכת הכשרות על-מנת להצדיק את קיום מערך המועצות הדתיות. בכינוס למשגיחי כשרות (יום ה', 15.6.17) בחדרה, בו הוצג מתווה הכשרות החדש, אמר דגן כי על כלל העוסקים במערכת הכשרות בכל הארץ לשלב ידיים להצלחת קיום המתווה ולהטמעתו בבתי העסק השונים, שכן נקודת הזמן הנוכחית היא הרת-גורל, כלשונו, למערכת הכשרות הממלכתית.
דגן קרא לכל הנוכחים "להפנים את גודל השעה" ולסייע להצלחת המתווה בפרט, ולהצלחת הרבנות הראשית וזרועותיה - הרבנויות המקומיות - בכלל. עוד ציין מנכ"ל הרבנות כי קיים צורך לשתף את הידע הרב שברשות אגף הכשרות הארצי, שנצבר לאורך שנים, לרבנויות המקומיות, להקים מחלקת הדרכה ולקיום קשר רציף מול הרבנויות.
הרב הראשי לישראל, דוד לאו, שנשא דברים בכינוס, אמר למשגיחים: "ברגע שהולכים בשם השם והולכים לשם שמיים - יודעים שהשם איתנו". הרב הוסיף, שכפי שפעלה הרבנות "לשפר את מערך שחיטת חוץ-לארץ - וניתן לראות את השיפור ברמת כשרות הבשר המיובא - וכפי שפעלנו לשיפור מערך המצוות התלויות בארץ, נמשיך לשפר את הכשרות, והיות שאנחנו משתדלים ומייחלים לעשות את זה לשם שמיים, בסיעתא דשמיא נצליח".
עוד אמר הרב לאו: "אנחנו יודעים שיושבים כאן כרגע באולם משגיחי כשרות שאכפת להם שחלילה אנשים לא יאכלו מאכלים אסורים כלשהם. כדי לעזור לעם ישראל שיאכל כהלכתו, בחנו ובדקנו את הדברים, וזו הדרך הנכונה כדי לייעל ולשפר את הכשרות. אנחנו מנסים בדרך שאנחנו מאמינים שהיא גם תציל ותחזק את מערך הכשרות הארצית, וגם תשפר את רמת הפיקוח וממילא את רמת הכשרות".
קודם לכן, פתח את הכנס הרב ישראל ביטון, בנו של רב העיר שמעון ביטון, שאמר: "אנו מעוניינים שרמת הכשרות תעלה; כך שנוכל גם אנו לאכול במקומות שבהם אנו משגיחים".
במהלך הכינוס נערך חבר-דיון בו שאלו הרבנים והמשגיחים את שאלותיהם בנוגע למתווה מערך הכשרות החדש, כאשר מנכ"ל הרבנות ואנשי האגף השיבו לשאלות המשגיחים בנוגע למתווה. היה זה הכינוס השני מתוך סדרת הכינוסים למנהלי מחלקות הכשרות, המפקחים ומשגיחי הכשרות בכל הארץ, שנערך על-ידי הרבנות לצורך הצגת מתווה הכשרות החדש.

תאריך:  16/06/2017   |   עודכן:  16/06/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 דוד לאו  ישראל מאיר לאו
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"תקנו את הכשרות כדי שתהיה הצדקה למועה"ד"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
תשלם 13.7 מיליארד דולר תמורת 450 החנויות של רשת Whole Foods - במטרה למכור את המזון בצורה פיזית, לאור הקושי למכור אותו און-ליין
איתמר לוין
מו"ל הארץ תבע את מו"ל News1 אך הצדדים הגיעו להסדר בהליך גישור: תגובתו של שוקן תתווסף לכתבה והתביעה תימחק ללא אפשרות להגישה מחדש
אלעזר לוין
ההתייקרות ב-12 החודדשים האחרונים עומדת על 4.5%    שכר הדירה התייקר בשנה האחרונה רק ב-1.6%
נסים ישעיהו
בין אם רוצים, כמו המרגלים, להישאר במסגרת הקדושה ולא להתעסק בענייני העולם הזה ובין אם רוצים לבוא לקראת זרים היושבים בארץ כי זה הומני וצודק לדעתם, צריכים לזכור את הרצון העליון ולפעול בהתאם
איציק וולף
גופתו של העבריין בן ה-43 נמצאה במטע סמוך לאזור התעשיה ברחובות    המשטרה הוציאה צו איסור פרסום על החקירה של הרצח שמעיד על מחדל משטרתי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il