X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אם יבשיל המשא-ומתן לכדי הסכמים תקנה שותפות מודיעין אנרגיה כשליש מן הזכויות בשלושה קידוחי נפט בקליפורניה - קזיני, שידלר וקונקורד
▪  ▪  ▪
רון מאור, מנכ"ל מודיעין אנרגיה [צילום: עומר פרצ'י]

שותפות מודיעין אנרגיה מנהלת משא-ומתן לרכישת זכויות לחיפוש נפט בשלושה אתרים במחוז קרן שבקליפורניה, ארצות הברית. כך הודיעה החברה (יום ד', 28.6.17) לבורסה. על-פי ההודעה, מוכרת הזכויות ששמה לא פורט בהודעה היא אחת מחברות הנפט הגדולות בארצות הברית, שנמנית על חמש מפיקות הנפט הגדולות בקליפורניה. עתודות הנפט השנתיות של אותה חברה עומדת על מאות מיליוני חביות נפט. טרם נחתמו הסכמים סופיים בנושא. בעלי המניות של החברה יכונסו לאסיפה ב-2 באוגוסט 2017 לצורך אישור ההסכמים.
שלושת האתרים הם אתר 'פרויקט קזיני', 'פרויקט שידלר' ו'פרויקט קונקורד'. שטחו הכולל של פרויקט קזיני הוא 10,360 דונם. על-פי ההודעה לבורסה תרכוש מודיעין אנרגיה 31.85% מכלל הזכויות בפרויקט, עם אופציה לרכישת מניות נוספות עד לשיעור של 34.9% במידה וצד שלישי יחליט למכור לה את מניותיו.
רכישת הזכויות בפרויקט קזיני מותנית בשני קידוחי אימות שיבוצעו בשטח הפרויקט. מודיעין אנרגיה תממן 50% מעלות הקידוחים - שכל אחד מהם עולה כ-1.2 מיליון דולר. תמחור זה מחולק לפי כ-600 אלף דולר עלות השלמת הקידוח ו-כ-750 אלף דולר עלות מבחני הפקה. אם רוכשי הזכויות ישתתפו במימון 8 קידוחים בשטח הפרויקט - באר אחת בכל תשעה חודשים ולא יותר משתי בארות בשנה - הם יהיו זכאים לקבל זכויות בהתאם לחלקם היחסי בשטח הפרויקט. אותן זכויות כפופות לתשלום תמלוגים בשיעור של 20% לצד שלישי.
שטחו של פרויקט שידלר קטן יותר - כ-3,237 דונם. מודיעין אנרגיה תרכוש 36.75% מזכויות הקידוח בעומקים מסוימים בשטח הפרויקט. מפעיל פרויקרט שידלר תהיה חברה אמריקנית בבעלות מהנדס נפט בעל 33 שנות ניסיון במשרות בכירות בתחום הנפט והגז. עלות קידוח האימות מוערכת בכמיליון דולר. עלות מבחני ההפקה מגיעה לכ-400 אלף דולר נוספים.
פרויקט קונקורד נמצא בשטח של כ-2,590 דונם, עם אופציה להגדלתו בכ-12,140 דונם נוספים. בדומה לפרויקט שידלר, תחזיק מודיעין אנרגיה ב-36.75% מן הזכויות בפרויקט. המהנדס המפעיל את פרויקט שידלר יפעיל גם את פרויקט קונקורד. עלות קידוח האימות, המתוכנן להתבצע עד ל-1 ביולי 2018, עומדת על כ-300 אלף דולר. עלות מבחני העימות היא כ-150 אלף דולר נוספים.
שותפות מודיעין אנרגיה היא חברה קטנה יחסית, ששווייה הנוכחי עומד על כ-48.6 מיליון שקל בלבד. בעלי העניין בחברה הם אי.די.בי. פיתוח (9.13%), מודיעין נהול (5.04%), יצחק סולטן (1.83%) ועזריאל זולטי (0.03%). שאר המניות (83.97%) מוחזקות בידי הציבור.

תאריך:  28/06/2017   |   עודכן:  28/06/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מודיעין אנרגיה במו"מ לרכישת זכויות בבארות נפט בקליפורניה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית הצעת חוק הקובעת את מועד סגירת החברה שהוקמה ב-2006    ח"כ מיכאלי: האחריות צריכה לעבור למשרד האוצר שלאחר מכן יתחשבן עם המחזיק בנכסים
אלעזר לוין
"הקפאון באשקלון, בבאר שבע ובערים אחרות הוא בגלל מחיר למשתכן"    מציע לבטל את השיטה הנוכחית, ולחזור למתן מענקים לזכאים
אלעזר לוין
הפטריארך תיאופילוס השלישי הצהיר במס שבח: החכרתי 550 דונם בירושלים, ל-110 שנים, ב-1.78 מיליון שקל    מס שבח דחה את הצהרתו וקבע: הקרקעות נמכרו, ושווין הריאלי 76.3 מיליון שקל    ועדת ערר דחתה את טענותיו
איתמר לוין
כמעט כל המדינות שהתמודדו על האירוח ב-2018 וב-2022 העניקו טובות הנאה לחברי הוועד המנהל של פיפ"א    בלאטר נושא באחריות מכוח תפקידו כנשיא הארגון דאז
עידן יוסף
יו"ר הסוכנות היהודית הנחה את השליחים ברחבי העולם להתנגד ל"קולות העולים פה ושם בקריאה לפילוג, להינתקות מישראל ולהפסקת התמיכה בה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il