X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מ', המכהן בשלוש השנים האחרונות כראש המרחב הדרומי בשב"כ ייכנס באמצע אוגוסט לתפקידו החדש כממלא-מקום ראש המטה לביטחון לאומי והיועץ לביטחון לאומי נתניהו: מ' הוא האיש הנכון בזמן הנכון
▪  ▪  ▪
[צילום: אבי אוחיון/לע"מ]

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, החליט (יום ו', 30.6.17) למנות את מ׳, המכהן בתפקיד בכיר בשירות הביטחון הכללי, לממלא-מקום ראש המטה לביטחון לאומי והיועץ לביטחון לאומי. מ׳ ייכנס לתפקידו באמצע חודש אוגוסט. לדברי נתניהו, מדובר "באיש הנכון, בזמן הנכון".
מ', יליד 1966, נשוי ואב לארבעה, מכהן בשלוש השנים האחרונות כראש המרחב הדרומי בשירות הביטחון הכללי (מקביל לדרגת אלוף). הוא בוגר תואר ראשון במדעי המדינה - אוניברסיטת בר-אילן (בהצטיינות), בוגר התוכנית לדירקטורים ונושאי משרה בכירים בתאגידים -אוניברסיטת ת"א ובוגר מגוון רחב של קורסים בתחום המודיעין ובתחום הניהול הבכיר.
מ' התגייס לשירות הביטחון הכללי בינואר 89', מיד עם תום שירותו הסדיר בצה"ל (84-88 בחטיבת גבעתי). התחיל את דרכו כעובד מן השורה במרחב-הדרומי של השירות, רכש מומחיות בתחום החמאס ברצועת-עזה והיה שותף למרבית הפעולות נגדה בשני העשורים האחרונים. בין השאר, ניהל מטעם השירות את הפעילות במבצע "עופרת יצוקה". במרוצת-השנים, התקדם בסולם הדרגות והתפקידים בשירות הביטחון הכללי עד למעמד ראש אגף וחבר מטה -בהנהלה הבכירה של השירות.
לאורך שנות-עבודתו בארגון, כיהן במגוון רחב של תפקידי ניהול, באגפי ביצוע ובאגפי מטה. בין השאר, עמד בראש שתי חטיבות וכיהן בראשות שלושה אגפים: אגף הסייבר, האגף הארצי לסיכול טרור וריגול ולמחקר ולמדיניות, והמרחב הדרומי.
בתפקידיו אלה, הופקד על ניהולן של מערכות הכוללות מאות עובדים ומנהלים בתפקידים שונים ובמקצועות מגוונים, ניהל עשרות מבצעים מודיעיניים וסיכוליים, קיים קשרי חוץ ענפים, הקים יחידות, הוביל שינויים מבניים, ניהל תהליכי מחקר וחשיבה אסטרטגית ועסק בעיצוב המדיניות בשורה ארוכה של נושאים.
מ' זכה להערכות גבוהות על תפקודו בשלל תפקידיו, לאורך כל שנות עבודתו, הן מצד הנהלת הארגון והן מצד גורמים עמיתים במערכת הביטחונית מדינית אשר נחשפו לעבודתו.

תאריך:  30/06/2017   |   עודכן:  30/06/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
משבר חוק הגיור: בישיבת ראשי סיעות הקואליציה הוסכם לדחות בחצי שנה את חוק הגיור    דרעי הביע חשש מפסיקת בג"ץ ודרש חקיקה בולמת במקרה של פסיקה
איתמר לוין
הפטור מהיטל השבחה על בניית דירה בשטח שעד 140 מ"ר יינתן לכל אחד מבעלי הנכס ולא לכולם יחד    המדינה הזהירה מהפסד כספי עצום לרשויות המקומיות - אך לא הוכיחה זאת
איתמר לוין
שי כהן טוען בתצהיר שהגיש לבית המשפט, כי מימון הוא בעל השליטה בקבוצת החברות הקשורות אליו ומנהליהן הם "בובות על חוטים"    מגדיר את הקבוצה כ"ארגון פשיעה כלכלי"
איציק וולף
הורי הילדים שטופלו במחלקה ההמטו-אונקולוגית בבית החולים הדסה טוענים שעל שר הבריאות להופיע בעצמו להליך הגישור, משום שאנשי משרדו דוחים כל הצעה שעולה על הפרק ו"אינם מסוגלים לקבל החלטות", כלשונם
עידן יוסף
תוקף בחריפות את התנהלותו של שפירא לסיכול הליך חקיקתי של הכנסת באמצעות פנייה לשרים, תוך ביזוי חוקים שלה    יקדם חקיקה ש"תחזיר את המבקר לתפקידו המקורי במדינה דמוקרטית מתוקנת"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il