X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
נתניהו בוועידת מקור ראשון: "פרץ הביא כלכלן שאמר לו שצריך להעלות מיסים. אם נצמצם את שיעורי המס - נקבל יותר כסף מהציבור" פרץ: "תהום פעורה בין תפישת העולם שלי לבין זו של נתניהו, שלא סופר את האדם העובד"
▪  ▪  ▪
נתניהו. "לא צריך חיזוק מימין" [צילום: אבישג שאר-ישוב]

"בשנים הללו אנו משקיעים השקעה כבירה, אנו עושים את זה גם על-רקע הכלכלה העצומה שפוקדת את המזרח התיכון. האם זה מקרי שסביבנו קורסות מדינות בעוד ישראל פורחת ומשגשגת זה לא מקרי ששכללנו את היכולת המדיניות שלנו. צוללות, טנקים, מטוסים ויכולת תת-קרקעית מלמטה עד למעלה". כך אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו בוועידת מקור ראשון לכלכלה, בתל אביב.
לדבריו, "בתוך שנתיים-שלוש אם הקצב יימשך - נעבור את התל״ג של יפן. התל"ג לנפש כיום הוא כבר 40 אלף דולר לשנה".
הוא עקץ את עמיר פרץ, המתמודד לראשות העבודה: "שמעתי שפרץ רץ לראשות ההסתדרות, סליחה לראשות העבודה, ואמר שהוא הביא כלכלנים שהסבירו לו שאם לא נעלה מיסים - המשק יכנס לגרעון", אמר נתניהו, והבהיר שהוא מתנגד להעלות מיסים. "מאין יבוא הכסף? מהציבור. בוא נצמצם את שיעורי המס וכך נקבל יותר כסף".
"כדי לייצר את היכולת הביטחונית צריך מדיניות כלכלית שמציירת צמיחה. יוזמה חופשית ושוק חופשי. לא מוחלט אבל שוק הרבה יותר חופשי. אני רוצה לפתוח את הכלכלה לתחרות יזמות. המשימה הגדולה שלנו לוודא שהכלכלה שלנו מתגמלת יזמות - בלי זה לא יכולה להיות צמיחה כלכלית".
עמיר פרץ מסר בתגובה לדבריו של נתניהו: ״נתניהו בלחץ. ריח הזיעה מבלפור מגיע עד לשדרות, ולכן בחר להתעורר עוד לפני פתיחת הקלפיות. יש תהום פעורה בין תפיסת העולם שלי לבין זו של נתניהו שלא סופר את האדם העובד. ניצחון שלי היום בבחירות לראשות העבודה יפתח את המערכה להחלפת נתניהו ולשים את האזרח במרכז״.
נתניהו התייחס גם לעיתון מקור ראשון ואמר: "אני גם שומע מעת לעת את הדבר הבא: שהמטרה של העיתון מבחינת מדיניות, וזה בסדר, הוא של המחנה, המטרה היא לחזק אותי מימין. אז אני אומר לכם: לא צריך, משתי סיבות: קודם כל, אני מן הימין, שנית, אני חזק.
"אני יכול להגיד שמה שעשינו בעשור האחרון בתנאים לא פשוטים עבור מדינת ישראל ועבור ארץ ישראל, אלה דברים שאני מאמין שאיש לא היה עושה, בוודאי לא יותר טוב, אבל מסופק אם היה עושה. כי צריך כאן לא רק לדבר עם עצמנו, לעצמנו, בתוך עצמנו, פה צריך מיומנות בינלאומית, פה צריך את היכולת להשפיע, לא רק להשפיע על מנהיגים, זה דבר חשוב, להשפיע על דעת הקהל ולהשפיע קודם כל על דעת הקהל הקובעת ביותר שהיא בארצות הברית.
צריך כאן שילוב של מיומנות, של ניסיון, של היכרות, של היכרות הדדית, לא רק היכרות את העם האמריקני, אלא שהעם האמריקני יכיר אותנו. הדבר הזה נותן לנו עוצמות ואני משתדל לעשות ולהביא את הדברים הללו, את דברה של ישראל, של עמנו ושל ארצנו בכל פורום שאני הולך אליו, אם זה בקונגרס האמריקני או באו"ם או בפגישות בבית הלבן או בכל פורום אחר.
ולכן אין צורך לחזק אותי מימין - אני ימין ואני חזק בשבילכם, בשביל כל אזרחי ישראל".

תאריך:  04/07/2017   |   עודכן:  04/07/2017
+מצות בגודל של חלות
00:18 05/07/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

בציבור הדתי לא חוששים מהתקדמות הטכנולוגיה. רכב אוטונומי בשבת, חלות כשרות לפסח, ארוחת חזיר כשרה? גם אם ההלכה תתיר - הציבור לא יסכים להפוך לרובוטים

העתיד קרוב מתמיד [צילום: נג הן גואן/AP]
+אברמוביץ': ניתן לקרוא לציונות הדתית אליטה
12:52 04/07/17  |  

אמנון אברמוביץ' בחבר-דיון בוועידת מקור ראשון: "את הידיעות הכי מביכות על אריאל שרון יצא לי להביא, אני זוכר את הפחד שהיה במערכת כאשר פרסמתי את הדברים השונים. יש הבדל בין תפישת עולם לבין שידור ידיעות, צריך לשים חיץ, יש מידע ויש דעה. לציונות הדתית אין מה להתלונן בשנת 2017. הציונות הדתית היא בהחלט משהו שניתן לקרוא לו אליטה. אוכלוסייה קטנה שעושה יותר מכפי גודלה. "בתקשורת צריכה להיות נוכחות הוגנת וכלל ישראלית".

+ליבסקינד: לתקשורת מאוזנת נדרש גיוון
12:50 04/07/17  |  

קלמן ליבסקינד (כאן, מעריב) בחבר-דיון בוועידת מקור ראשון: "על מנת שהתקשורת תהיה מאוזנת צריך שיהיה מגוון של כלל הציבוריות הישראלית - דתיים, חילונים, אנשים מהמרכז ומהפריפריה, ימנים ושמאלנים".

+לנדאו: הלוואי שהציונות הדתית תוביל את השוויון בתקשורת
12:48 04/07/17  |  

נעה לנדאו (הארץ) בחבר-דיון על התקשורת בוועידת מקור ראשון:
"הלוואי שהציונות הדתית הייתה מובילה את השוויון בתקשורת, ולא רק של דתיים. הייתי שמחה אם החברה הדתית הייתה רוצה לשמוע קולות של עוד אנשים ומגזרים שקולם לא נשמע בתקשורת".

+באב"ד: ביורוקרטיית קבלת ההחלטות בממשלה אינה יעילה
12:46 04/07/17  |  

שי באב"ד, מנכ"ל משרד האוצר בוועידת מקור ראשון: "אין אח ורע לצורת הניהול הכושלת של המגזר הציבורי לעומת המגזר הפרטי. התהליכים הביורוקרטיים של צורת קבלת ההחלטות בממשלה הם לא יעילים".

+פילבר: לפתוח שוק התקשורת לתחרות
12:45 04/07/17  |  

שלמה פילבר, מנכ"ל משרד התקשורת, בוועידת מקור ראשון:
"יש לפתוח שוק התקשורת לתחרות". אריאל משעל, מנכ"ל המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל: "הדרום במצב הרבה יותר טוב מהצפון כיוון שמדינת ישראל לקחה על עצמה לפתח את הדרום".


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"בתוך שנתיים-שלוש נעקוף את יפן"
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
עצה
לאמיר  |  4/07/17 13:29
2
באמת,אין על ביבי.שאפו. ל"ת
הצמיחה בתקופתו 10  |  4/07/17 13:58
3
החלטה שגורמת לשפיות במשק
הגיוני וחכם ושפוי  |  4/07/17 14:24
4
גם הקומוניסטים דברו כך
ארי כספי  |  4/07/17 16:03
5
לעקוף את יו ל"ת
ישע   |  6/07/17 04:16
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יצחק דנון
חברות א.ס.ס.א בר וטל הולנדר שירותי ניהול, יחד עם יוני לוי-פרנקו, המחזיקים במניות מיעוט בבר "פאטריקס" בתל אביב, טוענים שדוד גרע ואייל אליהו משכו מהחברה המשותפת שלא כדין שני מיליון שקל
יצחק דנון
שבעה עורכי דין שהועסקו בפרקליטות מבקשים לבטל את המכרז, בטענה שניתן בו משקל מכריע לראיונות בעל-פה ואין התחשבות במבחנים בכתב
עידן יוסף
אלעזר לוין
שכרה 25,000 מ"ר במגדל עזריאלי החדש בת"א ב-110 שקל למ"ר לחודש    שכרה מגב-ים ומעיריית חיפה 12,000 מ"ר בכ-65 שקל למ"ר לחודש    תעביר מעבדות מיקנעם ומהרצליה לבניינים החדשים    תשכור עד 2,500 עובדים
מירב ארד
הוסיף בכינוס הקוד האתי: הערך של הקוד האתי הוא הזעקה האישית שאני השמעתי כאן היום    הרב שרלו: לדחות מכל וכל בשל הדרך שבה הקוד נעשה    פרופ' רבקה כרמי: גאה לעמוד בראש מוסד האקדמי היחיד בישראל בעל קוד אתי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il