X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כולל בין היתר: הגדלת ההפרשות לפנסיה, קרן השתלמות, הוצאות אש"ל ובונוסים מיוחדים
▪  ▪  ▪
[צילום: דוברות ההסתדרות]

יממה בלבד לאחר שנחתם הסכם קיבוצי ראשון בדן בצפון המפעילה את קווי המטרונית בחיפה, נחתם (יום ד', 5.7.17) הסכם קיבוצי בחברת בת אחרת של דן - דן באר שבע המסדיר את תנאי העסקתם של כ-300 עובדי דן באר שבע.
תוקפו של ההסכם החדש הוא למשך ארבע שנים, והוא מעניק לעובדים ביטחון תעסוקתי ומסדיר קבלת מעמד של קביעות בתום שבעה חודשי העסקה. בנוסף, הוסכם כי בעת איוש של משרות פנויות או חדשות בחברה, תיתן ההנהלה עדיפות לעובדים קיימים.
עוד נקבע בהסכם כי השכר השעתי לנהגים יעמוד על 39 שקל לשעה, וזאת בהתאם לשכר שנקבע ביתר חברות התחבורה הציבורית. בנוסף לכך, כל נהג יקבל מעתה הוצאות אש"ל בסך 15 שקל ליום, והשתתפות בהוצאות טלפון נייד בגובה דומה.
כחלק מההסכם יהיו זכאים העובדים להשלמת שכר במקרים בהם לא שובצו לעבודה בהיקף של משרה מלאה, ונהגים ששובצו למשמרות מפוצלות יקבלו תוספת שכר מיוחדת שתגיע עד ל-65 שקל לכל משמרת.
ההסכם מסדיר תשלומים מוגדלים לנהגים על עבודה בימי שישי, מוצ"ש וערבי חג, וכן בונוסים מיוחדים בחודשים בהם הנהגים לא נעדרו מעבודתם ועמדו בכל דרישות הבטיחות. בתוך כלל נכללת גם פרמיית עידוד בסך 400 שקל, שיקבלו נהגים אשר יעבדו בחודש מסוים מעל למכסת שעות שהוגדרה מראש. מדי שנה תחלק ההנהלה לעובדיה אשר השלימו שנת עבודה מלאה שובר לסוף שבוע זוגי בן שני לילות במבחר מלונות ברחבי הארץ.
בשורה נוספת בהסכם היא שלעובד אשר השלים שנת עבודה תיפתח קרן השתלמות, שההפרשות אליה יעמדו על 2.5% ע"ח העובד ו-2.5% ע"ח המעסיק. לאחר שנתיים יוגדלו הפרשות המעסיק ל-5%. בנוסף לכך, הוסכם כי ההפרשות לקרן הפנסיה של העובדים יעמדו על 2.5% ע"ח העובד ו-2.5% ע"ח המעסיק, ולאחר ארבע שנים יוגדלו הפרשות המעסיק לכדי 5%.
ההסכם כולל מנגנון פיטורים הוגן ושקוף, אשר מעניק להסתדרות ולוועד העובדים משקל בכל הנוגע להחלטות על סיום העסקתם של עובדים בחברה.
במעמד החתימה על ההסכם השתתף גם מזכיר האיגוד המקצועי במרחב הנגב עוזי שדה אשר ליווה את ועד העובדים מהקמתו ומילא תפקיד מוביל בגיבוש ההסכם, וכן ממונה חטיבה ארצית באיגוד עובדי התחבורה דורון עזרא.
בנוסף לכך במעמד החתימה לקחו חלק גם יו"ר דירקטוריון דן שמואל רפאלי, מנכ"ל דן עופר זילביגר, סמנכ"ל משאבי אנוש בדן יענקלה פרידמן, מנהל תחום משאבי אנוש אלי חזקיהו ומנהלת משאבי אנוש בדן באר שבע עדי עסיס. כמו-כן נכחו חברי הוועד בחברה יונס אבו ג'אמע, עזאת פריג'ת וציון בן שטרית.
דן באר שבע הינה חברת-בת של קבוצת דן, המפעילה החל משנה שעברה בזיכיון משרד התחבורה את קווי האוטובוס בבאר שבע וסביבתה.
יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן אמר במעמד טקס החתימה על ההסכם: "ההסכם עליו אנו חותמים ביום חגיגי זה, הראשון בחברה מאז התאגדו העובדים, משפר את תנאי העסקת העובדים ומחזק את ביטחונם הכלכלי והתעסוקתי, כך שהם יוכלו להמשיך ולתת שירות מקצועי ובטיחותי למשתמשי התחבורה הציבורית בבאר שבע וסביבתה".
מנכ"ל דן באר שבע, יורי בורנשטיין, ציין: "בתום מו"מ קצר אך מורכב, שהתנהל עם אפס פגיעה בפעילות התחבורה הציבורית בבירת הנגב, אני גאה לחתום על הסכם בר קיימא, ששומר על איתנות ורווחיות החברה מחד-גיסא, ומבטיח לעובדינו תנאי העסקה טובים מאוד וביטחון תעסוקתי מאידך-גיסא, ושולח את ברכתי לעובדינו, לנציגי הוועד ולהסתדרות. על כל אלו הערכתי ותודתי ליו"ר דירקטוריון דן שמואל רפאלי, ולמנכ"ל עופר זילביגר".

תאריך:  05/07/2017   |   עודכן:  05/07/2017
+אירוע בטיחותי ברכבת: נעצרה תנועת הרכבות מחיפה דרומה
00:21 06/07/17  |  עידן יוסף

(עדכון) עקב חשש לדליפת גז מציתים ממיכל נייד של הרכבת באזור נמל חיפה, והנחיית המשטרה, נעצרה תנועת הרכבות מלב המפרץ דרומה וממרכז השמונה צפונה. לתחנות הללו הוזמנו אוטובוסים לטובת הנוסעים.
ניידות משטרה חוסמות ומבודדות את התנועה מכביש 22 בירידה לרחוב חטיבת גולני לכיוון שער פלמר. לוחמי האש והמשרד להגנת הסביבה מנטרים את הדליפה ומבצעים פעולות לבידוד הקרון ולהפסקת הדליפה. בשלב זה לא נשקפת סכנה לציבור.
00:57 - בהנחיית המשטרה, תנועת הרכבות באזור נמל חיפה שבה לסדרה.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הסכם קיבוצי ראשון בחברת דן באר שבע
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות תחבורה ציבורית
עידן יוסף
כך קורא ח"כ דב חנין לסטודנטים - בניגוד לאיסור הקיים להפגין מול בתי נבחרי ציבור    משרד התחבורה: אחת לעשרה ימים אנו מקיימים ישיבות עם נציגי התאחדות הסטודנטים ועם כל אגודה שמבקשת לפגוש אותנו
עידן יוסף
ההסכם יחול על כ-150 נהגי חברת דן בצפון, מפעילת קווי אוטובוסים רבי-קיבולת במרחב חיפה    יכלול: קרן השתלמות, הוצאות אש"ל ומענקים
יגאל יששכרוב
בטרמינל יפעלו, בין היתר, 3 מעליות ו-3 דרגנועים. במתחם התחנה בונים כעת רציפים ומגדילים את המסוף
איתמר לוין
כאשר גוף פרטי נתבע בתביעה ייצוגית והוא טוען שמעשיו קשורים לפעילותן של רשויות שלטוניות - ניתן יהיה לצרף את הרשויות כנתבעות נוספות
עידן יוסף
אחרי כשנתיים של משא-ומתן בין משרד האוצר לסיטיפס הוחלט כי יתר המתמודדות על הקו הירוק יוכלו לבצע את ההארכות מאחר שדרישותיה של סיטיפס מופרזות
רשימות נוספות
מטרופולין תפעיל ב-2018 את אשכול שרון-חולון   /  עידן יוסף
המדינה בעד הוצאת קווים מאגד י-ם  /  עידן יוסף
הונחה אבן הפינה לרכבל הצפון  /  עידן יוסף
אי-אפשר להשחיל רגל  /  איתמר לוין
קצה הקרחון  /  עידן יוסף
מונית הכסף (והמס)  /  עו"ד ורו"ח רמי אריה, עו"ד חנן כהן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il