המועצה לשידורי כבלים ולשידורי לווין יוצאת במסע פרסומי להעלאת המודעות של מנויי הטלוויזיה הרב-ערוצית לזכויותיהם כלקוחות ולאפשרויות הקיימות למשפחות לחסימת תכנים שאינם הולמים ילדים.
מסע הפרסום, בהפקת לשכת הפרסום הממשלתית, מורכב משלושה תשדירים מאוירים בהם נראות שתי ספות וכרית הנמצאות בסלון ביתי ומדברות על הטלוויזיה ותכניה שמולן. התשדיר הראשון, שישודר החל מהערב (יום ה', 6.7.17) בערוצי הכבלים והלווין, מעלה את המודעות לאפשרות לשימוש בקוד בקרת הורים. תשדיר שני מעלה את המודעות לחשיבות השוואת מחירי שידורי הטלוויזיה, והשלישי נועד להגביר את המודעות לאפשרות להתלונן במועצת הכבלים והלווין על עוולות צרכניות ותכנים בעייתיים. הסרטונים יפנו לדף נחיתה שיעלה לאוויר במהלך היום, דף שיקושר גם לאתר משרד התקשורת.
תשדיר קודם לסינון תכנים היה בוטה במיוחד, וכלל צילומים של חשפנית במועדון חשפנות. לשכת הפרסום הממשלתית היתממה אז, וטענה אז כי לא היא שהתקשרה ישירות עם המקום המפוקפק, אלא חברת ההפקה שהכינה עבורה את התשדיר. מאז, כך נראה, נלמד הלקח.
סדרת התשדירים הנוכחית תעסוק בקוד בקרת הורים, בהשוואת מחירים ובהגעת טכנאי, והיא תוגש בקולם של
מרגלית צנעני,
עידן אלתרמן ואבי גרייניק שידבבו רהיטים.
סקרים שערכה מועצת הכבלים והלווין בעבר אשר הראו כי 73% מהצופים אינם משתמשים או אינם מודעים לאפשרות חסימת תכנים על בסיס גיל הצפייה או על בסיס עלות רכישת התוכן, ורק 28% עושים בו שימוש. עוד נמצא כי 46% מהצופים לא מודעים לאפשרות לפנות בתלונות לאגף להגנת הצרכן של המועצה לשידורי כבלים ולווין בנושאי תוכן ובנושאים צרכניים, לעומת מודעות גבוהה לאפשרות להתלונן אצל ספק הטלוויזיה עצמו.