X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
פיקוח תקציבי שחשף מאבקים אידיאולוגיים

רגב הציגה: קיפוח תרבותי בפריפריה

שרת תרבות והספורט בוועדת הכספים: "יותר תקציבי תרבות וספורט יופנו מהמרכז לפריפריה. תל אביב היא לא העיר היחידה במדינה" "נוסחת שתי מדינות לשני עמים אינה מקובלת עלי, לא מדינית ולא חברתית" ההתייחסויות לתוכניות העבודה של המשרד נחצו בין קואליציה ואופוזיציה
▪  ▪  ▪

"השמיכה התקציבית קצרה ולכן, אם לא אצליח להגדיל עוד את התקציב, יותר תקציבים יוסטו מהמרכז לפריפריה", כך הצהירה (יום ב', 10.7.17), שרת התרבות, מירי רגב, במה שנועד מלכתחילה, להיות דיון לצורך ביצוע פיקוח תקציבי על ביצוע התקציב במשרד התרבות והספורט ב-2017. אלא שבעקבות הסקירה של השרה על תוכניות העבודה שלה ושל משרדה, יחד עם הצגה כללית של חלוקת תקציבי המשרד, כיוון הדיון הפך אידיאולוגי, יותר מאשר דיון של ניתוח תקציבי. הלהט שבו הציגה השרה רגב את תוכניות משרדה והדגשים החזקים שלה על מה שכינתה "העושק של תקציבי המדינה בתחומי התרבות" קודם כניסתה לתפקיד וכן על כך ש"בכוונתה להסיט תקציבים מתל אביב תוך פגיעה מסתמנת במוסדות התרבות שלה, הובילו לסערה והציתו ויכוחים פוליטיים והתכתשויות מילוליות בין חברי הכנסת וביניהם לבין השרה. חברי כנסת מהאופוזיציה טענו שהשרה השתמשה בבמה שניתנה לה בוועדת הכספים כאליו הייתה מסיבת עיתונאים פרטית שלה, לצורך קידום האג'נדה הפוליטית שלה. לעומת חברי כנסת מהקואליציה, ראו בדבריה בשורה של ממש בהסטת תקציבים מתל אביב והמרכז ומהמיינסטרים התרבותי הישראלי עד היום, לפריפריה הגאוגרפית והחברתית של מדינת ישראל, לרבות, יהודה ושומרון, חרדים, ערבים ואחרים.
יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני, ניסה כמעט לשווא בתחילת הדיון, להציג את מטרת כינוס הוועדה יחד עם השר וציין ש"אחד התפקידים המרכזיים של ועדת הכספים הוא פיקוח תקציבי. לפני אישור תקציב המדינה הדו-שנתי, קיימנו דיון על תוכניות עתידיות ואילו בדיונים החצי-שנתיים, המטרה היא לבחון את ההתקדמות ואת קצב ההתקדמות. כלומר, המטרה היא לבחון את הביצוע בפועל של תוכניות כל משרד ומשרד, באמצעות ניתוח הביצוע והניצול התקציבי". גפני הסביר, כי מדובר בפיילוט, כחלק מהניסיון להגביר את הפיקוח התקציבי של ועדת הכספים על משרדי הממשלה גם בשוטף ולא רק בעת אישור תקציב המדינה. הדיון היום הוא השני במספר, לאחר שלפני כחודש (13.6.17) קיימה הוועדה דיון דומה בהשתתפות שר התיירות לגבי תקציב משרדו. היוזמה לקיום פורמט כזה של דיונים הינה של חבר ועדת הכספים, ח"כ מיקי רוזנטל (המחנה הציוני). רוזנטל הלין בפתח הדיון, על-כך שחברי הוועדה לא קיבלו ממשרד התרבות והספורט לפני הישיבה דוחות כספיים ומסמכים איתם ניתן היה להתכונן לקראת הישיבה. רגב התנצלה על-כך והודיע שמיר לאחר הישיבה החומרים יועברו לידי חברי הכנסת.
במצגת שהציגה לפני חברי הוועדה, הראתה השרה רגב, את מה שהיא כינתה "מפת העושק של תקציבי התרבות במדינה עד שנת 2015, לפני כניסתה לתפקיד. לדבריה, "רובם המוחלט של התקציבים של המשרד הופנה לתל אביב ולמרכז, בעוד הפריפריה הגאוגרפית וגם החברתית, כמעט שלא נהנו מתקציבים. אך הדבר כבר החל להשתנות וכיום יישובים שקיבלו אפס תקציבים, בנגב ובגליל, ביהודה ושומרון, יישובים חרדים ויישובי מיעוטים, כולם מתחילים לקבל תקציבי תרבות וספורט. אחרי שנתיים לא פשוטות של מאבקים, הצלחתי לקדם חלוקה צודקת יותר של המשאבים ולהפסקי את ההדרה התרבותית של מגזרים ואזורים שלמים".
רגב ציינה, כי היא "הצליחה להגדיל מאוד את תקציב משרדה מ-700 מיליון שקל לקרוב ל-1.4 מיליארד שקל. כמובן שתל אביב היא מטרופולין חשוב שיש להשקיע בו, אך אני מתנגדת לנוסחת שתי מדינות לשני עמים, גם מדינית וגם חברתית, מה שאומר שכיום, כולם ייהנו מתקציבי התרבות. הקלנו גם בביורוקרטיה, בקריטריונים שהקשו על רשויות מקומיות ומוסדות תרבות חדשים ומרוחקים לקבל תמיכה מהמדינה. ביטלנו במקרים רבים את דרישת ה'מטצ'ינג' והסרנו חסמים שונים. עד היום קריית שמונה, נצרת, רכסים, אלעד, קדומים וירוחם לא נהנו מתמיכות בתקציבי התרבות ואת זה אנחנו משנים בהצלחה רבה. אם עד 2015 כולל, רוב התקציב הלך לתל אביב, שקיבלה 309 מיליון שקל מתוך 700 מיליון שקל, 151 מיליון שקל לירושלים, כל יהודה ושומרון 5 מיליון שקל, מחוז הצפון 28 מיליון שקל, מחוז חיפה 59 מיליון שקל ומחוז מרכז 51 מיליון שקל, הרי שכיום התמונה משתנה לחלוטין". הרשה אף ציינה, כי "ארבעה מוסדות תרבות ממוסדים בתל אביב יצטרכו להוכיח כיצד הם יכולים להסתדר בעצמם", דבר שאמרה, בין השאר, ביחס לתיאטראות הבימה והקאמרי.
מבחינת התקציב, ציינה רגב כי הוא עלה בתקופתה ב-26.5% ל-1.4 מיליארד שקל, כאשר קרוב ל-1.1 מיליארד שקל לתרבות וכ-200 מיליון שקל לספורט. רגב התעקשה, כי היא "לא מתערבת בתכנים אלא רק בחלוקה צודקת ושוויונית של התקציב. תרבות חרדית וערבית, ייהנו גם הן מתקציבים. לא ייתכן שהאופרה שצורכים אותה 3% מהאוכלוסייה, תהנה מ-18 מיליון שקל תמיכה מהמדינה, בעוד אין כלל התייחסות תקציבית לייחודים מוסיקליים של מגזרים שונים. גם במוזאונים תהיה תמיכה במוזאונים שיציגו את הסיפור של עיירות הפיתוח".
בתחום הספורט, הודתה השרה רגב, לוועדת הכספים, על הסיוע שלו זכתה מחברי הוועדה במאבקה יחד עם הטוטו והפיס מול משרד האוצר. "המשרד מקצה 200 מיליון ₪ לספורט ו- 700 מיליון שקל מקצה הטוטו. הגדלנו את כמות המתקנים בכל היישובים, תגברנו ענפים רבים, בעיקר ענפים הישגיים אך גם אחרים, כגון ספורט נשים וספורט פרא-אולימפי.
חברי הכנסת בוועדת הכספים נחלקו לפי קואליציה ואופוזיציה ביחסם לשרה. ח"כ מיקי רוזנטל (המחנה הציוני) הביע תרעומת על "האופן הלוחמני שבו השרה מציגה את הדברים, אף אם יש דברים רבים שבהם אנחנו תומכים בה ורוצים שתצליח. חלוקה נכונה ושוויונית של התקציב היא נכונה ואנחנו בעד, אך השרה רגב עושה זאת בריב ובמדנים. אכן נעשו עוולות ע"י הממסד הישן לאורך השנים, אבל אנחנו כבר 40 שנה לא בשלטון ומי שחילק את התקציבים שאותן שנים זה דווקא המפלגה שלה". רוזנטל הלין על-כך ש"השרה עשתה שימוש ציני בבמה שניתנה לה בוועדת הכספים לצורך מסיבת עיתונאים, בעוד מטרת הדיון לא הייתה ויכוח פוליטי אלא לאפשר לנו, חברי ועדת הכספים, לפקח על ביצוע התקציב. לא קיבלנו ולו רבע נתון על-מנת שנוכל לבחון האם דברי השרה נכונים או ריקים מתוכן והאם משרדה עמד ביעדים שנקבעו לו ע"י הממשלה והכנסת. במוזאון ישראל פה בירושלים מגיעים כל שנה 600 אלף איש יותר מכל הכדורגל הישראלי, והבימה זה אומנות עממית. לתיאטראות הולכים 1 מיליון איש מדי שנה, יותר מכל הכדורגל". "במקום לריב עם כולם" אמר לרגב, "תקדמי את התרבות".
ח"כ זהבה גלאון (מרצ): "אין ספק השרה הצליחה בהגדלת התקציב ויש לה הישגים ראויים לציון. אכן הייתה כאן חלוקה לא-שוויונית בין המרכז לפריפריה, אך הבעיה היא לא פיזור תקציבים והגיוון התרבותי ולתת מקום לזהויות שונות, כל אחד מביא איתו הנכסים התרבותיים שלו, הבעיה הגדולה היא ההשתלחות באומנים ובמי שלא מתיישר עם הקו הפוליטי של השרה רגב. כל אירוע תרבותי מקובל עליי, אך מה פתאום נדרשים מבחני נאמנות למי שעומד בראש משרד התרבות, הבעיה שהשרה עושה פוליטיזציה וסתימת פיות. צריך להוסיף כספים לפריפריה ולרשויות אך השרה לא יכולה להיות הצנזורית והכל יישק על-פיך. מעבר לכך, למי השרה מפנה את הביקורת, כשהיא זו שיושבת כבר שנים בקואליציה?!". "אם את חושבת שאת תשתיקי את התרבות בישראל את חיה באשליות" אמרה גלאון לרגב.
מנגד, חברי כנסת מהקואליציה, בירכו על דברי השרה. ח"כ בצלאל סמוטריץ' (הבית היהודי): "כנבחרי ציבור עלינו לקדם סדר יום, אנחנו לא פקידים. תקציב המדינה משקף סולם עדיפויות של חברה, במשך שנים זהבה וחבריה שלטו בעוגת התקציב ועשו את זה אוביקטיבי לחלוטין, זה נכון שהתיאטראות משרתים גם אנשים מחוץ לת"א, כי במשך 70 שנה כל הכספים הלכו רק לשם. כשעושים שינויים זה כואב במיוחד למי שנהנה קודם לכן, כמעט מכל העוגה". סמוטריץ' הצטרף לדרישת כל חברי הכנסת לקבל נתונים ספציפיים לגבי התוכניות וכן איך תראה חלוקת התקציב של המשרד בשנים הבאות.
ראש עיריית בני-ברק לשעבר, ח"כ יעקב אשר (יהדות התורה): "אני לא זוכר כראש רשות, כשלא קיבלתי אפילו שקל אחד שהיו פה זעקות ואמרו שאין צדק חלוקתי. וזאת הבשורה הגדולה שהיום באה השרה ומשנה את מצב הדברים וזה פועל ואני יודע את זה מהשטח. זה נכון שהשמיכה קצרה ומחלקים אותה ומי שזועם כי כנראה התרגל לפריבילגיות עד היום".
במענה לחברי הכנסת, אמרה השרה, כי היא אינה עוסקת בצנזורה, "למעט שני דברים אותם אצנזר: לא יהיה תקצוב תיאטרון שמאדיר מחבלים. אף מדינה שפויה לא מעודדת חתירה תחתיה. אני לא מתעסקת בתוכן. לגבי הצגה בעירום, אני לא חושבת שמדינת ישראל צריכה לעודד ולתקצב את זה. השמיכה קצרה, ואם לא אצליח להגדיל את התקציב כספים יוסטו מהמרכז לפריפריה".
גפני קרא בסיכום לשרה רגב, "להעביר לוועדת הכספים נתונים מקיפים מה היה בשנות התקציב 2015-2016 ומה מתוכנן ומתבצע בפועל ב-2017 וב-2018". עוד הודיע גפני בעקבות הניסיון של היום עם שרת התרבות והספורט, כי "ישקול יחד עם חברי ועדת הכספים, לקדם תיקון בתקנון הכנסת שיחייב שרים להעביר נתונים לוועדה עד שבוע לפני הדיון בה".

תאריך:  10/07/2017   |   עודכן:  10/07/2017
+קלפיות בבתי אבות: "מזל שעל בסיסי צה"ל
אין אומץ מוסרי לומר שזה עולה כסף"
09:12 11/07/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

ועדת הפנים אישרה לקריאה ראשונה הצעת חוק להציב קלפיות בבתי אבות ובבתי חולים גם בבחירות לרשויות המקומיות

[צילום: פלאש 90]
+מנהל מבת חלל: חברה זרה תבנה את עמוס 8
00:31 11/07/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

עפר דורון אומר כי בהעדר תקצוב, מכרז לבניית לווין התקשורת יצא לדרך: "החל פיזור צוותי התכנון, הרכש נעצר ובקרוב תיעצר הפעילות כולה"  ▪  האוצר: "בוחנים את הצורך בתקציב גדול יותר למרות שהלווין קטן יותר מקודמו"  ▪  מקלב: "איננו יכולים להיות תלויים בלווינים זרים, בטח לא בעתות חרום"

[צילום: דוברות הכנסת]
+בקריאה ראשונה: נפגע או נפגעת מין התובעים פיצוי - לא ייבדקו ע"י מומחה מטעם העבריין
00:25 11/07/17  |  

מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק בתי המשפט (תיקון מס' 90) (מינוי מומחה מטעם בית המשפט), התשע"ז-2017. נפגע עבירה שניזוק בעבירה אשר נוהל בשלה הליך פלילי שהסתיים בהרשעה, זכאי יהיה להגיש נגד העבריין תביעת נזיקין לפיצויים בעבור נזקים אלה. שר המשפטים יהיה רשאי לקבוע הוראות לעניין מינוי מומחה מטעם בית המשפט בתביעה אזרחית, בכל הנוגע למצבו הרפואי של התובע - נפגע עבירת המין. לא תותר הבאת חוות דעת מומחה נוספת על ידי מי מהצדדים, אלא באישור בית המשפט ומטעמים מיוחדים שירשמו. שר המשפטים יהיה מוסמך לקבוע עניינים נוספים שלגביהם ניתן יהיה לקבוע הוראות לעניין מינוי מומחה מטעם בית המשפט. מדובר בהצעת חוק ממשלתית.

+בעין הסערה: שינויים בתקציב 2017
20:41 10/07/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

יו"ר ועדת הכספים מעכב בקשה של האוצר לאישור קיצוץ רוחבי במשרדי הממשלה  ▪  גפני: "לא ייתכן שמצד אחד מחלקים כספים ואח"כ עושים תעמולת בחירות באמצע הקדנציה, ומצד שני באים לקצץ בכל משרדי הממשלה, כולל בשירותים חברתיים"

כחלון. בחירות באמצע הקדנציה [צילום: איציק וולף]
+זוהר: חושש לאכיפה סלקטיבית בתלונות שווא
20:31 10/07/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

קיש: לא ניתן לסתום פיות פה בכנסת  ▪  גליק: במצב הנוכחי פראיירית מי שלא משתמשת בזה  ▪  סמוטריץ': לייצר נוסחה שבה תועלת הנזק תהיה גדולה יותר מהערכת התועלת שתצמח מכך

מתלוננת [צילום אילוסטרציה: פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter  אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman  אברהם נגוסה / Avraham Neguise  אוסאמה סעדי / Osama Saadi  אופיר אקוניס / Ofir Akunis  אורי מקלב / Uri Maklev  אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel  אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis  אורן חזן / Oren Hazan  אחמד טיבי / Ahmad  Tibi  איוב קרא / Ayoob Kara  איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin  איילת שקד / Ayelet Shaked  איימן עודה / Eiman Ode  אילן גילאון / Ilan Gilon  איתן ברושי / Eitan Broshi  איתן כבל / Eitan Cabel  אכרם חסון / Akram Hasson  אלון שוסטר / Schuster Alon  אלי אלאלוף / Eli Alaluf  אלי כהן / Eli Cohen  אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan  אלעזר שטרן / Elazar Shtern  אמיר אוחנה / Amir Ohana  אראל מרגלית / Erel Margalit  אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri  באסל גטאס / Basel  Ghattas  בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu  גילה גמליאל / Gila  Gamliel  גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan  ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka  דני עטר / Danielle Attar  דני בן יוסף דנון / Dani Danon  הבית היהודי / Habayit Hayehudi Political Party  המחנה הציוני / Hamachane Hzioni  זאב אלקין / Ze'ev Elkin  זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin  זהבה גלאון  זוהיר בהלול / Zohir Bahalul  זיו וולושין / Ziv Voloshin  ז'קי לוי / jackie Levy  חיים ילין / Haim Yalin  חיים כץ / Haim Katz  חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar  חמד עמאר / Hamad Amar  חנין זועבי / Haneen  Zoabi  טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יגאל גואטה / Igal  Guetta  יהדות התורה והשבת  יהודה גליק / Yehuda Glick  יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur  יואב גלנט / Yoav Galant  יואב קיש / Yoav Kish  יואל חסון / Yoel Hason  יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein  יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov  יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky  יוסף גריף / Yosef Garif  יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen  ינון מגל / Yinon  Magal  יעל גרמן / Yael  German  יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran  יעקב אשר / Yakov  Asher  יעקב ליצמן / Yaakov Litzman  יעקב מרגי / yaakov Margi  יעקב פרי / Yaakov  Perry  יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton  יצחק כהן / Yitzhak  Cohen  יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli  ירון מזוז / Yaron Mazuz  יריב לוין / Yariv Levin  ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler  ישראל כץ / Israel  Katz  מאיר כהן / Meir  Cohen  מאיר פרוש / Meir Porush  מייקל אורן / Michael Oren  מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli  מיכל בירן / Michal Biran  מיכל רוזין / Michal Rozin  מיקי לוי / Mickey  Levy  מיקי רוזנטל  מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari  מירי  רגב / Miri Regev  מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar  מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg  מרב מיכאלי / Merav  Michaeli  מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev  משה גפני / Moshe Gafni  משה כחלון / Moshe Kahlon  משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon  משולם נהרי / Meshulam Nahari  נאוה בוקר / Nava Boker  נורית קורן / Nurit Koren  נחמן שי  ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky  נפתלי בנט / Naftali  Bennett  סילבן שלום / Silvan  Shalom  סעיד  אלחרומי / Said Elharumi  סתיו שפיר / Stav Shafir  עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman  עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya  עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf  עודד פורר / Oded Forer  עיסאווי פריג' / Issawi Frej  עליזה לביא / Aliza Lavi  עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz  עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev  עפר שלח / Ofer  Shelah  פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete  ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely  ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni  קארין אלהרר / Karin  Elharar  קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova  רוברט אילטוב / Robert Ilatov  רויטל סויד / Revital Swid  רועי פולקמן / Roei Folkman  רחל עזריה / Rachel  Azaria  שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli  שי  פירון / Shai  Piron  שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich  שרון גל / Sharon Gal  שרן השכל / Sharren Haskel  תמר זנדברג / Tamar Zandberg
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רגב הציגה: קיפוח תרבותי בפריפריה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות כנסת 20
עידן יוסף
יו"ר ועדת הכספים מעכב בקשה של האוצר לאישור קיצוץ רוחבי במשרדי הממשלה    גפני: "לא ייתכן שמצד אחד מחלקים כספים ואח"כ עושים תעמולת בחירות באמצע הקדנציה, ומצד שני באים לקצץ בכל משרדי הממשלה, כולל בשירותים חברתיים"
עידן יוסף
קיש: לא ניתן לסתום פיות פה בכנסת    גליק: במצב הנוכחי פראיירית מי שלא משתמשת בזה    סמוטריץ': לייצר נוסחה שבה תועלת הנזק תהיה גדולה יותר מהערכת התועלת שתצמח מכך
עידן יוסף
ח"כ ילין: לבנק ישראל אין את הדרייב להוריד מחיר והוא לא משתף פעולה - צריך להפסיק את המתח בינו לבין האוצר    מנכ"ל האוצר: חלק מהסיכומים להפחתת יחס הלימת הון והון ראשוני נעלמו מהשקפים והמצגות של בנק ישראל    פרופ' זוסמן: נדווח פעמים בשנה על ההתקדמות - הדיווח הראשון יוגש בדצמבר 2017
מירב ארד
ההצבעה בוועדה התקיימה חרף התנגדות נציגות משרדי הרווחה והאוצר    ההתנגדות נובעת בין היתר בשל עלות של 4.5 מיליארד שקלים בשנה, בשל צורך בהרחבת טיפול הלשכות ל-275 אלף משפחות נוספות
איציק וולף
ועדת הכלכלה אישרה פה אחד הצעת חוק המבקשת לאפשר לתחנות הרדיו האזוריות לנייד זמן פרסום מיום ליום בחודש    ח"כ פולקמן: לבחון החלת החוק גם על גל"צ והתאגיד    ח"כ ביטן: ההצעה - לא על תחנות הנהנות מכספי ציבור
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il