X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
עו"ד מהמשרד המייצג את נתניהו: נתניהו מחוץ לתמונה. הוא ידיד של אלוביץ' ולא חבר קרוב. משרד המשפטים מצא שכל החלטות נתניהו ענייניות. בעוד יום-יומיים כולם יאכלו את הכובע
▪  ▪  ▪
ביטן ונתניהו [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

ראש הממשלה בנימין נתניהו זימן (יום ה', 13.7.17) ישיבת התייעצות שלא מן המניין, אליה זומנו כל מקורביו בסיעת הליכוד. מקורבו מסר כי הישיבה זומנה בעקבות מה שכונה הבליץ התקשורתי בפרשת כלי השיט.
בישיבה הוחלט לפתוח בבליץ תקשורתי נגדי שיבהיר כי נתניהו אינו קשור לפרשות אלוביץ' והצוללות. נתניהו דחה את נסיעתו לצרפת מיום משישי למוצ"ש בעקבות המשבר התקשורתי.
אל הישיבה, שהתקיימה בלשכת ראש הממשלה, הגיעו השרים מירי רגב, אופיר אקוניס וזאב אלקין, וחברי הכנסת מיקי זוהר, דוד ביטן, אמיר אוחנה ויואב קיש. השר יריב לוין שנמצא בסיור בצפון לא יכול היה להגיע. הנוכחים מתודרכים מה לומר בראיונות בתקשורת.
ח"כ זוהר אמר בתום הפגישה עם ראש הממשלה: "אנו יוצאים להתקפה, נמאס מכל ההכפשות הבלתי נסלחות כלפי רה"מ, יש בידינו נתונים חותכים שאין לרה"מ שום קשר לאף אחת מהפרשות המדוברות. הגיע הזמן להפסיק לנסות להאשים אותו בכל דבר שקורה במדינה. צריך לחדול מהגישה הבלתי סבירה הזו בה תמיד רה"מ אשם עד שלא יוכח אחרת".
עו״ד עמית חדד ממשרדו של עו"ד וינרוט המייצג את נתניהו, אמר בראיון לגלי צה"ל:, הבעיה בשאלה - שמניחים שאש הממשלה קשור איכשהו לפרשת הצוללות, וזאת הנחה שאין מאחוריה שום דבר. הרי כבר בהתחלה משרד המשפטים הבהיר שרה"מ לא חשוד בו. אני לא עוסק בספקולציות. אני יודע שרה"מ לא קשור לפרשה - אם הוא לא קשור לפרשה, לא יכול לקום שום ניגוד עניינים ושום דבר אחר. אין קשר בינו לבין הפרשה, וגם בין דוד (שמרון) לפרשה הזאת אין שום דבר. לצערי, אני לא יכול להיכנס לפרטים עצמם, אני פשוט לא יכול כי הדבר הזה נחקר במשטרה, אבל הוא באמת מחוץ לתמונה, גם לשיטת המשטרה עצמה".
לדברי חדד, בעוד יום או יומיים ניתן יהיה לחשוף עוד דברים, ואז כולם יאכלו את הכובע, כלשונו - "כל המרננים, כל אלה שיסבירו לנו איך הכל מושחת ואיך יכול להיות שרה"מ לא ידע או כן ידע. כולם יראו במה דוד נחשד וממילא הם יבינו שאין קשר לרה"מ וגם אין קשר לדוד עצמו".
איש אינו טוען - הוסיף עו"ד חדד - שיש חברות קרובה בין אלוביץ' ובין ראש הממשלה. "זוהי ידידות, זוהי אפילו לא ידידות קרובה ועל זה אין מחלוקת, ולכן כשמבקשים ממנו למלא טופס ניגוד עניינים, בקטגוריות שמציינים שם, צריך לציין 'חברות קרובה' - הם לא חברים קרובים, אז על מה הוא יצהיר ריבונו של עולם? מדובר בשני אנשים שלא הולכים זה לשמחות של זה, מדובר בשני אנשים שלא התארחו זה בביתו של זה, פשוט אין חברות קרובה".
הוא הסביר כי מי שקורא את דוח המבקר ומנפה את רעשי הרקע, מגלה שכתוב שם דבר חשוב מאין כמותו - שמשרד המשפטים אומר שהוא בחן את כל ההחלטות של רה"מ, וכל ההחלטות הן החלטות ענייניות שניתנו בעקבות חוות דעת של גורמים מקצועיים או ועדות מקצועיות, למשל ההפרדה המבנית בעקבות חוות דעת של ועדת חייק, ואחר כך ועדה מקצועית, ואחר כך הייעוץ המשפטי של המשרד התקשורת עצמו, באישור הממונה על הגבלים העסקיים. חדד: "איך אפשר לומר דבר כזה על אדם כמו מנכ"ל משרד תקשורת (שלמה פילבר, ע.י.) שמקבל החלטה על בסיס כל הנתונים שאמרתי לך, ועדת חייק, ועדה מקצועית, ייעוץ משפטי, ממונה על ההגבלים העסקיים - את מי עוד הוא היה צריך לשאול? את הקדוש ברוך הוא? לפני שהולכים ועושים את הדבר הזה, על מה מדברים פה? יש פה מקרה מובהק של חוסר הבנת החומר. כל ההחלטות וזה אומר משרד המשפטים, שוב, זה לא איזה מליץ יושר, איזה מלכך פנכה מהצד, אלא משרד המשפטים בתגובה שלו אומר את זה, וגם הוא תמה מה פתאום באים וטוענים שיש פה איזושהי בעיה.
"ברגע שנתניהו לקח צעד אחורה ממשרד התקשורת, הוא (פילבר) פעל באופן עצמאי, לא דיברו, גם ברגע שהיועמ"ש קבע את מה שקבע שוב כסייג ביחס לאלוביץ', רה"מ לא דיבר איתו בנושא הזה - לא שיחה ולא רמיזה ולא 'איש סודו' ולא שום דבר.
"אילנה, את יודעת אני קראתי לא מזמן כתבה או ראיון שאת ערכת עם מילצ'ן, ושם את מציגה אותו כחברו הקרוב של רה"מ. מילצ'ן, החברות בינו לבין רה"מ היא חברות שכולם ידעו עליה מההתחלה ועד הסוף, פה אי-אפשר לדבר על הסתרה. יש משהו שכולם רואים אותו, אז אי-אפשר להסתיר אותו ולכן אין בכלל מה לדבר על זה. החברות הקרובה היא חברות מפורסמת, היא חברות ידועה. זה אולי הכן שמסביר את הלא, כי כשאתה משווה בין החברות עם מילצ'ן, חברות בין המשפחות ארוכת שנים, חברות ברורה, מתארחים זה בבית של זה, שמחות... רה"מ את יום הולדת ה-60 שלו חוגג עם מילצ'ן, כן? אנחנו מדברים על חברות הכי קרובה שיכולה להיות, אל מול מערכת יחסים אחרת לגמרי, שונה לחלוטין ממערכת היחסים עם אלוביץ'. אבל הולכים ומדביקים ומבלבלים וגוזרים בין נושא אחד לנושא אחר ואז נוצר מה שנוצר".

תאריך:  13/07/2017   |   עודכן:  13/07/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נתניהו: לפתוח בבליץ תקשורתי
תגובות  [ 20 ] מוצגות  [ 20 ]  כתוב תגובה 
1
למה צחי לא הוזמן ? ל"ת
גרומיקו וארדואן  |  13/07/17 13:08
2
מה עם השופרים התקשורתיים,
לא ברור  |  13/07/17 14:35
3
ההולך ישר בתלם לעולם לא יפול
ישר בתלם לא נופל  |  13/07/17 14:59
 
- לא פחות: ההולך ישר בתלם
איתן ב, א. בוקס  |  13/07/17 17:53
 
- ומי אתה איתן? כתבת פה יותר
אולללה!  |  14/07/17 14:37
 
- אז מה את מציעה גב' תלם ?
א.ל. רמת-גן  |  13/07/17 21:56
 
- ובכל זאת ומי את???
איתן ב  |  13/07/17 23:43
4
אולי מספיק להציק לו
ארי כספי  |  13/07/17 15:07
 
- כן, אבל למה הוא מציק לנו????
רבניו  |  13/07/17 16:42
 
- היא אשה תומכת מאוד
שרה לא עונש  |  13/07/17 17:18
5
"לא היה כלום ואין כלום"
הרב שטאט  |  13/07/17 17:13
6
והעיקר: ביבי לא ידע! חחחחחחחחח ל"ת
מיכאל 11  |  13/07/17 17:56
7
כאכן יש להשתדל ולאמר אמת
עוד סתם אזרח  |  13/07/17 17:58
8
האתר הנ"ל הקדים בבליץ ! ל"ת
מאתמול  |  13/07/17 17:59
9
מבקר המדינה - בחירה של ביבי
הירונימוס  |  13/07/17 19:23
 
- תציע שכל הנל יבחרו בבחירה חופש
כמו שבוחרים מפלגה  |  15/07/17 21:30
 
- את מפספס ידיעה עוד יותר חשובה
אחד מעם  |  15/07/17 21:57
10
כואב הלב איך יואב יצחק מנסה
לכבס את ביבי?  |  13/07/17 21:36
11
זה לא משבר תקשורתי בכלל
שבץ חלובה  |  14/07/17 00:21
12
אחרי 20 שנה של רדיפה חולנית מו
קורןנאוה טבריה   |  15/07/17 09:56
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות פרשת כלי השיט
איתמר לוין
פרקליטו ומקורבו של ראש הממשלה חשוד במעורבות בפרשת כלי השיט בשל עבודתו כעורך דינו של מיקי גנור, נציג טיסנקרופ והחשוד המרכזי בפרשה
איתמר לוין
אליעזר מרום (צ'ייני) חשוד שהביא לכך שמיקי גנור יחליף את שייקה ברקת כנציג בישראל של טיסנקרופ    סניגורו: הוא היה הילד עם האצבע בסכר
איתמר לוין
הפרוטוקולים וההחלטות בענייניהם של בר-יוסף וגנור מציינים את שמו של עורך הדין שנשלח למאסר בית - אך החוק אינו מאפשר לפרסם את שמו הידוע לכל
עידן יוסף
האלוף, שהיה בכיר בחיל-הים, יישאל בדבר מעורבותו בפרשת כלי השיט תיחקר במשטרה    חקירתו מתבצעת למחרת חקירתם של שישה מעורבים בפרשה, בהם סגן ראש המל"ל לשעבר אבריאל בר יוסף והמתווך מול תאגיד "טיסנקרופ", מיקי גנור
איתמר לוין, אריאל י' לוין
נציג קונצרן טיסנקרופ והמשנה לשעבר לראש המל"ל נשלחו לשלושה ימי מעצר    עורך דין המקורב לנתניהו נשלח לשלושה ימי מעצר בית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il