X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
השופט אורנשטיין חייב את אור לדווח על מצב נכסיה ולשלם 32.5 אלף שקל עד היום ב-12:00 - או שתיאסר ל-7 ימים האם יזמת הנדל"ן תיכנס לקלבוש?
▪  ▪  ▪
ענבל אור [צילום: פלאש 90]

האם הפעם ענבל אור תיכנס לקלבוש? המנהל המיוחד שמונה על נכסיה של ענבל אור, עו"ד איתן ארז, מבקש מבית המשפט להורות על מאסרה של היזמת. זאת, לאחר שהפרה פעם נוספת החלטה של בית המשפט, המחייבת אותה להגיש למנהל המיוחד דוח על מצבת הנכסים וההתחייבויות שלה וכן לפרוע את מלוא חוב הפיגורים שצברה בתיק פשיטת הרגל נגדה ולשלם 32.5 אלף שקל.
בבקשה שהגיש הבוקר (יום ג', 18.7.17), מבקש עו"ד ארז מנשיא בית המשפט המחוזי בתל אביב, השופט איתן אורנשטיין, להורות למזכירות בית המשפט להנפיק צו מאסר לחייבת - ענבל אור-גרינפלד, בכתובת ברחוב תל אביב 5 בנס-ציונה, בהתאם להחלטה שנתן מיום 2.7.17. בהחלטה זו קבע אורנשטיין כי אם אור לא תמלא אחר הוראות בית המשפט תוך כשבועיים, ובין היתר ותגיש דיווח על מצבת הנכסים וההתחייבויות שלה וכן תפרע את מלוא חוב הפיגורים שצברה בתיק פשיטת הרגל נגדה - היא תיאסר לשבוע.
בפועל, ההחלטה מראשית החודש היוותה ארכה נוספת שהעניק בית המשפט ליזמת להגשת מסמכים למנהל המיוחד שמונה על נכסיה, לאחר שחודש קודם לכן ניתנה לה ארכה להגשת המסמכים - אך אלה לא הוגשו.
נזכיר כי כבר באפריל השנה הורה השופט אורנשטיין למשטרה לעצור את אור ולהביאה לבית המשפט תוך 24 שעות ממעצרה, לצורך דיון בבקשות ביזיון בית המשפט שהוגשו נגדה. אך עד כה היא לא נעצרה. הדיון בכל בקשות הביזיון נגד אור נדחה לאחר שזו לא התייצבה בבית המשפט, תוך שהיא שולחת ברגע האחרון אישור מחלה מרופא.
הסאגה נמשכה עד ראשית יוני, אז לראשונה התייצבה אור לדיון בבקשות, ובסיום הדיון הסכים אורנשטיין לתת לה ארכה של מספר ימים להמציא ולחתום על כל המסמכים שדורש המנהל המיוחד. אולם, לדיון שהתקיים ב-2 ליולי בבקשות הביזיון הופיעה אור כשהיא אינה מיוצגת, ועדיין לא הגישה את המסמכים הנדרשים.
בנוסף, התברר אז כי אור לא משלמת את התשלומים החודשיים בסך 5,000 שקל שנקבעו לה, וצברה חוב של כ-32 אלף שקל לקופת פשיטת הרגל. על הרקע הזה קבע אורנשטיין כי דין בקשות הביזיון נגד אור להתקבל, ויש להטיל עליה סנקציה של 7 ימי מאסר. אולם, לאור הצהרת אור כי היא אינה עובדת ואינה יכולה לשלם את התשלומים החודשיים, ניתנה לה הזדמנות להגיש בקשה להפחית את התשלומים החודשיים, לשלם את החוב שצברה עד כה ולהגיש את המסמכים הנדרשים ממנה עד היום בשעה 12:00.
"עד למועד כתיבת שורות אלה, החייבת לא פעלה בהתאם להחלטת בית המשפט הנכבד. החייבת לא הגישה את הדוחות, לא שילמה את חוב הפיגורים, ומבירור שערך הח"מ (עו"ד ארז) עם מזכירות בית המשפט, לא הוגשה כל בקשה על-ידי החייבת בעניין", כותב ארז בבקשה לעצור את אור.

תאריך:  18/07/2017   |   עודכן:  18/07/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"לעצור את ענבל אור - לא שילמה החוב שפסק ביהמ"ש"
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
כל מדינות העולם, כולל ה3, חדלו
בלונדי  |  18/07/17 17:35
2
עצומה - ענבל אור לתפקיד שרת הת
יוניזי  |  18/07/17 17:47
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
שלב הנפקת ההון שיקף לחברה ערך של 330 מיליון דולר ומגלם למאגר תמר שווי של כ-12 מיליארד דולר
מירב ארד
המחבל נוטרל על-ידי כוח צה"ל שהיה במקום
מירב ארד
הצעת החוק מבדילה בין גורמים לגיטימיים לבין גורמים לא לגיטימיים כגון המלווים בשוק השחור והיא קובעת תקרות, חובות גילוי ואמצעים חדשים כדי לאפשר אכיפה באמצעות עיצומים כספיים וסנקציות פליליות
מירב ארד
עוד המליצה ועדת המשנה לקדם את תוכנית ארבעה סופי שבוע ארוכים וליצור גשר בין יום הכיפורים לסוכות ובכך לפצות על חלק מהימים שנגרעו מלוח החופשה של המורים    בנוסף המליצה הוועדה להרחיב את בית הספר של החופש הגדול נוסף לשלושת השבועות של תחילת החופש הגדול גם לחופשת פסח וחנוכה
מירב ארד
הנשים מושפעות מנושא הביטחון האישי בארץ המוצא, בעוד גברים מעוניינים בעיקר לשפר את מצבם הכלכלי    יו"ר הכנסת, יולי אדלשטיין, וועדות הכנסת השונות, ארחו היום את בכירי ההסתדרות הציונית העולמית במשכן, ודנו בנושא עידוד העלייה, היחסים המשמעותיים עם העדה הדרוזית, חשיבות החינוך הציוני בקרב יהדות התפוצות. התמודדות עם גל האנטישמיות הגואה ברחבי העולם. אירוע חגיגי ודיון במליאה חתמו יום מיוחד זה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il