X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
שרת המשפטים הצהירה כי אם בית המשפט העליון היה עוצר את ההינתקות היה זה 'קץ הדמוקרטיה' "מי שבעד זה הוא בעד אקטיביזים ואני בדיוק בצד השני"
▪  ▪  ▪
שקד. הסתננתי כשב"חית לגוש קטיף [צילום: מירי צחי]

שרת המשפטים, איילת שקד, טוענת כי טוב היה שבית המשפט העליון לא מנע את ההינתקות ואת פינוי היישובים מרצועת עזה, משום שהיה בעצירה שכזאת פגיעה בדמוקרטיה. זאת, בניגוד לרבים ממתנגדי ההינתקות שמאשימים את בית המשפט העליון בכך שנמנע מלהתערב בסוגיה.
"אם בית המשפט היה עוצר את ההינתקות זה היה קץ הדמוקרטיה. עינינו לא צריכית להיות נשואות לבג"ץ ולבית המשפט אלא לממשלה ולכנסת. ככה זה במערכת דמוקרטית", אמרה (יום ג', 25.7.27) בכנס קטיף המציין 12 שנים לפינוי היהודים מחבל עזה.
לדבריה, בעניין ההינתקות ובעניין מסירת שטחים - מי שצריך לעצור מהלכים שכאלה הם זה הממשלה או הכנסת. "הציבור צריך היה ללחוץ על הממשלה והכנסת לעצור את המהלך ולהתפטר. הליכוד זו המפלגה שיכולה הייתה לעצור את ההינתקות. ומפלגה מימין לליכוד היא זו שמונעת את ההינתקות הבאה", טענה תוך שהיא רומזת על מפלגתה, מפלגת הבית היהודי. באופן כללי ציינה שעל בית המשפט להמעיט בהתערבות בהחלטות הממשלה והכנסת. "מי שבעד זה הוא בעד אקטיביזים ואני בדיוק בצד השני", אמרה.
השרה שקד ציינה עוד כי ההינתקות הובילה אותה להצטרף למערכת הפוליטית. "לפני ההינתקות הייתי חברת ליכוד ועבדנו קשה כדי לנצח את אריק שרון ואמרנו שהצלחנו למנוע את ההינתקות והתברר שטעינו. באותה תקופה ילדתי, ישבתי בבית בכיתי והתעצבנתי ואז בוקר אחד הלכתי ונכנסתי כשוהה בלתי חוקית לגוש. הייתי חייבת לראות בעיניים. ראיתי הרס, חורבן, חממות הרוסות. בבחירות אחרי ההינתקות הצבעתי איחוד לאומי ואז החלטתי שאני רוצה להכנס לשדה הפוליטי ולשנות. הצטרפתי לנתניהו שהיה אז עם 12 מנדטים והלכתי לעבוד איתו", סיפרה.

תאריך:  25/07/2017   |   עודכן:  25/07/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שקד: אסור היה לבג"ץ לעצור את ההינתקות
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
ציפיתי מאיילת שקד לחשיבה יותר
נתין מדמנת ישראל  |  25/07/17 18:33
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות תוכנית ההינתקות
יצחק דנון
הקיבוץ שבגבול רצועת עזה תובע 11.6 מיליון שקל, לאחר שתוכנית ההינתקות מנעה ממנו לקבל מים מליחים ובמקומם קיבל מים שפירים - היקרים בהרבה
איתן אראל
עקירת יהודים בידי יהודים והרס בתיהם כולל בתי-הכנסת בארץ-חמדת-אבות; במלים ברורות: טִיהוּר אתני, הִנָּהּ מעשה רשעות, זדון ופשע כנגד האנושות וכנגד בני עמְךָ מוּל כל אַמַּת-מִדָּה שתרצֶה
רפי לאופרט
הכרעות מצפוניות הן מבחן אולטימטיבי עם מחיר אישי שחייבים להיות מוכנים לשלמו במציאות קונפליקטואלית; לא ניתן לפסוח על שתי הסעיפים
אברהם פכטר
באוגוסט 2017 - ימלאו 12 שנה לפינוי גוש-קטיף    מאז הפינוי יש ויכוח ער סביב השאלה, האם זה היה הכרחי, הגיוני, רצוי ומה השיג הפינוי    יש מתנגדים רבים עד ימים אלה, ויש גם קבוצה קטנה החולמת לחזור לגוש ולהחרתו ומנגד - קבוצה גדולה ששמחה, הבינה והפנימה את העובדה שחזרה לגבול הבינלאומי, נתנה לישראל, יתרון בוויכוח הבינלאומי מדיני
רון בריימן
ככה לא סוגרים מוסד תרבותי-חברתי    האם ככה סוגרים והורסים 26 יישובים פורחים שפעלו בהצלחה עצומה, ומגרשים מבתיהם עשרת אלפים מתיישבים חלוצים?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il