X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
נשיא לה"ב, רועי כהן: "באתי לזעוק את זעקתם של כל העצמאים, על המדביר, על הגנן, השיפוצניק, מתקן מזגנים, כולם עושים שימוש ברכב שהוא למטרת עבודה בלבד ומשלמים שווי מס שהוא לא מס אמת רשות המיסים: מדובר בחישוב נורמטיבי ולכן לא נדרשת מערכת אם שימוש פרטי או עסקי
▪  ▪  ▪
גפני. מתחיל מרד ציבורי [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

צוות חברי כנסת מטעם ועדת הכספים ייבחן את סוגיית שיטת שווי השימוש ברכב ממקום העבודה או שמשמש לעבודה, כך הודיע (יום ד', 26.7.17), יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני, בתום דיון שנתבקש ע"י קבוצה של חברי כנסת ובעקבות פרסומים על גביית יתר של מס, במיוחד מעובדי הצווארון הכחול. עיקרי טענותיהם של חברי הכנסת שיזמו את הדיון, היו שמדובר בעוד עניין פיסקאלי שנועד להגדיל את הכנסות המדינה ממיסים ועל הדרך עושה עוול למאות אלפי עובדים, עצמאיים ושכירים. לדיון הגיעו נציגים רבים מרשות המיסים, החל ממנהל הרשות, דרך מי ששימשו בעבר בתפקידים בכירים בה ונציגים אחרים. כמו-כן, הגיעו לדיון נציגי התעשיה, יועצי המס, נציגי חברות במשק ועוד.
גפני לרשות המיסים: "אני רוצה תשובה לטכנאי שנוסע ברכב שבו יש צינורות והרכב הוא רכב יד שנייה או שלישית, אך מחייבים אותו, כאילו היה זה רכב יד ראשונה וכאילו הוא נועד לנסיעות פרטיות. הדיון איננו עוסק בחברי כנסת וגם לא על שומרי שבת, אלא בעצמאים ושכירים שנוסעים ברכב לצרכי עבודה וכן לגבי רכבים ממוגנים שנכפים על הנוסעים בהם. האם לא הגיעה העת לבחון את הנושא מחדש??!".
ח"כ עודד פורר: "אחד הנושאים הכי מעיקים על ציבור העצמאים. נושא שווי המס הפך להיות מבחינת רשות המיסים והאוצר משהו פיסקאלי, יכולת קלה לגבות מס בלי שום קשר אם זה מס אמת או לא. עצמאי שרכבו משמש אותו רק לעבודה, כמו טכנאי מזגנים, כולו מלא צינורות בלוני גז וכלי עבודה, רכב שלא יכול לשמש את המשפחה ואשתו מחזיקה רכב פרטי, עדיין הרכב לא מוכר לו כרב לצרכי עבודה בלבד.
"משלמים שווי מס שהוא לא מס אמת"
נשיא לה"ב, רועי כהן: "באתי לזעוק את זעקתם של כל העצמאים, על המדביר, על הגנן, השיפוצניק, מתקן מזגנים, כולם עושים שימוש ברכב שהוא למטרת עבודה בלבד ומשלמים שווי מס שהוא לא מס אמת. יש גרירת רגליים בעניין, יש אטימות לתיקון של עיוות שכולם יודעים שאנחנו צודקים. זה מאבק צודק למיסוי ראוי והוגן. יש לשנות כיוון לעידוד עצמאיים. איש לא ירצה לנסוע נסיעות פרטיות ברכב של מדביר עם חומרי הדברה".
נשיא לשכת יועצי המס, ירון גינדי: "השאלה כאן היא חלוקת משאבים כי מקצועית גרידא, המיסוי על רכבים הוא מיסוי ייתר. חסר פה כסף, העלות התקציבית של שינוי חקיקה כזו הוא גבוה מאוד וצריך להחליט איך מחלקים את המשאבים. זה מיסוי יתר לא ראוי ולא הולם. כיום יש טכנולוגיה למדידת נסיעות פרטיות ולכן ניתן להגיע למיסוי אמת".
רשות המיסים: מדובר בקביעת שווי נורמטיבי
מנהל רשות המיסים, משה אשר: "מדובר בקביעת שווי נורמטיבית. אי-אפשר לעקוב אחר כל נסיעה ולהחליט אם פרטית או עסקית ואחרי כל נהג אם נוסע בשבת או לא, לכן מדובר בקביעות נורמטיביות. בסיס החישוב לוקח בחשבון רכב בן 3 שנים ותרגמו את זה באחוזים. התחשיב נעשה על רכב בן 3 שנים ואחרי שעשו שווי תרגמו לחשב חדש. החישובים דווקא בחסר. לגבי המיגון-שיריון לרכבים נתקן ונחשב לפי שווי הרכב ללא המיגון. לגבי רכב מונית, מורה נהיגה או רכב אשכול, לגביהם ניתנו הקלות בחקיקה".
סמנכ"ל כלכלה לשעבר ברשות המיסים, ערן יעקב: "הנושא הזה כבר נדון ארוכות והוקמה גם תת-ועדה באמצעות ועדת הכספים. לנושא הספציפי הזה ובמשך שנתיים ישבו על המדוכה והגיעו למסקנה שהפתרון כמו היום הוא הפתרון המיטיב. מערבבים בין עצמאיים לשכירים ויש הבדלים. השווי משקף טובת הנאה פרטית בלבד. ככל שאני טכנאי ועושה יותר ק"מ, עדיין הנסועה הפרטית שלהם מהעבודה, בסופי שבוע ובדרך לעבודה, לוקח הילד לגן, לגביהם נעשה החישוב הזה. לא מנהלים דיון ספציפי על כל רכב וככל שזה נורמטיבי השיטה משקפת את המכלול ולכן 2.48% משווי הרכב והנורמטיבי לגבי הנסועה הפרטית בלבד. ואם תבדקו את רוב כלי הרכב ברלינגו וכד', יש לא מעט שימוש פרטי בזה ונכון שלרוב הרבה בעלי מקצוע אך גם הרבה נסועה פרטית".
נציג מטעם רשות המיסים ומי שעמד בראש צוות שבחן את נושא שווי השימוש, בועז סופר: "מדובר בחישוב נורמטיבי ולכן לא נדרשת מערכת אם שימוש פרטי או עסקי. נסיעה מהבית למקום העבודה היא נסיעה פרטית גם לגבי שכירים וכד'. הוגדרו רכב אשכול, מורה נהיגה ונהגי מוניות, שם ניתן מענה, כלומר מענה חלקי ומסודר. במקרים אחרים הרכב משמש שימוש נורמטיבי. אי-אפשר לפתור כל בעיה אך 80% פתרו".
מנהלת תחום מפקח ארצי ברשות המיסים, נטליה מירנצ'וב: "מתנגדים בתוקף לכל המכשירים למדידה פרטנית ומה שעומד זה הצהרה עצמית ואין לנו דרך לעקוב אחרי זה, יש אלפי נסיעות. זה לא ישים".
ח"כ קסניה סבטלובה (המחנה הציוני): "שווי השימוש אותו מגדירה רשות המיסים אינו סביר, ולא משקף את עלות השימוש בפועל. יש לשנות זאת. לא חסרים אמצעים טכנולוגיים זולים ופשוטים לבדוק את השימושים. מי שמדבר על נטו משפחה, חייב לדאוג למשפחות צווארון כחול, שאינן עשירות מופלגות, ועובדות קשה לפרנסתן. על משרד האוצר להתייחס אליהם ולשנות את מנגנון חישוב שווי השימוש כך שישקף את הערך הכלכלי של הרכב הצמוד עבור עובדים בעלי מאפייני שימוש שונים, ויאפשר מיסוי ריאלי על הטבה של העובד בפועל. במשך זמן רב נדחה הטיפול בעניין חשוב זה שישפיע על ישראלים רבים".
גפני: "מתחיל מרד ציבורי בעניין הזה"
יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני, סיכם והודיע שהוא "מקים צוות מטעם ועדת הכספים שייבחן את הנושא ואני אעמוד בראשו. בנוסף יהיו חברים בו שני חברי קואליציה ושני חברי אופוזיציה. אני מרגיש שמתחיל מרד ציבורי בעניין הזה. יש זמן שאנשי ציבור צריכים לעשות חשיבה מחדש ואנחנו נושאים באחריות. אנשי רשות המיסים הם אנשי מקצוע ועושים עבודה טובה ויש גבייה גבוהה, אך צריך לבחון את הנושא. ייתכן שנגיע למסקנה שנדרש שינוי דרמטי, או שהמצב נכון ואולי נדרש שינוי פרטני"

תאריך:  26/07/2017   |   עודכן:  26/07/2017
+הצעת חוק 'קאיה' נפלה בקריאה ראשונה
22:22 26/07/17  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

הצעת החוק למניעת מחלת הכלבת, הצעה שעלתה לאחר שכלבתו של ראש הממשלה הוכנסה להסגר, נפלה בקריאה ראשונה לאחר שהקואליציה לא הצליחה להשיג רוב בהצבעה

נתניהו וקאיה בטיול בירושלים [צילום: מתי שטרן/פלאש 90]
+אושר סופית פיקוח על מחירי צהרונים
19:56 26/07/17  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

החוק ייכנס לתוקף בצהרונים הציבוריים כבר בשנת הלימודים הקרובה ויישומו בגנים המוגדרים כ"מוכר שאינו רשמי" יידחה בשנה  ▪  מחירי הצהרונים ינועו בין 300 ל-785 שקל לאחר סבסוד, על-פי המסלול שהיישוב בוחר ובאשכול הסוציו-אקונומי

[צילום: אורי לנץ/פלאש 90]
+סופית: גלאי אמת לקציני משטרה
19:36 26/07/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

יו"ר ועדת הפנים: המשטרה היא לא שומר סף - היועמ"ש הוא שומר סף. תפקיד חברי הכנסת הוא לחוקק ותפקיד הפקידים הוא ליישם אותם, זה לא תפקידו של היועץ המשפטי

בדיקת גלאי אמת [צילום: פלאש 90]
+"רשת ביטחון לנתניהו מול הימין הקיצוני"
19:14 26/07/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

יו"ר השדולה לפתרון הסכסוך: ״בזמן שהממשלה עסוקה בלהצית אש עם חוק הלאום ובהר-הבית, היא מתעלמת מהתמודדות עם הבעיה האמיתית - היפרדות מהפלשתינים"

"החגיגות בימין מוקדמות מדי"
+אושר סופית: תוקם מועצה לגיל הרך
18:06 26/07/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

תפעל במסגרת משרד החינוך ותהיה אחראית על ריכוז התחום  ▪  התחום יכלול בין היתר את ההיבט החינוכי, הרפואי, הטיפולי והסוציאלי

[צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]
+500 מ"ש שינויי תקציב בסעיפי משרדי הממשלה
17:48 26/07/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

ועדת הכספים סירבה לאשר העברת עודפי תקציב שנצברו במנהלת תנופה ובמשרד לשוויון חברתי

מינהלת תנופה [צילום: פלאש 90]
+אושר: ותמ"ל - גם לפרטיים
16:22 26/07/17  |  אלעזר לוין   |   לרשימה המלאה

גם יזמים פרטיים יקבלו אישור מהיר, בתנאי שיבנו לפחות 750 דירות

[צילום: AP]
+מועדוני לקוחות יחויבו לאפשר מימוש זכויות שנצברו
16:10 26/07/17  |  

מליאת הכנסת אישרה בקריאה שניה ושלישית את הצעת חוק הגנת הצרכן (תיקון מס' 53), התשע"ז-2017. יו"ר ועדת הכלכלה ח"כ איתן כבל: "הצעת החוק נועדה להסדיר היבטים שונים במועדוני לקוחות המעודדים צריכת מוצרים ושירותים שונים. קורה לא אחת שמתבטלות תכנית הטבות ללא התראה וללא מתן אפשרות ללקוחות לנצל את הזכויות שצברו. השינויים נעשים על פי התקנונים אותם קבעו החברות בעצמם ולטובתם. פרקטיקה זו איננה הוגנת.
בהטבות המתייחסים לתקופה בלתי קצובה ישלח מפעיל המועדון הודעה על סיום ההטבות ובנוסף העוסק יאפשר לצרכן לממש את הזכויות אותן צבר. כאשר מדובר על הטבות לתקופה קצובה, הטבות אלו לא ישונו באמצע התקופה".

+שטח ארנונה יעוגל למטר השלם הקרוב ביותר
16:08 26/07/17  |  

מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק במשק המדינה (תיקוני חקיקה להשגת יעדי התקציב) (תיקון מס' 16), התשע"ז-2017. יו"ר ועדת הפנים ח"כ דוד אמסלם: "חור טכני שנבע בגלל תביעה של אדם נגד רשות מקומית שתמיד עיגלה את חישוב השטח לארנונה כלפי מעלה. לאחר המדידה גרסה הרשות את המדידה המקורית. בג"ץ קבע שיש לעשות מדידה נוספת הבעיה היא שבשביל לחסוך לתושב 30 שקל הרשות מחויבת במדידה חוזרת בעלות של 2000 שקל. אם לא נחוקק את ההצעה לעגל, כל הרשויות יחויבו במדידה חוזרת".

+מודל הרבנות: מעסיקים בהשגחה ישירה
15:57 26/07/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

עימות בוועדה לביקורת המדינה סביב האינטרסים מאחורי מערך הכשרות  ▪  השר אזולאי: "צריך לנתק את המשגיח מהמושגח"  ▪  מקלב: גופים אינטרסנטיים מקדמים עצמם ע"י הסתה נגד מערך הכשרות"  ▪  אלהרר: "יש כאן מריחת זמן"

[צילום: יעקב נחומי/פלאש 90]
+רק 6.5% מהממשלה עברה לירושלים
14:48 26/07/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

למרות החלטת ממשלה להעביר לירושלים את כל משרדי הממשלה, מתוך 140 יחידות עברו 9 בלבד ו-28 נוספות ישלימו מעבר עד 2019  ▪  יו"ר ועדת הפנים: זה לא יעבוד ב'פוצי מוצי'. נכין הצעת חוק שתכלול עיצומים אישיים על מנכ"ל שלא יבצע

קרית הממשלה [צילום: איתמר לוין]
+פקודת הפטנטים והמדגמים מ-1924 מסיימת דרכה
14:27 26/07/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

החוק החדש מאריך את תקופת ההגנה על מדגמים מ-15 שנים ל-25 שנים, קובע כי גופנים יהיו מוגנים לתקופה של 70 שנה, ומעניק הגנה למשך 3 שנים לעיצוב לא רשום

כבל. תודה לעצמי
+"חוק ירושלים" אושר לקריאה ראשונה
13:56 26/07/17  |  

ועדת החוקה חוק ומשפט אישרה הבוקר (ד') לקריאה ראשונה את - הצעת חוק-יסוד: ירושלים בירת ישראל (תיקון - רוב מיוחס) , שיזמה חה"כ שולי מועלם רפאלי ונוספים. זאת לאחר שדחתה את הרביזיה ברוב של שמונה ח"כים מול שישה. לפי הצעת החוק ישונה הרוב הדרוש לשינוי הסעיף האוסר על מסירת שטחים מירושלים לריבונות זרה ל-80 ח"כים וסעיף השריון (נוקשות) ישוריין בעצמו ברוב של 61 ח"כים.

+תוקם ועדת משנה לנושא הבריאות בצפון הארץ
13:12 26/07/17  |  

ועדת העבודה, הרווחה והבריאות של הכנסת החליטה (יום ד') להקים ועדת משנה לנושא הבריאות בצפון הארץ. בראש הוועדה יעמוד ח"כ מוטי יוגב (הבית היהודי), ויהיו חברים בה ח"כ אלי אלאלוף (כולנו), ח"כ מירב בן ארי (כולנו), ח"כ עבדאללה אבו מערוף (הרשימה המשותפת), ח"כ מאיר כהן (יש עתיד), ח"כ נורית קורן (הליכוד), ח"כ מיכל בירן (המחנה הציוני) וח"כ עבד אל חכים חאג' יחיא (הרשימה המשותפת).

+תוקם רשות למאבק באלימות, בסמים ובאלכוהול בתוך המשרד לביטחון פנים
13:11 26/07/17  |  

אושר סופית: תוקם רשות למאבק באלימות, בסמים ובאלכוהול בתוך המשרד לביטחון פנים במקום הרשות הלאומית למלחמה בסמים הפועלת כתאגיד סטטוטורי. הרשות תאוחד עם יחידות במשרד העוסקות במניעת אלימות, עבריינות והתנהגות אנטי-חברתית.

+תקרת ריבית להלוואות חוץ-בנקאיות
12:49 26/07/17  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

הצעת החוק קובעת כי הריבית המרבית על הלוואה הניתנת בשקלים - תהיה 15% וריבית הפיגורים עד ל 18%  ▪  החוק קובע קנס למי שעובר על הוראות החוק

[צילום: פלאש 90]
+יום הניצחון על גרמניה הנאצית יצוין בבתי הספר
12:33 26/07/17  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

הצעת החוק קובעת כי מדי שנה ביום ה-9 במאי יקוים יום לציון ניצחון בעלות הברית על גרמניה הנאצית. במחנות צה"ל ובבתי הספר יוקדש זמן ללימוד הנושאים הנוגעים למטרות החוק

יום הניצחון על גרמניה הנאצית [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+ועדת הכספים הכי פופולרית, ועדת הכנסת הכי סוערת
11:59 26/07/17  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

ועדת הכנסת היא גם הוועדה שדיוניה הכי עמוסים וממוצע חברי הכנסת בכל דיון בה עמד על 10 חברים.  ▪  ח"כ משה גפני הוא שיאן הנוכחות בוועדות והשתתף ב-70 מישיבות הוועדה

ועדת הכספים של הכסת [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
+הצעת החוק ליישום מערכת "שער עולמי"
11:13 26/07/17  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

מטרתה העיקרית של הצעת החוק היא הטמעתה של מערכת סחר חוץ חדשה במינהל המכס. המערכת החדשה צפויה להחליף את המערכות התפעוליות המשמשות כיום את מינהל המכס, ולשרת את כלל הגורמים המעורבים בהליכי סחר חוץ

[צילום: איתמר לוין]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter  אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman  אברהם נגוסה / Avraham Neguise  אוסאמה סעדי / Osama Saadi  אופיר אקוניס / Ofir Akunis  אורי מקלב / Uri Maklev  אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel  אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis  אורן חזן / Oren Hazan  אחמד טיבי / Ahmad  Tibi  איוב קרא / Ayoob Kara  איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin  איילת שקד / Ayelet Shaked  איימן עודה / Eiman Ode  אילן גילאון / Ilan Gilon  איתן ברושי / Eitan Broshi  איתן כבל / Eitan Cabel  אכרם חסון / Akram Hasson  אלון שוסטר / Schuster Alon  אלי אלאלוף / Eli Alaluf  אלי כהן / Eli Cohen  אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan  אלעזר שטרן / Elazar Shtern  אמיר אוחנה / Amir Ohana  אראל מרגלית / Erel Margalit  אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri  באסל גטאס / Basel  Ghattas  בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu  גילה גמליאל / Gila  Gamliel  גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan  ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka  דני עטר / Danielle Attar  דני בן יוסף דנון / Dani Danon  המחנה הציוני / Hamachane Hzioni  זאב אלקין / Ze'ev Elkin  זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin  זוהיר בהלול / Zohir Bahalul  ז'קי לוי / jackie Levy  חיים ילין / Haim Yalin  חיים כץ / Haim Katz  חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar  חמד עמאר / Hamad Amar  חנין זועבי / Haneen  Zoabi  טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יגאל גואטה / Igal  Guetta  יהודה גליק / Yehuda Glick  יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur  יואב גלנט / Yoav Galant  יואב קיש / Yoav Kish  יואל חסון / Yoel Hason  יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein  יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov  יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky  יוסף גריף / Yosef Garif  יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen  ינון מגל / Yinon  Magal  יעל גרמן / Yael  German  יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran  יעקב ליצמן / Yaakov Litzman  יעקב מרגי / yaakov Margi  יעקב פרי / Yaakov  Perry  יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton  יצחק כהן / Yitzhak  Cohen  יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli  ירון גינדי / Yaron Gindi  ירון מזוז / Yaron Mazuz  יריב לוין / Yariv Levin  ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler  ישראל כץ / Israel  Katz  מאיר כהן / Meir  Cohen  מאיר פרוש / Meir Porush  מייקל אורן / Michael Oren  מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli  מיכל בירן / Michal Biran  מיכל רוזין / Michal Rozin  מיקי לוי / Mickey  Levy  מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari  מירי  רגב / Miri Regev  מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar  מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg  מרב מיכאלי / Merav  Michaeli  מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev  משה אשר / Moshe Asher  משה גפני / Moshe Gafni  משה כחלון / Moshe Kahlon  משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon  משולם נהרי / Meshulam Nahari  נאוה בוקר / Nava Boker  נורית קורן / Nurit Koren  נחמן שי  ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky  נפתלי בנט / Naftali  Bennett  סילבן שלום / Silvan  Shalom  סעיד  אלחרומי / Said Elharumi  סתיו שפיר / Stav Shafir  עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman  עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya  עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf  עודד פורר / Oded Forer  עיסאווי פריג' / Issawi Frej  עליזה לביא / Aliza Lavi  עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz  עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev  עפר שלח / Ofer  Shelah  ערן יעקב / Eran Yaacov  פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete  ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely  ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni  קארין אלהרר / Karin  Elharar  קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova  רוברט אילטוב / Robert Ilatov  רויטל סויד / Revital Swid  רועי גינדי  רועי כהן / Roee Choen  רועי פולקמן / Roei Folkman  רחל עזריה / Rachel  Azaria  שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli  שי  פירון / Shai  Piron  שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich  שרון גל / Sharon Gal  שרן השכל / Sharren Haskel  תמר זנדברג / Tamar Zandberg
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תיבחן שיטת חישוב שווי השימוש ברכב מהעבודה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות כנסת 20
מירב ארד
ועדת הכנסת היא גם הוועדה שדיוניה הכי עמוסים וממוצע חברי הכנסת בכל דיון בה עמד על 10 חברים.    ח"כ משה גפני הוא שיאן הנוכחות בוועדות והשתתף ב-70 מישיבות הוועדה
מירב ארד
מטרתה העיקרית של הצעת החוק היא הטמעתה של מערכת סחר חוץ חדשה במינהל המכס. המערכת החדשה צפויה להחליף את המערכות התפעוליות המשמשות כיום את מינהל המכס, ולשרת את כלל הגורמים המעורבים בהליכי סחר חוץ
אלעזר לוין
עד היום נתנה המדינה לקבלנים ערבויות ב-3.46 מיליארד שקל    לפי שעה לא התעורר צורך לממש אף ערבות
איציק וולף
הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית הצעת חוק שקובעת כי מספר חברי ועדת החוץ והביטחון יגדל מ-17 חברי כנסת ל-21 - שני ח"כים מהקואליציה ושניים מהאופוזיציה
איציק וולף
ועדת האתיקה של הכנסת קיבלה שלוש קובלנות הנוגעות להתבטאויות משתלחות ופוגעניות של ח"כ אורן חזן כלפי ח"כ תומא-סלימאן, ח"כ סתו שפיר ואזהרה לח"כ לשעבר גטאס שלא 'יפיל את הסבון' בכלא
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il