X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מעלות מזכירה: החברה חייבת למכור תוך חודשיים עוד 5% מכלל, ולהקטין אחזקותיה בכלל ביטוח ל-45% הדבר עשוי להקטין כדאיות רכישת השליטה על-ידי חברה סינית יש מו"מ למכירה - אך אף שם לא נמסר רשמית
▪  ▪  ▪
אדורארדו אלשטיין. בגלל חוק הריכוזיות [צילום: פלאש 90]

"חברת אי.די.בי. פיתוח חייבת למכור תוך חודשיים, עד ספטמבר, 5% נוספים מכלל ביטוח, אחרי שכבר מכרה 5% - מזכירה חברת הדירוג מעלות, בדוח שפורסם (יום א', 30.7.17) העלתה מעלות את דירוג אי.די.בי. מ-BB ל-BBB, תוך שהיא מציינת שיפור מסוים בכלל ביטוח, ומתייחסת גם לנושא מכירה אפשרית של השליטה בחברה. מעלות אומרת כי "לא ניתן לשלול אפשרות מכירה של גרעין השליטה בכלל, גם אם יימכרו מניות שלה". משמעות הניסוח הזהיר היא, שכדאיות המכירה יורדת, אך עדיין קיימת.
אי.די.בי. הודיעה (יום ה', 27.7.17) כי היא מנהלת מגעים לא מחייבים למכור 50% מהחברה לקבוצה סינית, אך לא פירשה את שמה. על-פי מקור אחד, מדובר בחברת סיירוס. על-פי מקור אחר, מדובר בחברת צ'יינה טייפינג (CHINA TAIPING), חברת ביטוח סינית, במניות החברה-האם שלה רשומות ונסחרות בבורסה של הונג קונג.
מתרכזת בביטוחי משנה
על-פי בדיקת News1, צ'יינה טאיפינג מתרכזת בעסקי ביטוח משנה, הן רכישות ישירות של תיקי ביטוח והן תיווך בעסקות אלו. חברות ביטוח משנה רוכשים חלקים גדולים או קטנים מפולסות ביטוח שחברות אחרות מוציאות, והצדדים מתחלקים בעמלות, בפרמיות ובכיסויים. אפשרי, אך לא מקובל, שחברת ביטוח משנה תיכנס גם לשוקה ראשי של מכירת פוליסות.
קבוצת צ'יינה טאיפינג פעילה גם בניהול נכסים ובעסקות פיננסיות. הקבוצה מנהלת את עסקי הביטוח שלה באמצעות חברה-בת. זו משווקת - בנוסף לעסקות ביטוח משנה - גם ביטוחי חיים וביטוחי רכוש, וגם מנהלת קרנות פנסיה. לא נמסר איזה חלק מעסקי צ'יינה טאפינג הוא בענף הביטוח, ואיזה חלק מתוכם הוא בשיווק פוליסות ולא בביטוחי משנה. בכל מקרה, רכישת 50% או 45% מכלל ביטוח טעונה אישור של המפקחת על הביטוח דורית סלינגר. זו פסלה עד עתה כל מכירה לחברת ביטוח סינית.

תאריך:  30/07/2017   |   עודכן:  30/07/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עירית אבישר
היום תתקיים אסיפה של הנושים של יורוקום תקשורת, ובה יוצג הסדר לפירעון חוב של כמיליארד שקל הכולל הכנסת שותף לבזק
איציק וולף
בתגובה לניסוי הטיל הבליסטי טסו שני מטוסי הפצצה אמריקניים מסוג B-1B בשמי קוריאה הצפונית כשהם מלווים במטוסי קרב מיפן ומקוריאה הדרומית    "אם ניקרא לפעולה - נהיה מוכנים עם כוח מהיר, קטלני ומכריע, בזמן ובמקום שאנחנו נבחר"
איתמר לוין
השופטת חנה פלינר: פטור מהגשת דוחות - פשיטת רגל של פשיטת הרגל    השופט עמית כהן: צעירים בפשיטת רגל - כישלון של התהליך    השופטת הלית סילש: לא לתת לכל אחד להיכנס לתהליך
אביתר בן-צדף
פורד היא הספינה הראשונה בחיל-הים האמריקני, שאין בה משת̤נות    על פורד אין שירותים לנשים ושירותים לגברים, אלא שירותים אחידים, וכל הקודם נכנס להשתמש בהם.
אביתר בן-צדף
מחסור בפינים לגלגלי כן-הנסע הקדמי השבית שבעה מטוסים סופר גלקסי בבסיס האוויר דובר    הבעיה אותרה בינתיים רק בבסיס דובר, והפעילות של פיקוד התובלה האווירית תעבור לבסיסיו האחרים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il