X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
רשם התאגידים: מנוחה נכונה לכולם התקשרה עם חברה פרטית, כנפי שרת, והעבירה לה בניגוד לדין את ניהול בית הקברות האזרחי שלה בכפר סבא - במקום להשתמש בנכס הציבורי שניתן לה לשם הגשמת מטרותיה הציבוריות
▪  ▪  ▪
התראה לפני פירוק [צילום: מנוחה נכונה]

רשם התאגידים מזהיר את עמותת "מנוחה נכונה לכולם", העוסקת בקבורה אזרחית, שהוא עומד לבקש מבית המשפט לפרק אותה- בשל הפרת חוק שהביאה אותה לסף חדלות פרעון.
האזהרה באה לאחר שהרשם מינה לעמותה חשב מלווה, אשר מצא שלא ניתן לתקן את הליקויים הקשים בפעילותה והגיע למסקנה, כי היא משמשת למעשה להעברת נכסי ציבור - הקרקע שקיבלה לפעילותה - לחברה הפרטית "כנפי שרת". החברה קיבלה את ניהול בית הקברות ומניבה רווחים - ומדובר בהעברה בניגוד לדין, טוען הרשם. כנפי שרת מצויה בבעלות אלון פרץ ואהרון נמרי. בראש העמותה עמד בעבר שלום נוי, וכיום היו"ר שלה הוא ערן גרינברג.
החשב המלווה, רו"ח צבי וייספלד, התמנה בעקבות דוח שהכין לפני שלוש שנים המשרד לשירותי דת, ואשר הצביע על ליקויים רבים בפעילות העמותה. הממצאים העיקריים נגעו להתקשרותה עם כנפי שרת, אשר אפשרה לחברה לקבל את רוב הכנסות העמותה מהפעלת בית הקברות האזרחי שלה בכפר סבא. זאת, במקום להעביר את הכספים לעמותה ולהשתמש בהם למטרותיה הציבוריות.
וייספלד בחן את האפשרות ליצור הפרדה אמיתית בין העמותה לחברת כנפי שרת, כדי להביא את העמותה לפעילות עצמאית ולסיום ההתקשרות עם החברה, על כל המשתמע מכך. אולם הוא מצא, כי חתימת העמותה על "הסכם היפרדות" מן החברה, שלא קיבל את אישור הגורמים הממשלתיים הרלוונטיים, אינה משנה את המצב ואינה מאפשרת לעמותה להיפרד בפועל מכנפי שרת בשנים הקרובות כדי לנהל פעילות עצמאית. כך נמצא, כי העמותה התנהלה בניגוד לחוק, ובמקום לשמור על האינטרס הציבורי ועל כספי הציבור שהיו באחריותה, אפשרו את העברת הכספים לגוף פרטי.
וייספלד מציין, כי כנפי שרת דורשת מן העמותה לפרוע חוב נטען בסך 18.5 מיליון שקל - ולעמותה, המצויה ממילא בגרעון של 8.4 מיליון שקל - אין מהיכן לפרוע חוב זה. לפיכך, היא מצויה בסכנה ממשית של חדלות פרעון. עוד הוא מציין, כי עיריית כפר סבא אינה מוכנה להקצות לעמותה קרקע נוספת ואף תובעת להשיב לה את הקרקע הקיימת, בטענה שאינה מחזיקה בה כדין בשל התקשורתה עם כנפי שרת.
נוכח זאת, לא נותר מנוס אלא להמליץ על הגשת בקשה לפירוק העמותה. תיק העמותה הועבר להמשך טיפול מחלקת אכיפה ובקרה ברשות התאגידים, אשר שלחה לעמותה בהתאם לחוק העמותות מכתב התראה לפני הגשת בקשת פירוק.

תאריך:  07/08/2017   |   עודכן:  07/08/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עמותה לקבורה חילונית הפרה את החוק
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
ההכנסות גדלו ברבעון בכ-18.1% לכ-379.6 מיליון שקל    דירקטוריון החברה אישר חלוקת דיבידנד בסך כ-60 מיליון שקל
איתמר לוין
במכרז למשרות עוזר וסגן בכיר בתחום הפלילי בכל יחידות הפרקליטות, נקבע שציון המינימום בראיון ההערכה יהיה 4 מתוך 9    רף המעבר בראיון לפני צוות הבוחנים היה 61 בלבד
שירות גלובס
הערכה: הרוכשת היא חברת מקסיכם המקסיקנית    מחיר מכירת השליטה משקף לחברה שווי של כ-1.9 מיליארד דולר, יותר מכפול מהמחיר ששילמה פרמירה על השליטה בחברת התעשיה בשלהי 2011
יצחק דנון
פיברוטקס מבקשת למנוע מהמשרד להתקשר ללא מכרז עם יונידרס לשירות חדש שהיא מכנה "שירותי ליסינג תפעולי של מדי לחימה"
יצחק דנון
החברה תובעת מרו"ח אבירם ארביב 3 מיליון שקל, בטענה ששלח ידו בכספיה כאשר שימש כמנהל הכספים שלה, בין היתר על-ידי בונוסים שלא הגיעו לו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il