X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הגינקולוג ציון בן-רפאל תובע 15.4 מיליון שקל ממי שהיו שותפיו בחברת הכנסים הרפואיים קומטק-MED, דניאל בן-נעים ופרופ' זאב שוהם, בטענה שנישלו אותו מחלקו בה עם פירוקה
▪  ▪  ▪
בן-רפאל. טוען שהדוחות "הותאמו"

הגינקולוג פרופ' ציון בן-רפאל תובע 15.4 מיליון שקל משותפיו לשעבר בחברת קומטק-MED שניהלה כנסים רפואיים בינלאומיים. השותפים הנתבעים עם דניאל בן-נעים ופרופ' זאב שוהם, ולטענת בן-רפאל הם נישלו אותו מחלקו בחברה שבעת פירוקה עמד שוויה על עשרות מיליוני שקלים ונטלו לעצמם את כל נכסיה.
בתביעה, שהוגשה (27.7.17) לבית המשפט המחוזי בתל אביב, נאמר, כי בן-רפאל יזם בשנת 2005 את הקמתה של החברה לקידום רעיונו בדבר מתכונת חדשה לכנסים רפואיים בינלאומיים. לטענתו, במהלך תקופת פעילותה של השותפות ניצלו הנתבעים את העובדה שהיא נוהלה בידי בן-נעים באמצעות חברת קומטק ניהול קונגרסים שבבעלותו, ולא כמתחייב במסגרת נפרדת, ובהתאם לכך הייתה השליטה המלאה על כל פעילותה של השותפות מצויה בידיהם של הנתבעים. בן-רפאל טוען, כי הנתבעים סירבו להעביר לו מידע וחשבונות הנוגעים לחברה, וניהלו את עסקיה בהסתר.
לטענת בן-רפאל, הוא חשד שהנתבעים מנהלים את השותפות בחוסר יושר ובחוסר נאמנות, ועל-רקע זה נאלץ להודיע בשנת 2010 על פירוקה. לדבריו, החוק חייב לחלק את נכסי החברה בין בעליה בהתאם לחלקם בה, אך בפועל נישלו אותו הנתבעים מכל זכויותיו ונכסיו בשותפות, וכך עד היום הוא לא קיבל את החלק המגיע לו משוויה של השותפות כאשר כל נכסיה למעט נכס בודד.
עוד אומר בן-רפאל, כי לאחר שהתקבלה תביעתו למתן חשבונות והוא קיבל את המסמכים הדרושים, הבין שהייתה הצדקה לחששותיו לגבי אופן ניהול החברה. בדוחות הכספיים בוצעו "התאמות" על-מנת להגיע בדיעבד לתוצאה הרצויה לנתבעים, וזאת במטרה להימנע מתשלום החלק המגיע לו, וכך כללו הדוחות הוצאות עצומות ומנופחות בדרך פסולה ומופרכת. לדברי בן-רפאל, הדוחות מציגים את החברה המצליחה כאילו שוויה אפס וכאילו לא היו לה רווחים בתקופת פעילותה.
רו"ח זוהר אברהם, שבחן עבור בן-רפאל את הדוחות הכספיים, הגיע למסקנה, כי תיקון הדוחות מביא לכך שההון העצמי של השותפות במועד פירוקה גבוה פי שבעה מההון עליו דיווחו הנתבעים בדוחות הכספיים, וכי שוויה הכלכלי נכון למועד פירוקה הוא 41 מיליון שקל. בן-רפאל אומר שהוא זכאי לשליש משווי זה ומכאן התביעה. טרם הוגשו כתבי הגנה.

ת.א. 62630-07-17
תאריך:  09/08/2017   |   עודכן:  09/08/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
במרכז החקירה - העברות כספים שבוצעו לעמותת 'מפעלות שמחה' וששימשו על-פי החשד לצרכים הפרטיים של משפחת דרעי    שר הפנים: השבנו על כל השאלות, הכל טוב ויהיה טוב
איציק וולף
הנשיא האמריקני הגיב על פרסום הערכת המודיעין הנוגעת לארסנל הגרעיני של קוריאה הצפונית ואיים על פיונגיאנג שבמידה ותאיים על ארצות הברית "היא תיענה באש ובזעם שהעולם לא ראה מעודו"
מחלקה ראשונה
הנשיא ניקסון התפטר בעקבות פרשת ווטרגייט
איציק וולף
גורמי מודיעין אמריקניים מעריכים שפיונגיאנג השלימה אבן דרך משמעותית בתוכנית הגרעין שלה ופתחה ראשי נפץ גרעיניים שניתן להרכיב על טילים בליסטיים
איתמר לוין
עמית: המסוכנות של רונאל פישר נמוכה מאוד, וגם אין סכנה של ממש שיברח מן הארץ; יש להביא בחשבון את התארכות המשפט ואת העובדה שלא הפר את תנאי האיזוק    יועבר למעצר בית עם חלונות התאוורות של ארבע שעות ביום
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il