X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
אינטראקטיב ברוקרס מבקשת מבית המשפט לבטל את החלטת הרשות, לפיה חלק מפעילותה בתחום הסחר במטבעות מהווה מכשיר פיננסי מזהירה שמימוש ההחלטה יגרום לה נזק כבד במישור הבינלאומי
▪  ▪  ▪
[צילום: אמרה גורל, AP]

חברת עמילי הבוסה (ברוקרים) האמריקנית אינטראקטיב ברוקרס מבקשת (9.8.17) לבטל את החלטת רשות ניירות ערך לחסום בפני לקוחותיה בישראל חלק מן האפשרות לסחור במטבעות.
בעתירה, שהוגשה לבית המשפט המחוזי בתל אביב, נאמר כי המבקשת היא חברת העמילים האלקטרונית הגדולה ביותר בארה"ב. היא יוצאת נגד הוראת הרשות, לפיה לקוחותיה בישראל לא יוכלו לסחור באמצעותה במטבעות כאשר עסקות אלה מערבות יתרות חובה או מינוף ואינן נעשות באופן אינצידנטלי לפעילות הברוקראז' שלהם. הרשות קבעה, כי מדובר בעסקות במכשיר פיננסי כהגדרתו בחוק ניירות ערך.
לדברי העותרת, בהתאם להחלטת הרשות היא מפעילה זירת סוחר כהגדרתה בחוק שכן היא מציעה מכשירים פיננסיים, ולכן פעילותה אסורה ללא קבלת רישיון מהרשות.אלא שלטענתה, פעילות זו איננה מכשיר פיננסי והחלטת הרשות שגויה. לדבריה, חוק ניירות ערך אינו חל על העסקות הללו בהיותן עסקות SPOT, דהיינו עסקות בנכסי הבסיס עצמם (מטבעות). המחוקק לא אסר את השימוש בעסקות אלו ולא הטיל כל מגבלה או איסור על מסחר בנכסי בסיס.
העותרת מוסיפה, עוה"ד יוסי אשכנזי ואודליה עפר, כי מימוש החלטת הרשות עלול לגרום לה נזק כבד במיוחד במוניטין הבינלאומיים שלה, להוביל לעיכובים משמעותיים בהליכים רגולטוריים בהם היא מצויה במדינות שונות עד כדי ביטול פרויקטים בחלק מן המדינות, נטישת לקוחות, אובדן רווחים ופגיעה ביכולת לגייס לקוחות חדשים. טרם הוגשה תגובת הרשות.

תאריך:  10/08/2017   |   עודכן:  10/08/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חברת ברוקרים מארה"ב נגד רשות ני"ע
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
אריסטוקרט האוסטרלית רוכשת את חברת המשחקים הישראלית פלאריום ב-500 מיליון דולר במזומן    לפלאריום -250 מיליון משתמשים, 1,200 עובדים ופעילות חובקת עולם
יצחק דנון
חברת התרופות האמריקנית תובעת מיליון שקל ממי שלטענתה פעלו בשנתיים האחרונות, במסגרת רשת מסועפת ומאורגנת, למכירת זיופים של התרופה סילאס לטיפול באין-אונות
אלעזר לוין
מאות תושבים, החברה להגנת הטבע, צבי צילקר ואלון חסן, מבקשים להוציא צו מניעה נגד הסכם-גג לבניית כ-40,000 דירות בעיר, האמור להיחתם ביום ראשון    "רוצים לבנות 13,000 דירות על הדיונות, יצופפו את הבנייה בתוך העיר ויבנו אלפי דירות בניגוד לתוכנית המתאר וללא תשתית ומבני ציבור"
ניצן כהן
בית ההשקעות מנהל, מזה מספר ימים, רכישות משמעותיות ועקביות של מניית חברת התרופות הישראלית    "בזמן שהפאניקה סביב טבע בשיאה, מבחינתנו זה הזמן לבנות את הפוזיציה"
איציק וולף
ראש הממשלה טוען שגם השמאל וגם התקשורת מתגייסים למסע ציד אובססיבי חסר תקדים נגדו ונגד משפחתו במטרה לבצע הפיכה שלטונית    "זאת לא הפעם הראשונה שהתקשורת משתמשת בעננה הזאת של האשמת שווא, לא יהיה כלום כי אין כלום"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il