X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
סיידוף: נחדש את המו"מ רק אם בעלי האג"ח יאריכו הבלעדיות ולא יקבלו מחר את ההחלטה המתוכננת הצדדים מאשימים זה את זה בהפסקת המו"מ מוקד המחלוקת: חובות לנושים נוספים
▪  ▪  ▪
[צילום: איתמר לוין]

חברת סיימה, בבעלות האחים סיידוף, הפסיקה את המו"מ לרכישת אפריקה-השקעת מבעלי האג"ח. כך הודיעו נציגי החברה (יום ה', 10.8.17) במכתב לנציגי בעלי האג"ח. סיימה גם דרשה לפרסם את המכתב המודיע זאת, באתר הבורסה. המכתב אכן פורסם הבוקר (יום א', 13.8.17).
לאור הפסקת המו"מ, בוטלה פגישה שעמדה להיערך בין הצדדים באותו יום (10 באוגוסט) ב-3 אחר-הצהריים, להמשך המו"מ. סיידוף הודיעו לבעלי האג"ח, זמן קצר לפני הפגישה, על ביטולה.
האחים סיידוף אומרים כי הפסיקו את המו"מ משום שבעלי האג"ח עומדים להצביע מחר (יום ב', 14.8.17), על החלטה שלא להאריך את הבלעדיות שסיידוף קיבלו לרכישת אפריקה. -אלא אם כן סיידוף תוותר על כמה מדרישותיה. בעלי האג"ח גם יוכלו לדון על צעדים נוספים. סיידוף דורשים לשנות את נוסח ההחלטה, כך שיאפשר לחדש את המו"מ.
האשמות הדדיות
סיידוף אומרים כי בעלי האג"ח הם שהפסיקו את המו"מ. נציגי בעלי האג"ח (חברת הנאמנות הרמטיק) השיבו להם בכתב (יום ו', 11.8.17), כי זהו סילוף, וכי האמת היא שסיידוף הם שהפסיקו את המו"מ. מוקד המחלוקת כרגע - אך לא הבעיה היחידה - הוא דרישת סיידוף, שהעסקה תכנס לתוקף רק לאחר שיושג הסכם עם כל הנושים האחרים לסילוק תביעותיהם. הכוונה היא בין היתר לתביעה של רשות המיסים. בעלי האג"ח דוחים דרישה זו.
לפני יותר משבועיים דרשו סיידוף שינויים בנוסח ההסכם הצפוי. אחת הדרישות היא להתחשב במצבה של אפריקה-השקעות, שהורע (לדבריהם) מדי יום בחודש האחרון. הרמטיק הודיעה בתשובה כי סיידוף התחייבו ב-11 ביולי, עם תחילת המו"מ, לרכוש את החברה "כמות שהיא" (AS IS), ביום תחילת המו"מ. עתה הודיעו בעלי האג"ח, שתנאי לחידוש המו"מ הוא ניהולו על בסיס מצב החברה AS IS. קודם לכן ריככה סיידוף כמה מדרישותיה, אך לא די, לגרסת הרמיטיק.
לאור המצב שנוצר, ייתכן שאנו עדים למהלכים לקראת פיצוץ המו"מ על העסקה הגדולה, שבה עמדו סיידוף לשלם לבעלי האג"ח 2.2 מיליארד תמורת הבעלות על אפריקה. נקודות מחלוקת נוספות הוזכרו בחילופי מכתבים בין הצדדים בשבוע האחרון.

תאריך:  13/08/2017   |   עודכן:  13/08/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הופסק המו"מ לרכישת אפריקה-השקעות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
הנימוק: שחרורו המוקדם כלל תנאים ואופי העבירות אינו מצדיק את ביטולם    לפני חודשיים ביטל ריבלין את תנאי שחרורו של אולמרט מיד לאחר שריצה שני שלישים מעונשו
איתמר לוין
עשר מתוך 12 העתירות נדחו לחלוטין    השופט רובין קיבל את העתירות לגבי שתיים מבין 31 השאלות נגדן הוגשו ואומר: העותרים רצו שביהמ"ש יהיה ערכאת ערעור על ועדת הבחינות
מירב ארד
ההסכם החדש מאפשר לנוסעי אל על להגיע כל הדרך למקסיקו סיטי דרך מדריד אמסטרדם לונדון פריז ויעדי אל על בצפון אמריקה בקוד אל על לאורך כל המסלול.
אלעזר לוין
רמ"י ועיריית אשדוד יחתמו היום על הסכם גג לבניית 40 אלף דירות - אך הובהר מראש שההסכם עשוי להתבטל, אם לא יאושר בעתיד על-ידי בית המשפט ועל-ידי מועצת העירייה    המדינה ביטלה ביזמתה התחייבות להקצות לחרדים 25% מהדירות
אביתר בן-צדף
הטייס ניצל ללא-פגע, והמטוס אף-18 ירד מהמסלול, ניזוק, והפריע למהלך התקין של נמל-התעופה הבינלאומי של בחריין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il