X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
השייח סלאח נעצר בביתו באום אל-פחם בחשד להסתה ולתמיכה בטרור לפני כשבועיים פורסם על כוונת הפרקליטות לחקור אותו בעקבות הפיגוע בהר-הבית מעצרו הוארך עד מחרתיים
▪  ▪  ▪
סלאח. עודד טרוריסטים [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

שייח ראאד סלאח נעצר לפנות בוקר (יום ג', 15.8.17) בחשד להסתה ולתמיכה בטרור. חוקרי יחידת להב 433 פשטו הלילה באום אל-פחם על ביתו של מנהיג הפלג הצפוני של התנועה האיסלאמית ועצרו אותו.
המשטרה הודיעה כי סלאח התבטא בפני קהל באופן המסית לפעילות טרור בכמה הזדמנויות - גם לאחר הוצאת הפלג הצפוני של התנועה האיסלאמית אל מחוץ לחוק, לפני כשנתיים. "החשוד מסית מרכזי בתנועה האיסלאמית בחשד להסתה ולתמיכה ופעילות בהתאחדות בלתי מותרת", נכתב בהודעת המשטרה.
מעצרו של סלאח הוארך על-ידי בית משפט השלום בראשון לציון עד ליום 17.8.17.
החקירה מנוהלת בשיתוף שירות ביטחון כללי ונפתחה באישור פרקליטות המדינה כנדרש בעבירות הסתה, ועל דעת היועץ המשפטי לממשלה. החקירה מלווה על-ידי פרקליטות מחוז חיפה. המשטרה כבר הגישה בעבר כתב אישום נגדו, ונגזרו עליו תשעה חודשי מאסר.
לפני כשבועיים פורסם לראשונה ב"כאן 11", כי המשטרה תבקש מהפרקליטות לחקור את סלאח בחשד לעבירות הסתה. זאת, בעקבות התבטאויותיו לאחר הפיגוע בהר-הבית, שבו נהרגו שני שוטרים מירי של שלושה מחבלים תושבי אום אל-פחם.
השר לביטחון הפנים גלעד ארדן אמר כי "המסית ראאד סלאח הנהיג תנועה שהוצאה אל מחוץ לחוק בשל האידאולוגיה הקיצונית שלה שגרמה למעשי רצח וטרור. לא בכדי קידמתי והבאתי להוצאת תנועתו מחוץ לחוק. סאלח התבטא באופן שמעודד קיצוניות והבנה לאלימות ומעשי רצח שפלים ולכן הוא מהווה בעיניי סכנה לציבור. אני מקווה שהפעם ימצו עימו את הדין והוא יישלח לזמן ממושך אל מאחורי סורג ובריח".
מוחמד בארכה, יו"ר ועדת המעקב העליונה של הציבור הערבי בישראל ולשעבר חבר כנסת, גינה את המעצר בראיון ליומן הבוקר בכאן ב'. לדבריו, "זהו מעצר פוליטי שבא להפחיד את הציבור הערבי. מטרת המעצר היא לשים את הציבור הערבי על כיסא הנאשמים. גם אני אומר את מה שהשייח סלאח אומר; ברור שירושלים בסכנה. ממשלת ישראל נותנת יד לקבוצות הזויות. על זה לא עוצרים".
יו"ר המחנה הציוני, אבי גבאי, אמר בתגובה למעצר כי הוא "מחזק את כוחות הביטחון על מעצרו של ראאד סלאח, אדם שמעודד שנאה ועסוק בללבות את האווירה. דרוש מאבק נחוש נגד הקיצונים המסיתים כדי למגר ולגדוע את האלימות. החברה הערבית בישראל היא חלק בלתי נפרד מהמדינה ויש לחזק ולהדק את החיים המשותפים עם הציבור הערבי בישראל ולתפור מחדש תפרים שנפרמו עם הציבור הזה בשנים האחרונות". השר איוב קרא אמר: "אם ראאד סלאח אורח לא רצוי בירדן ובעולם הערבי, הגיע הזמן שבישראל יהיה אזרח לא רצוי, ולגרשו אל מחוץ לגבולות מדינת ישראל".

תאריך:  15/08/2017   |   עודכן:  15/08/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ראאד סלאח נעצר בחשד למעורבות בטרור
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
הנימוק של כבודו להארכת המעצר:
לקרוא ולא להאמין  |  15/08/17 16:27
2
אבל בערעור על פסה"ד
קרבן של ג'ובראן  |  15/08/17 18:22
3
סאלח ראד לא השלים עם הנקבה
מגבלת הדמוקרטיה  |  15/08/17 20:43
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
דנציגר: למרות שלא ידוע האם בתי המשפט בסין יאכפו פסקי דין ישראלים - יש מקום לאכיפה בישראל, גם בשל היחסים העסקיים המתפתחים בין שתי המדינות
עידן יוסף
ההורים לקטינים יוצאי אתיופיה נסחטים עקב שימוש ילדיהם באלכוהול ובסמים ובהימורים    נציג המשטרה להורים: "פנו אלינו, גם בעילום שם ונדע לתת מענה מבלי לסכן איש, נבנה את האמון ביחד"
אלעזר לוין
תגיש הצעה למכרז לרכישת מגרש בירושלים לבניית 450 דירות - 338 להשכרה ו-112 למכירה, ועוד שטחי מסחר    ההצעה הוגשה עם שותף חיצוני ב-50%
אלעזר לוין
אספות בעלי האג"ח של אפריקה השקעות החליטו הערב ברוב גדול: אם האחים סיידוף לא יוותרו בתוך יומיים על דרישתם, שרכישת אפריקה תותנה בהסכמת גורמים חיצוניים - יאבדו סיידוף את הבלעדיות    המשמעות: אפשרות למו"מ למכירת אפריקה לגורם אחר, או פנייה לביהמ"ש
עידן יוסף
כוחות הצלה רבים חילצו גופת נהג משאית שנלכד תחת הריסות הגשר שבין בני ברק לגבעת שמואל    כביש 4 יישאר חסום עד פינוי ההריסות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il