X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מתאימים לאזורים חמים ולאזורים טרופיים, וינוסו בראשונה על-ידי חיילי דיוויזיה 25, המוצבת בהוואי בגדי העבודה והנעליים פותחו על סמך סקרים של חיילים ושל מפקדים בהוואי
▪  ▪  ▪
[צילום: AP]

הצבא האמריקני מסכם ניסויים, שנערכו בהוואי בתחילת השנה, לבחינת דגמים חדשים של נעלי ג'ונגל לחייליו. במקביל, בוחן הצבא בהוואי מערכות חדשות של בגדי עבודה לאזורים חמים וטרופיים.
חיילי דיוויזיית החי"ר 25, שמוצבת בהוואי, קיבלו בתחילת השנה 9,000 זוגות נעלי ג'ונגל מדגמים שונים, שייצרו חמישה יצרני נעליים, והתבקשו להעריכם, ולהציע שיפורים. כתוצאה מהניסוי צומצם המבחר לחמישה דגמים, ואלה יעברו לשלב הבא של שיפורים, בהתאם למשוב מהחיילים.
רוב הביקורת של החיילים הייתה לגבי משקל הנעל, לגבי גמישותה ולגבי מבנה הדגם. בנוסף, נבחנה עמידות הנעליים ואטימותן למים. בבחינה לא התייחסו למראה הנעליים.
בחודש ינואר ינפיק הצבא האמריקני לחיילי דיוויזיה 25 אלף זוגות של נעלי ג'ונגל, שתוכננו לפי הבחינה הקודמת, והם יבחנו אותן במהלך אימוניהם ופעילותם. כחצי שנה אחר כך יסכם הצבא האמריקני את הבחינה, ויחליט על הדגם, שיונפק לאנשיו.
אריג קל, נושם ומתייבש
בתחילת 2018 יתחיל הצבא לבחון בהוואי דגמים חדשים של בגדי עבודה לאזורים חמים וטרופיים. הדגמים הללו נתפרו מאריגים קלים יותר ונושמים. הם שוקלים כחצי ק"ג פחות מבגדי העבודה הנוכחיים של הצבא האמריקני. אלפי מערכות בגדי עבודה יונפקו לניסוי בקרב חיילי דיוויזיית החי"ר 25, כדי לבחון את התאמתם לאזורים חמים וטרופיים. חיילי הדיוויזיה מתאמנים באזורים חמים וטרופיים בזירת האוקיינוס השקט.
המדים שיקבלו יוצרו על-ידי חברת 'סוֹרס אמריקה', ועשויים מ-57 אחוזים ניילון ומ-43 אחוזים כותנה. ההרכב הזה מבטיח ייבוש מהיר של הבגדים, אוורור ועמידות גדולה יותר - הרבה יותר מאשר הרכב של 50 אחוזים ניילון באריג, אומרים ראשי המיזם, שמספרים כי למדים יש גזרה אחרת מאשר לבגדי העבודה הנוכחיים.
במדים החדשים אין כיסי חזה, שאין בהם תועלת, כיוון שהם מוסתרים על-ידי האפוד, שנושא החייל. במקום זאת יש כיסי שרוול. מאותה הסיבה ויתרו המתכננים על הכיסים האחוריים במכנסיים. כל הכיסים נרכסים בכפתורים ולא ברוכסנים. למדים החדשים יש חיזוקים במרפקים, בברכיים ובאגן הירכיים. כל השיפורים במדים החדשים, מדווחים ראשי המיזם, נעשו בהתאם לסקרים בקרב חיילים ובקרב מפקדים במרכז ללוחמת ג'ונגל בהוואי.
בינואר יקבלו חיילי חטיבה 2 וחטיבה 3 בדיוויזיה 25 כעשרים אלפי מערכות בגדי עבודה טרופיים חדשים, וכחודשיים אחר כך יונפקו להם עוד 12-10 אלפי זוגות. הניסוי יעלה כ-14 מיליוני דולר. בחודש מאי יסוכם הניסוי בדיוויזיה 25, ויופקו ממנו לקחים, כדי לשפר את הדגמים. השלב הבא בניסוי הנו להנפיק את הדגמים המשופרים לחיילי 11 חטיבות אחרות, שינסו אותם בתנאים טרופיים. אם החיילים לא יאהבו את האריג הזה, אומרים אנשי המיזם, יש להם הרכבים אחרים של אריגים לבגדי עבודה.

תאריך:  15/08/2017   |   עודכן:  15/08/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הצבא האמריקני יכניס לשימוש בגדי עבודה ונעלי ג'ונגל
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
הרבוע הכחול נדל"ן של מוטי בן משה, יחד עם קלמן סופרין, אייל פרידמן, רון וייס ורן פרסברג, ישקיעו 1.2 מיליארד שקל בבניית שני מגדלים, ובהם 390 דירות ו-30,000 מ"ר משרדים, על מגרש מוטרולה ברחוב תוצרת הארץ בת"א    לרבוע הכחול כ-70% במיזם, והיתר לשותפים
מירב ארד
המרכז יהווה מוקד מידע, סיוע ותיעוד שיילחם בגזענות בישראל באמצעות העצמת נפגעי גזענות, ויציע ליווי מול הרשויות, סיוע משפטי וסיוע נפשי
יפעת גדות
ללא אכיפה משטרתית משלימה בכבישי הערים וקמפיין הסברה ארצי צפויה עלייה במספר הנפגעים בתאונות דרכים במעורבות רוכבי אופניים חשמליים    "חוק האופניים״ החדש מעניק לפקחים סמכות מקבילה לשוטרים לאכוף נסיעת אופניים חשמליים וקורקינטים חשמליים במדרכות, אבל סמכות זו חלה אך ורק בתחום המדרכות ושבילי האופניים - ולא על הכביש, שם הסמכות היא של משטרת ישראל
מירב ארד
בוועד מציינים כי קיים נתק מוחלט בין ההנלה לעובדים    בשבוע הבא ייערך כינוס מחאה בהשתפות העובדים וחברי כנסת
מירב ארד
(78 מקרים של בעיות בשיבוצים, 73 בעיות שקשורות בסייעות, 25 - ועדות ערר, 6 מקרים שך בעיות בהנגשות    ארגון בזכות: נכון להיום רק רבע מבתי הספר יש בהם פיר מעלית ושירותי נכים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il