התעשיה האוירית זכתה (יום ה', 17.8.17) בתחרות "אתגר התעופה 1" (Aviation Challenge 1) שנערכה ע"י רשות שדות התעופה בסינגפור (CAAS) בשדה התעופה המקומי צ'אנגי. במסגרת התחרות הגישו 20 חברות פתרונות שונים לטיפול רובוטי בכבודת הנוסעים. 5 מתוכן זכו לפתח מדגימים והתעשיה האוירית זכתה היום במקום הראשון. החברה הציגה בתחרות מערכת רובוטית לטעינת כבודה בטיסות נכנסות ויוצאות ולפריקתה. המערכת תשפר את חווית הנוסע, בכך שתפחית משמעותית את מספר המקרים של נזקים בכבודה ואבדנה. כמו-כן, המערכת מחליפה את עבודת הסבלות ומאפשרת לעובדי נמל התעופה לנהל את הטיפול בכבודה בלחיצת כפתור בלבד.
על-פי המדגים של התעשיה האוירית, בשלב ראשון נסרקת הכבודה בעזרת סנסורים, ופרטיה נשלחים אל המערכת הממוחשבת המאפשרת מעקב אחריה. משם עוברת הכבודה תהליך אוטומטי של מיון בעזרת לוחות מיוחדים המותקנים על המסוע, ומכוונים כל מזוודה אל טיסת היעד הרלוונטית לה. בסופו של המסוע, מועמסת הכבודה על עגלת הטענת המזוודות בעזרת זרוע רובוטית חכמה, שיודעת להרים כל מזוודה ומזוודה בצורה עדינה ולהניחה בעגלת המטען. סנסורים המוצבים לצד עגלת המטען סורקים את העגלה ושולחים תמונה תלת ממדית למערכת הממוחשבת המשקפת את ממדי העגלה, המידע מועבר אל הזרוע הרובוטית והאחרונה מסדרת את המזוודות בהתאם.
בנוסף הציגה התעשיה האוירית מערכת לפריקת כבודה בטיסות נכנסות. המערכת פועלת על-ידי מנוף מיוחד שמרים את עגלת הכבודה ומטה אותה הצידה אל המסוע. הכבודה נשפכת מן העגלה ישירות אל המסוע בעדינות ובזהירות בעזרת לוחות גדולים המווסתים את קצב הפריקה. הכבודה כולה נפרקת מן העגלה אל המסועים בתוך דקה בלבד, וללא מגע ידי אדם. בכך למעשה, מאפשרת המערכת לעובדי נמל התעופה לטפל בכבודה בלחיצת כפתור, וללא צורך במאמץ פיזי כזה או אחר.
המערכת הרובוטית מאפשרת להעלות את מכסת הפריקה של עגלות הטענת המזוודות בכ-600%, בנוסף מבצעת מיון, העברה ומעקב אחר הכבודה באופן אוטומטי. היא תאפשר שיפור משמעותי ביכולת המעקב אחרי הכבודה, תפחית נזקים הנגרמים לה ותייצר הקלה משמעותית בעבודת צוותי נמל התעופה באופן שישמור על בריאותם. המערכת נבנתה כך שניתן להתאימה אל המערכות הקיימות היום בשדה התעופה, ללא שיפוץ או עלויות נוספות, והיא קלה לתפעול, ללא צרוך בהכשרה מיוחדת.