X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
נתנה אופציות לרכוש מגרש בחולון בכ-61 מיליון שקל, ומגרש בחיפה ב-52 מיליון שקל צופה רווחי הון של 42 מיליון שקל מו"מ מתקדם למכירת מגרשים לדירות במתחם משרד החוץ בירושלים וברחוב החולה בר"ג מקטינה פעילות ביזום דירות, ומנהלת נכסים מניבים בכ-2 מיליון מ"ר
▪  ▪  ▪
שלמה אייזנברג [צילום: איל יצהר/באדיבות גלובס]

חברת ישרס, בשליטת שלמה איזנברג, נתנה לשני יזמים אופציות לרכוש ממנה מגרשים ב-113 מיליון שקל: מגרש ל-44 דירות ברחוב הלהב בחולון ב-60.7 מיליון שקל ומגרש ברחוב הגליל, נווה שאנן, חיפה, ב-52 מיליון שקל.
אם יבשילו האופציות לעסקות, תרשום ישרס רווחי הון של 42 מיליון שקל לפני מס - 18 מיליון שקל בחולון ו-24 מיליון בחיפה.
בנוסף, מנהלת ישרס מה שהיא מתארת כ"משאים ומתנים מתקדמים" למכירת שני מגרשים אחרים למגורים - במתחם משרד החוץ (לשעבר) בירושלים, וברחוב החולה ברמת גן.
ישרס מקטינה את פעילותה בתחום הדירות. היא מסיימת בניית 440 דירות - 240 ברמת הנשיא חיפה ו-160 על מגרש הכדורגל לשעבר של ימק"א ירושלים. נכון ל-30 ביוני, נמכרו 91% מהדירות.
מדיניות ישרס כיום היא להתרכז בניהול הנכסים המניבים שלה, אולי גם לרכוש חדשים. בבעלות החברה כ-2 מיליון מ"ר נכסים מניבים. הנכס המוביל הם בנייני המשרדים וההי-טק גט"י במלחה, ירושלים, 712 אלף מ"ר, המושכרים ב-82 שקל למ"ר לחודש (נתוני ההשכרה - ממוצע, לא כולל חניה). נכס גדול אחר הם 552 אלף מ"ר משרדים במתחם הר החוצבים ירושלים, המושכרים ב-72 שקל למ"ר לחודש.
שני נכסים גדולים אחרים הם 480 אלף מ"ר ברמת החי"ל בתל אביב, המושכרים ב-97 שקל למ"ר לחודש, וכן 131 אלף מ"ר בראש העין ("פארק סיבל" ) המושכרים ב-41 שקל לחודש. חוזי השכירות מניבים תשואות סביב 8%.
ישרס סיימה את הרבעון השני של 2017 ברווח כולל נקי לבעלי המניות של 32.4 מיליון שקל, גידול של כ-11% לעומת הרבעון המקביל אשתקד.

תאריך:  21/08/2017   |   עודכן:  21/08/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
טוענת שכיום אין הם יכולים למכור את קרקעותיהם ליהודים, בשל מדיניות גזענית של הרשות הפלשתינית, אך חוק ההסדרה יאפשר להם לקבל פיצוי נדיב וחסר תקדים
איתמר לוין
קובע: החברה למחזור משכנתאות - ששמה הרשמי הוא א.ג.ש ייעוץ פיננסי - מטעה את לקוחותיה, הופכת אותם לשבויים בידיה, מתנהגת כלפיהם באטימות ואינה מספקת את השירות שהבטיחה
יצחק דנון
הרשת טוענת שהאחים עדי ושיר קובה, בעלי חברת אולטרא שי, רכשו ממנה תווי קנייה במיליוני שקלים, נטלו לעצמם את התמורה ותכננו לברוח למיאמי ולהותיר מאחוריהם את חובותיהם
החברה תהרוס 163 דירות ישנות, ותבנה 6 מגדלים בני 35-16 קומות, ועוד 7,100 מ"ר נכסים מניבים
איציק וולף
אגף הביקורת על השלטון המקומי במשרד הפנים קיבל תלונה על מינוי חנה הרצמן, מנכ"לית עיריית חולון לשעבר שחייבה את העירייה בהוצאותיה הפרטיות בחו"ל ולא החתימה נוכחות, כיועצת לעיריית רמת גן    העביר את הטיפול בתלונה לראש העיר העומד בפני כתב אישום על שוחד, ושמינה מקורבים לתפקידים בעירייה "לכל טיפול שיראה לנכון"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il