X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
פרשקובסקי השקעות ובניין זכתה במכרז קודם של הרשות במסגרת מחיר למשתכן, וטוענת שהמכרז הנוכחי מעניק יתרון משמעותי על פניה למי שיזכה בו
▪  ▪  ▪
נגד שיווק דירות בשוק החופשי

חברת פרשקובסקי השקעות ובניין מבקשת (23.8.17) מבית המשפט המחוזי מרכז לבטל את מכרז רשות מקרקעי ישראל לרכישת זכויות חכירה בשלושה מגרשים ברמלה בהיקף כולל של 544 יחידות דיור, במסלול של מחיר למשתכן. פקשקובסקי טוענת, כי המכרז נגוע באפליה ביחס למכרז קודם ואשר בו זכתה.
בעתירה נאמר, כי בספטמבר אשתקד פרסמה רמ"י מכרז לשמונה מגרשים לבנייה רוויה במסלול של מחיר למשתכן ברמלה בהיקף של 1,592 דירות. העותרת זכתה בבשניים מהמגרשים לבניית 684 דירות. חמישה מבין המגרשים לא נמכרו, ורמ"י הוציאה שוב למכרז ביוני השנה שלושה מהם.
לדברי העותרת, המכרז הנוכחי כלל שינויים מהותיים בהשוואה למכרז הקודם, ובמרכזם תנאי המקנה לזוכה במכרז את הזכות למכור בשוק החופשי 30% מיחידות הדיור שבכל מגרש. כמו-כן, המחיר המבוקש נמוך ב-20% מאשר במכרז הקודם. לטענת פרשקובסקי,
באמצעות עוה"ד ארז דר-לולו ויפית ממיסטבלוב, מדובר באותו מתחם קרקע, באותו קהל יעד, ובהפרש זמנים קצר וכמעט מקביל שבו המכרזים ימומשו. בשל כך, קיימת פגיעה קשה בתחרות על רוכשי הדירות וביכולתה של העותרת להחזיר את השקעתה.
לטענת העותרת, החלטת הרשות לפרסם את המכרז הנוכחי ולכלול בו יתרון דרמטי לקבלן שיזכה בו, נגועה באפליה ופוגעת בה בצורה קשה. פרשקובסקי מבקשת כאמור לבטל את המכרז, או לפחות את האפשרות למכור 30% מהדירות בשוק החופשי. טרם הוגשה תגובת רמ"י.

תאריך:  23/08/2017   |   עודכן:  23/08/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
ביה"ד הארצי לעבודה קובע: יתרת דמי הניהול המיוחדים ששילמה התעשיה האוירית לקרן הפנסיה, נכון לסוף 2002, שייכים למבטחים
איתמר לוין
נצב"א שבשליטת מימון רכשה בשנת 2009 את השליטה בתחנה המרכזית ואת חובה של החברה לבנק דיסקונט, ולאחר מכן פדתה את האג"ח מהציבור    השופט בני ארנון: מדובר בקונספירציה מכוונת להשתלטות על החברה ונכסיה במחיר מופחת במסגרת הליכי חדלות פרעון, אליהם הוביל מימון את התמח"ת כאשר נמנע ביודעין מביצוע השקעות חיוניות
איציק וולף
מימן חשוד בתיווך מיליוני דולרים - כספי שוחד - מחברת בנייה ברזילאית למי שהיה נשיא פרו באותה עת, אלחנדרו טולדו    כלי תקשורת בפרו דיווחו כי תמורת העדות יקבל מימן הקלות בכתב האישום שיוגש נגדו
איציק וולף
שר החינוך הודיע על רפורמה שבמסגרתה תתחיל המדינה לממן את אבחוני ליקויי הלמידה    אבחון עולה כיום כ-2,000 שקלים והפך לנגיש בעיקר לבעלי מצב סוציו-אקונומי גבוה    "קץ לאאוטסורסינג בעניין הזה"
אלעזר לוין
"אנחנו בתחילתו של תהליך ארוך, שיביא להתייצבות מחירי הדירות, ואולי אף להוזלה ריאלית מסוימת"    מגיב על נתוני כלכלן האוצר, שלפיהם ירדה מכירת דירות ב-12.4% ברבעון האחרון    "רבים יושבים על הגדר"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il