X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
אגמון-גונן אומרת ששירותי מין אינם נחשבים ל"בידור" שאותו מותר להפעיל במתחם הבורסה ברמת גן, בין היתר משום שמטרת התב"ע החדשה היא להוציא משם מועדונים אלו
▪  ▪  ▪
המטרה: להחיות את האיזור [צילום: סטריט וויו]

תוכנית בניין העיר החלה על מתחם הבורסה ברמת גן אינה מאפשרת להפעיל בו מועדוני חשפנות - קובעת (28.8.17) שופטת בית המשפט המחוזי בתל אביב, מיכל אגמון-גונן.
הוועדה המקומית לתכנון ובנייה ברמת גן סירבה להעניק לערן ירושלמי, המפעיל מועדון חשפנות מאז 1993 ואף הורשע בהפעלתו ללא רישיון, אישור להמשך הפעלתו. ועדת הערר במחוז תל אביב קיבלה את ערעורו של ירושלמי, אך אגמון-גונן ביטלה את החלטתה והשיבה על-כנו את האיסור.
אגמון-גונן אומרת כי בעוד שהתוכנית המקורית של האזור דיברה בין היתר על שימוש ל"מועדונים", הרי שהתוכנית החדשה מדברת על "בידור". מסקנתה היא, כי חשפנות אינה נמנית בין השימושים המותרים באזור - וזאת הן מלשון התוכנית והן מתכליתה. התוכנית מבקשת במפורש להוציא את מועדוני המין ממתחם הבורסה ולפתח אותו בין היתר למגורי סטודנטים ודיור מוגן, כך שניתן יהיה להסתובב בו בבטחה גם בשעות הלילה - וקיומם של מועדוני חשפנות סותר מטרה זו.
עוד אומרת אגמון-גונן כי החשפנות ויתר הפעולות המבוצעות במועדוני המין, מהווים החפצה של גוף האישה ונוגדים את מגמת החקיקה, בארץ ובעולם, להפסיק פעולות שכאלו. לכן, גם מבחינת אחידות החקיקה ומטרותיה הרחבות - לא ניתן להשלים עם המשך קיומם של מועדונים כאלו, ולא ניתן להגדיר את המתרחש בהם כ"בידור". אגמון-גונן קובעת, כי ועדת הערר לא הביאה בחשבון את כל השיקולים הללו ולכן החלטתה בטלה. לצד זאת מעירה אגמון-גונן, כי גם התנהלותה של הוועדה המקומית לקתה בחסר והיא לא הציגה בפני ועדת הערר את התמונה המלאה.
את הוועדה המקומית ייצגו עוה"ד חן עמידור, נועם יבלון וקסניה זמסקוב; את ירושלמי ייצג עו"ד אילן קאפיש; את ועדת הערר ייצגה עו"ד מיכל פליגלר (שטיין); ואת ארגון ויצ"ו, שהצטרף להליך כידיד בית המשפט - עו"ד עירית גזית.
ליעד אילני, חבר הוועדה המקומית לתכנון ולבנייה רמת-גן, הגיב: "יום חשוב לחברה הישראלית בכלל ולעיר רמת-גן בפרט. החלטת השופטת אגמון גונן, תסייע לנו גם לשים סוף לבתי עסק שבכסות של 'מקום בילוי' מבזים נשים ופוגעים בכבודן וגם תסייע לנו להפוך את מתחם הבורסה מהחצר האחורית של גוש-דן למרכז בילוי איכותי, כפי שהוא ראוי להיות".

תאריך:  28/08/2017   |   עודכן:  28/08/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
צעיר שנהג ללא ביטוח וברח משוטרים בנהיגה פראית, נדון רק ל-11 חודשי שלילה - ועונשו הוקל לארבעה חודשים    הדיון האזרחי הסתיים בביהמ"ש העליון 11 שנים לאחר התאונה
איתמר לוין
קובי חביב, קצין ראשון בחברת קא"ל, הגיש ב-2008 תביעה נגד פיטוריו    פסק הדין בבית הדין האיזורי ניתן ב-2015, ופסק הדין בערעור ניתן חצי שנה לאחר שנפטר
עידן יוסף
המדינה לבג"ץ: לפנות את ״בית המכפלה״ בחברון    היועץ המשפטי לממשלה כינה את ההתבצרות "פלישה", ואישר שבוע נוסף למגעים לפינוי בדרכי שלום. אם לא תהיה הסכמה - ייערכו גורמי הביטחון לפינוי
עידן יוסף
משרד התחבורה צפוי לטעון כי הסעיף המאפשר מתן היתר לקו החיוני מבחינת קיום שירותי תחבורה ציבורית אינו סעיף סל
איתמר לוין
צעיר בריטי נטל בטעות את דרכונה של חברתו - והצליח לעבור את כל הבדיקות בנמל התעופה הלונדוני ולעלות לטיסה לברלין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il