X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
חוקרים מהיחידה הארצית לחקירות הונאה יקיימו חיקור דין בבריטניה למיליארדר ומקורבו של רה"מ לן בלווטניק, מבעלי ערוץ 10 החשד: נתניהו ניסה לתווך בינו לבין ארנון מוזס במכירת ידיעות אחרונות
▪  ▪  ▪
בלווטניק. שיחות ריקות מתוכן? [צילום: יח"צ]

חוקרי היחידה הארצית יצאו בימים האחרונים לאנגליה ויערכו (יום ד', 30.8.17) חיקור דין של לן בלווטניק, המיליארדר ומקורבו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, במסגרת חקירת תיק 2000. כד דיווח גיא פלג בחדשות 2. על-פי החשד, נתניהו ניסה לתווך בין בלווטניק לארנון מוזס במכירת ידיעות אחרונות.
בלווטניק הוא איש עסקים המתגורר באנגליה וברוסיה, והוא בין היתר מבעלי ערוץ הספורט וערוץ 10. בחקירותיו בתיק 2000 חזר וטען נתניהו כי השיחות בינו לבין מוזס נערכו כשהוא נתון לאיומים מצד מוזס, על-כן יזם הקלטת שיחותיו. הוא טען כי גם הוא וגם מוזס לא התכוונו לקיים את הבטחותיהם כביכול שנאמרו במהלך שיחותיהם. כעת מנסה המשטרה לחקור את החשד לפיו נתניהו לא זו בלבד שהתכוון לדברים, אלא אף נקט סדרת פעולות כדי לקדם את מכירת ידיעת אחרונות.
על-פי ההערכות, השאלה המרכזית שיישאל בלווטניק היא האם הוא שוחח עם רה"מ בעניין רכישת ידיעות, והאם ראש הממשלה הפציר בו לרכוש את ידיעות אחרונות.

תאריך:  29/08/2017   |   עודכן:  29/08/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות פרשת נתניהו-מוזס
עידן יוסף
ראש הממשלה מדגיש שאינו מבקש מבית המשפט לבטל את החלטתו בעניין אדלסון ורגב משום שאין לו מה להסתיר    טוען: זו פגיעה אנושה בזכות לפרטיות, שגרמה לגל פניות בעניין עובדי הציבור ונבחריו
איציק וולף
ראש הממשלה טוען שגם השמאל וגם התקשורת מתגייסים למסע ציד אובססיבי חסר תקדים נגדו ונגד משפחתו במטרה לבצע הפיכה שלטונית    "זאת לא הפעם הראשונה שהתקשורת משתמשת בעננה הזאת של האשמת שווא, לא יהיה כלום כי אין כלום"
יונתן כיתאין
בעתירתם טענו רביב דרוקר וחדשות 10 כי חשיבות קבלת המידע נובעת מכך ש"'ישראל היום' נוקט קו ברור של תמיכה ברה"מ, במדיניותו ובעמדותיו ושל ניגוח יריביו הפוליטיים"
איציק וולף
ראש לשכת ראש הממשלה לשעבר שחתם בסוף השבוע על הסכם עד מדינה טוען כי לא 'פתח' על נתניהו    "מאשימים אותי בעבירה שאיננה קשורה אליו ולדעתי לא עברתי אותה. הברירה היא לא אם אני או הוא הולכים לכלא, אלא אם אני אלך לכלא ללא סיבה או לא"
איציק וולף
השר לשעבר גדעון סער טוען כי לא נוצרה עילה שתחייב את נתניהו להתפטר מתפקידו    "האחריות מחייבת להימנע מהשתלחות במערכת אכיפת החוק"    השר נפתלי בנט מקווה שלא יוקדמו הבחירות ומביע אמון ברשויות אכיפת החוק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il