X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
רשות המס האזרחית ברומניה דרשה מן הבנק שהעניק לחברה נינה בפירוק של שפיר הנדסה ערבות בנקאית להעביר אליה את מלוא הסכום - כ-54 מיליון רון ההוצאה נכללה כבר בדוחות של 31 בדצמבר 2016
▪  ▪  ▪
מנסים למנוע את החילוט [צילום: איתמר לוין]

חברת שפיר הנדסה עלולה להפסיד כ-50 מיליון שקלים שהפקידה כערבות בנקאית ברומניה. זאת, בשל דרישת רשות המס האזרחית ברומניה לחלט את מלוא סכום הערבות הבנקאית.
מדובר בכספים שקשורים לתיק שבו הורשעו חברת שפיר הנדסה רומניה, חברה נינה בפירוק של שפיר הנדסה, ומנהלה לשעבר בהתחמקות מתשלום מס. במסגרת ההליכים הללו הפקידה ערבות בנקאית בסכום של כ-54 מיליון רון, שווי ערך לכ-49.8 מיליון שקל. כאמור, רשות המס האזרחית ברומניה פנתה אל הבנק שהנפיק את הערבות בדרישה לחילוט הכספים.
בהודעה שמסרה אמש לבורסה (יום ד', 6.9.17) ציין עו"ד אמיר שקד, היועץ המשפטי הראשי ומזכיר חברת שפיר הנדסה, כי בכוונת החברה לפעול משפטית בניסיון למנוע את חילוט הכספים על-ידי רשות המס האזרחית. עוד הוסיף כי בשלב זה אין לחברה הערכה ביחס לסיכויי ההצלחה למניעת החילוט.
עוד הוסיף כי בדוחות הכספיים של שפיר הנדסה לסיכום שנת 2016 כבר נכלל הסכום של הערבות הבנקאית כהוצאה מלאה ובשל כך לא צפויה כל השפעה מהותית על הדוחות הכספיים העתידיים של החברה, גם אם בסופו של דבר ייצא החילוט אל הפועל.

תאריך:  07/09/2017   |   עודכן:  07/09/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
מוקד התקיפה: המרכז הסורי למחקרים מדעיים שבו מיוצרים טילים מדויקים ונשק כימי    באתרי החדשות וברשתות החברתיות בסוריה ובלבנון מיוחסת התקיפה לישראל    בצה"ל לא מאשרים ולא מכחישים
איתמר לוין
יסיים את תפקידו כמנהל בתי המשפט בחודש מרס הקרוב, במקביל לפרישתו של יגאל פליטמן מביה"ד הארצי    נאוה ברורמן, אשתו של מזכיר הממשלה, שוב מועמדת למחוזי
איציק וולף
יאיר נתניהו הגיש לבית משפט השלום בתל אביב תביעה בסך 140,332 שקלים נגד פעיל שמאל שפרסם בפייסבוק שבנו של ראש הממשלה קיבל דרכון עם שם בדוי    "הנתבע משתמש בתובע, שהינו אדם פרטי מן היישוב ללא כל מעמד ציבורי, לצורך השגת מטרותיו הפסולות"
עידן יוסף
"אחות אחת תפסה בידיה של אמי והשנייה חטפה ממנה בכוח את ציון. 14 תינוקות נוספים הוסעו באמבולנס יחד עם אחי, ומאז נעלמו"    "נתנו לאימא זריקה בלידה, סיפרו לה שהתינוק מת ולא הראו גופה"
איציק וולף
שר החוץ הצרפתי הביע חשש מפני התמוטטות הסכם הגרעין שנחתם עם אירן לנוכח התבטאויות בכירי הממשל האמריקני נגדו    טראמפ שוחח עם נשיא סין וציין שהאופציה הצבאית אינה בעדיפות ראשונה בכל הנוגע למשבר עם קוריאה הצפונית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il