X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
פרופ' עוזי ארד תוקף את מינוי עפרה ברכה לנציבת שירות המדינה וטוען כי באופן מכוון לא נבחר מועמד ראוי ממנה על דוד שמרון אמר שהסכם ניגוד העניינים שעליו חתם הוא אינו חוקי
▪  ▪  ▪

פרופ' עוזי ארד, שהיה בעבר בכיר במועצה לביטחון לאומי, תוקף את מקורבו של ראש הממשלה, עו"ד דוד שמרון, וטוען כי הסדר ניגוד העניינים שעליו חתם הוא אינו חוקי ומשמש למעשה להכשרת ניגוד העניינים שבו הוא מצוי.
"הוא אומר להגנתו - יש לי הסכם ניגוד עניינים. אין דבר כזה. אליקים רובינשטיין אילץ את עו"ד ויסגלס להתפטר ממשרדו אם הוא רוצה להיות בלשכת שרון. או שתתפטר, או שתשרת, אבל אי-אפשר רגל פה רגל שם", אמר בכינוס של תנועת 'יושרה לישראל' שהתקיים בתל אביב.
עוד הוסיף כי הסכם ניגוד העניינים הזה הוא אוקסימורון. "זו הכשרה של ניגוד האינטרסים. אתה צריך להחליט - או שאתה משרת את המדינה, או שאתה משרת את הקליינטים. אם אתה לא עושה את זה - זה מזמין שיקרה מה שקרה עם טיסנקרופ".
ארד התייחס גם למינוי עפרה ברכה לנציבת שירות המדינה וטען כי מדובר במינוי שאינו ראוי בהכרח ושייתכן שנועד לאפשר בעתיד מינויים לא ראויים. "שירות המדינה זה המנגנון שבו מתרחשת השחיתות. המערכת חלודה ונתונה לפוליטיזציה ולמתן ג'ובים בלי כל הקשר להתאמה המקצועית. זה עושה שמות בכל דבר. נציב שירות המדינה זה שומר הסף על המינויים במדינה. היית רוצה שלתפקיד הזה יתמנה האיש או האישה שבכישוריו, ברקעו, בניסיונו, בביצועיו בעבר, במידותיו, נחשב לטוב ביותר בנמצא", אמר.
האם זה מה שהתמנה עכשיו? תבדקו. ניסיון קודם רלוונטי, מסלול תפקידים קודם, הכשרה, ביצועים, ושלא לדבר על העדר תופעות נפסדות כמו נפוטיזם, קשרים - כולל במשרד ראש הממשלה. ברגע שאתה רואה שנציב שירות המדינה זה מלכתחילה בחירה מכוונת של איש 'מטעם' שבכישוריו לא מגלם את הטוב ביותר שצריך להיות, מה אתה רוצה משאר שירות המדינה?"

תאריך:  09/09/2017   |   עודכן:  09/09/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
בנו של ראש הממשלה ששיתף בשבת קריקטורה בעלת מאפיינים אנטישמיים מביע שביעות רצון מעצמו ומהקריקטורה וממליץ לעקוב אחרי הדף שממנו היא נלקחה - ששמו מעיד על מאפיינים הומופוביים
איציק וולף
יותר מ-6.3 מיליון מתושבי פלורידה, כרבע מאוכלוסיית המדינה, התבקשו להתפנות מבתיהם לקראת פגיעה הסופה אירמה    מושל פלורידה, ריק סקוט, הפציר בתושבים הסרבנים והתריע: "לא נוכל להציל אתכם באמצע הסופה"
יצחק דנון
טייפמוק תובעת 7 מיליון שקל מקרן ההון-סיכון Evolution Venture Capital Fund ומן העומד בראשה, רם פרומן, בטענה להפרת הסכם הלוואה
יצחק דנון
טוענת שחברת הייר קוסמטיקס מייבאת מוצרים של שוורצקופף-הנקל מבלי לעמוד בכללי הייבוא המקביל ותוך הטעיית לקוחות
יצחק דנון
משרד האנרגיה קנס את החברה ב-715,000 שקל בשל הפרת הוראות החוק בנוגע להחלפת ספק הגז בבית משותף - אך היא טוענת שההחלטה חסרת יסוד עובדתי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il