X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
זרם התיירים הרוסים למצרים הגיע לשיא בשנת 2014, בסופה נרשמו 3.1 מיליון כינסות תיירים, בעוד שב-2015 נרשמה ירידה ל-2,389 מיליון תיירים לאחר התרסקות המטוס הרוסי
▪  ▪  ▪
[צילום: נרימן אל-מופתי/AP]

הרשות המצרית לקידום התיירות תשתתף החודש ביריד תיירות ופנאי של מוסקבה, במטרה לקדם את אתרי התיירות המצריים. פקיד ברשות אמר ל"דיילי ניוז מצרים" כי היריד יימשך שלושה ימים, בין 19 ל-21 בספטמבר, בהשתתפות חברות תיירות רוסיות גדולות. לדבריו, הרשות משתפת פעולה עם הפדרציה המצרית של התאחדות התיירות כדי להגביר את נוכחותם של בתי מלון מצריים וחברות תיירות מצריות גדולות הפועלות בשוק המקומי.
התיירות הרוסית למצרים הושעתה מאז אוקטובר 2015, לאחר שמטוס התרסק על צפון סיני בדרכו משארם א-שיח 'לרוסיה בסנט-פטרבורג, והרג 224 נוסעים.
זרם התיירים הרוסית למצרים הגיע לשיא בשנת 2014, בסופה נרשמו 3.1 מיליון תיירים, בעוד שהיא ירדה ל-2,388 מיליון תיירים לאחר התרסקות המטוס הרוסי ב-2015.
גורמים ביטחוניים רוסיים ביקרו במצרים באוגוסט האחרון כדי לעקוב אחר נהלי הביטחון בשדות התעופה המצריים שאומצו על-ידי ממשלת מצרים בשיתוף עם חברות בינלאומיות מיוחדות, על-פי הפקיד.
משרד התיירות המצרי מקווה להגדיל את מספר התיירים ל-8 מיליון עד סוף השנה, לעומת 4.5 מיליון תיירים בשנה שעברה. בכוונת המשרד להגדיל את מספרם ל-10 מיליון תיירים בשנה הקרובה, לדברי הפקיד. הוא ציין כי שיעור התפוסה הנוכחי בשארם א-שייח נע בין 50% ל-60%.
בריטניה השעתה גם היא את טיסות התיירות שלה לשארם א-שייח, לאחר התרסקות המטוס הרוסי באוקטובר 2015, בעוד שמדינות אחרות הוציאו אזהרות נסיעה לנמל הים האדום וחזרו שוב לטיסות.
הישאם עלי, יו"ר איגוד המשקיעים התיירותיים בדרום סיני, אמר כי הטיסות שמגיעות מגרמניה וממדינות מזרח אירופה לשארם א-שייח, העלו את התפוסה של בתי המלון בעיר. הוא ציין כי תיירים רוסים ואנגלים מייצגים את החלק הגדול ביותר של תיירים נכנסים למצרים, במיוחד מאז התיירים האנגלים יש יחידות לינה בשארם א שייח'.
הקיבולת של מלונות דרום סיני מהווה 35% מכלל הקיבולת של המלון במצרים, המוערכת ב-225,000 חדרים, מתוכם כ-65,000 חדרים בים האדום, 30,000 בקהיר רבתי, והשאר במחוזות אחרים.
הוא הוסיף כי דרום סיני מהווה 40% עד 45% מהכנסות התיירות השנתיות המצריות, וציין כי שטח זה יכול להוסיף 12 מיליארד דולר בשנה בשל מוצרי התיירות השונים, כגון חופים, ספארי ותיירות תרבותית.
לדברי אחמד בלבעה, יו"ר ועדת התיירות של איגוד אנשי העסקים, לתיירים האנגלים יש יחידות דיור בשארם א-שייח עם השקעות יותר מ-150 מיליון ליש"ט.
בלבעה הוסיף כי זרם התיירות האנגלי נע בין 800,000 ל-1 מיליון תיירים, אך הוא ירד לאחר השעיית הטיסות לשארם א שייח'. הטיסות מבריטניה מוגבלות כיום לאזורי התיירות בים האדום ולערים המצריות לוקסור ואסואן.
בלבעה מקווה שמדינות אירופה יורידו את אזהרות המסע שלהן לאזורים התיירותיים במצריים, כך שתזרימי התיירות יוכלו לפרוח שוב.
מצרים השיגה את שיא התיירות שלה ב-2010, עם 14.7 מיליון תיירים, בעוד שהיא ירדה ל-4.5 מיליון תיירים ב-2016.

תאריך:  14/09/2017   |   עודכן:  14/09/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מצרים מתכוננת לחזרת התיירות מרוסיה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
שתי עמותות זכו במכרזים, ויבנו 26 וילות בישוב הדרומי
אלעזר לוין
טבע תכננה לבנות על המגרש ברעננה מגדל משרדים מרכזי בכ-1 מיליארד שקל    נוכח מצבה ביטלה את המיזם ומממשת נכסים - כולל המגרש    אמדוקס שוכרת כיום 74 אלף מ"ר במקום סמוך
המכירות ירדו בת"א ב-47%, בירושלים ב-33%, בבאר שבע ב-34% ברחובות ב-42%, בראשון לציון ב-22%, בבני ברק ב-53%    עליה במכירות רק בשבע ערים קטנות    "מחיר למשתכן לא השפיע"
איציק וולף
הרחבה שנייה להסכם שנחתם בין מנועי בית שמש לפראט אנד ויטני מביא את היקף העסקה לכ-640 מיליון דולר    מנועי בית שמש תייצר 18 פריטים חדשים בין השנים 2018 ל-2026
יצחק דנון
מעין צור מבית המשפט בחיפה תובעת 4 מיליון שקל מאילן ושלי הרמן, מהם רכשה דירה בעיר, בטענה לליקויי בנייה חמורים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il