X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הישג ליושב-ראש העבודה: ועידת המפלגה תאפשר לו לשריין מועמדים מטעמו גבאי: "נחזיר את התקווה להסדר מדיני" פרץ לגבאי: "היזהר מפני יועצים מצייצים"
▪  ▪  ▪
יצחק הרצוג, אבי גבאי ושלי יחימוביץ' [צילום: פלאש 90]

חברי ועידת מפלגת העבודה אישרו (יום ה', 14.9.17) את ההצעה לבצע שינויים בחוקת המפלגה שיאפשרו ליושב הראש אבי גבאי לשריין מועמדים מטעמו ברשימה לכנסת הבאה. הוועידה התשיעית של מפלגת העבודה התכנסה בגני התערוכה בתל אביב. ניצחונו של גבאי במבחן הכוח הראשון שלו צפוי לחזק את מעמדו כיושב-ראש.
ניסיון לטרפד את הדיון על השינויים בחוקה באמצעות עתירה לבית המשפט המחוזי בתל אביב כשל והצדדים הסכימו שוועידה חדשה תיבחר עד אפריל 2018.
את הוועידה פתח נאום של גבאי, בו תקף את הממשלה: "הממשלה הנוכחית משחיתה את המדינה, מסכנת את ביטחוננו ומפרקת את אחדותנו", אמר. "אזרחים קמים כל בוקר מחדש ומגלים כמה עמוק הריקבון השלטוני בישראל. בכל יום נחשפים לעוד טפח של התרבות השלטונית. כשהאנשים הכי קרובים לראש הממשלה הם עדי מדינה, זו פגיעה בכבודה הלאומי של מדינת ישראל. מעל כל הפרשות האלה מרחפת תרבות פוליטית מסוכנת שמרסקת את החברה הישראלית. ראש הממשלה וקבוצת הסייענים שלו מלמדים את אזרחי ישראל לשנוא זה את זה במקום לכבד זה את זה". בהמשך כינה גבאי את הקואליציה "קואליציית הסלפי שמקדישה את סדר היום שלה לדימויים ולצילומים".
יו"ר העבודה התייחס גם לאופן שבו המפלגה בהנהגתו תפנה לציבור הרחב: "זוהי משימה גדולה לשכנע את הציבור שאנחנו הבית שלהם, שאנחנו מציעים דרך הפוכה משל נתניהו. לא ננסה לשכנע מדוע הם לא, אין צורך. הציבור רואה את מצעד הנחקרים ומבין מדוע הם לא. נחזיר את התקווה להסדר מדיני עם שכנינו. נחזור לדבר על שלום, שלום שבנוי על ביטחון עצמי של עם חזק בדיוק כפי שראה זאת רבין. שלום הוא אינטרס ישראלי לפני כל דבר אחר. נציב אלטרנטיבה אמתית לשלטון. אנחנו ננצח".
ח"כ עמיר פרץ הזהיר בנאומו את גבאי מפני היועצים המצייצים, כלשונו, כשהוא מכוון לאהוד ברק, שלדבריו הוריד את המפלגה ל-13 מושבים.
היו"ר גבאי דיבר על המאבקים הפנימיים בתוך מפלגת העבודה: "אנחנו חייבים להפנות כל המשאבים שלנו החוצה. אם נמשיך להתעסק בעצמנו ובמאבקים פנימיים לא נצליח לגעת בלבבות האנשים. לא נפסיק לשמוע 'אתם לא מגיעים לפריפריה'. אם לא נדע להשתנות, למה שהציבור יאמין שנדע לשנות את המדינה? אני מתכוון לעשות הכל כדי שבמפלגה שלנו לא יהיו יותר מחנות. זו ועידה שמסמנת שפנינו לציבור הרחב ושיש לנו מחויבות שלנו לנצח", דבריו.

תאריך:  15/09/2017   |   עודכן:  15/09/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ניצחון לגבאי: העבודה אישרה הרחבת סמכויותיו
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
בתוך שבועות צפויה השלמת הקמתו של המפעל הראשון הערוך לייצור קנביס רפואי בהיקף נרחב בהתאם לרפורמת הקנביס של משרד הבריאות
איתמר לוין
דוחה את הטענה לפיה בג"ץ פוגע באיזון בין שלוש הרשויות    אומרת שמי שמתחו ביקורת על פסק הדין בנושא המסתננים, לא קראו אותו - ואפילו לא את תמציתו    "רעיון ערכאת הערעור בין המחוזי לעליון עשוי לחזור לשולחן"
איתמר לוין
יציגו לסיעות הקואליציה את התוכנית שמטרתה להשלים את החוקה על-ידי חקיקת חוק יסוד הלאום וחוק יסוד החקיקה, באומרם שיש להשיב את האיזון בין הרשויות שהופר לאחרונה בידי בג"ץ
אלעזר לוין
רכשה מדלק 4.9% מהמניות, וקיבלה אופציה לרכוש עוד 47.2%    ההשקעה הכוללת - כ-2.5 מיליארד שקל    הכנסות סיריוס אשתקד - 1.3 מיליארד דולר
איתמר לוין
ערוץ 10 מדווח: הפרקליטות מוותרת על ההליך הפלילי נגד מי שהייתה מתאמת הנסיעות של אהוד אולמרט והואשמה בתרמית בפרשת ראשונטורס    ההחלטה - במקביל לפרישתו של אורי קורב, שהיה התובע בתיק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il