X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
המקרה הנדון אירע באוגוסט 2015, עת עגנה האונייה Zim Vancouver במימי נמל חיפה ותידלקה. לפני התדלוק ובעת התדלוק, צוות האונייה לא ווידא כי פתחי הניקוז בסיפון הספינה סגורים. כמות השמן שהגיעה לים מוערכת בכ-8-10 טון
▪  ▪  ▪
פריסת החוסם מסביב לאנייה [צילום: שרון עדי, המשרד להגנת הסביבה]

בעקבות כתבי אישום שהגיש המשרד להגנת הסביבה נגד חברת צים שירותי ספנות אשר הפעילה אונייה שזיהמה מי ים בשמן; נגד חברת Kateland Navigation SA בעלת האונייה; ונגד רב החובל של האונייה והמכונאי הראשי, הרשיעה בשבוע שעבר סגנית נשיא ביהמ"ש השלום בחיפה, השופטת אורית קנטור, שלושה מהנאשמים.
בית המשפט הטיל על חברת Kateland Navigation SA קנס בסך 15,000 שקל והתחייבות כספית בסך 100 אלף שקל להימנע מלעבור על אחת מהעבירות בגינן הורשעה למשך שנתיים. בנוסף, בית המשפט הטיל על חברת צים שירותי ספנות קנס בסך 300 אלף שקל ועל המכונאי הראשי קנס בסך 25 אלף שקל או 4 חודשי מאסר והתחייבות כספית בסך 25 אלף שקל להימנע מלעבור על אחת העבירות בגינן הורשע למשך שנתיים. לצד זאת, בית המשפט ביטל את הרשעתו של רב החובל של האניה, אך חייב אותו בפיצוי בסך 25 אלף שקל ושירות לתועלת הציבור בהיקף של 50 שעות. כספי הקנסות והפיצוי יועברו לטובת הקרן למניעת זיהום ים במשרד להגנת הסביבה.
המקרה הנדון אירע באוגוסט 2015, עת עגנה האונייה Zim Vancouver במימי נמל חיפה ותידלקה. לפני התדלוק ובעת התדלוק, צוות האונייה לא ווידא כי פתחי הניקוז בסיפון הספינה סגורים, דבר המנוגד לתקנות הנמלים ולנוהלי החברה.
במהלך התדלוק פרץ שמן (דלק) מצינור האוורור של שני מכלי דלק, הציף את מאצרת התדלוק, וגלש וזרם לפתחי הניקוז שהיו פתוחים - ודרכם גלש לים ולרשות הרבים. כמות השמן שהגיעה לים מוערכת בכ-8-10 טון. בעקבות מקרה זה הגיש המשרד להגנת הסביבה כתבי אישום.
מצים נמסר: "מדובר על אירוע חריג עקב תקלה שנבעה מטעות אנוש. צים ערכה בדיקה פנימית מידית והפיקה מסקנות מן האירוע למניעת הישנותו".
תגובת צים: "מדובר על אירוע חריג משנת 2015, שנגרם עקב תקלה שנבעה מטעות אנוש. צים ערכה בדיקה פנימית מידית והפיקה מסקנות מן האירוע למניעת הישנותו. צים פועלת על-פי התקנות הבינלאומיות המחמירות ביותר בנושא מניעת זיהום ים, ומפעילה מערכות פיקוח וניטור מתקדמות בכל אניותיה. הגנה על הסביבה הימית היא מערכי היסוד של החברה, כחלק מתפיסת האחריות התאגידית שלה."

תאריך:  24/09/2017   |   עודכן:  25/09/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
הפקולטה החדשה תתמקד בחקלאות ימית    "משרד החקלאות שם לו למטרה לפתח את צפון הארץ ולטפח את אחד ממנועי הצמיחה המרכזיים של האזור - אוניברסיטת חיפה"
מירב ארד
עד כה, הכלל המנחה היה כי שיעור ניכוי המס במקור לעסקים חדשים לא יפחת מ-5% למשך חצי שנה
יפעת גדות
המחקר מראה כיצד ניתן להשתמש באור בתדרי האינפרא-אדום (IR) שאינם נראים לעין האנושית, על-מנת לייצר ערוץ תקשורת נסתר בין פוגען המצוי בתוך הרשתות הפנימיות של הארגון, לבין תוקף הנמצא במיקום של עשרות ומאות מטרים ואף קילומטרים מחוצה לו
איתמר לוין
הפרסומאי ועסקן הספורט מואשם שתיווך בהעברת מיליון שקל שלא כדין מפאינה קירשנבאום לשני גופי ספורט, תוך שהוא גוזר קופון של 180,000 שקל
יצחק דנון
חברת בגדי הספורט הודיעה על הפסקת ההתקשרות עם חברת א.א מודל אומנות - וזו תובעת פיצוי של 5.6 מיליון שקל ומזהירה שהיא עלולה לקרוס
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il