X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
טלקום איטליה מגלגלת מחזור של 19 מילארד יורו בשנה ונמצאת במשא-ומתן להקמת מיזם משותף עם חברת Canal+ בעלות 100 מיליון אירו
▪  ▪  ▪
עמוס גניש [צילום: יחסי ציבור]

מועצת המנהלים של חברת התקשורת הבינלאומית TIM (טלקום איטליה) שהתכנסה היום ברומא אשרה לראשונה מינוי מנכ"ל לקונצרן שאינו איטלקי, ומינתה את איש עסקים הישראלי עמוס גניש. זו הפעם הראשונה בהיסטוריה של החברה שמונה מנכ"ל שאינו איטלקי לניהול חברת הענק הבינלאומית.
יו"ר הוועד המנהל של חברת TIM ארנו דה פיפונטיין אמר: "יש לנו חזון ארוך טווח ברור: להשיב עטרה ליושנה ב-TIM תוך תרומה משמעותית לתהליך המתעצם, של דיגיטציה באיטליה, בהקמת Digital Italy, באמצעות השקעות ארוכות טווח, כוח אדם חדש ומיומן ושיתופי פעולה עם המוסדות והרגולטורים. פיתוחה וחיזוקה של חברת TIM, תהווה ערך ותרומה לכלכלת המדינה כולה".
המנכ"ל החדש עמוס גניש אמר: "המינוי למשרד מנכ"ל TIM- חברה בעלת היסטוריה עשירה ועתיד מזהיר, הינה זכות וכבוד עבורי. התוכנית הינה לקדם את TIM לחברת טלוויזיה דיגיטלית תוכנית ה-DigiTIM שלנו, מבוססת על עקרונות בסיסיים המתמקדים בעיקר על אספקת חווית לקוח מובילה, ומינוף הדיגיטציה, בכדי לשפר את ממשק החברה מול הלקוחות; אנליטיקה חכמה באמצעות big-data, וכן הוספת וידאו ומולטימדיה לקישוריות, המובילה להיצע מלוכד, תוך המשך השקעה בכיסוי הפס הרחב, על-מנת לתמוך בהתפתחות לחברת ה-Gigabit".
כמו-כן, אישרה מועצת המנהלים של TIM, בישיבתה (יום ה', 28.9.17) ברומא, את המשך המשא-ומתן עם Canal+ להקמת מיזם משותף אשר יאפשר לקבוצה, גישה לניסיון ותוכן של אחת מחברות ההפקה והזכויות החשובות בעולם. עם הון התחלתי של 100 מיליון אירו, המיזם המשותף יתמקד בהפקות וקופרודוקציות, איטלקיות ובינלאומיות, וברכישת זכויות, לרבות זכויות ספורט.
חברת TIM טלקום איטליה מספקת שירותי טלקומוניקציה ופועלת בתחומי טכנולוגית התקשורת והמידע הבינלאומיים. שירותים אלה כוללים תקשורת חוטית ואלחוטית, אינטרנט ומדיה, טכנולוגית מידע, מחקר ופיתוח, מוצרים ופתרונות משרדיים, מערכות מסחריות וטכנולוגית מידע .החברה מפעילה כ-100 מיליון קווים, כולל קווים דיגיטליים לשירותים משולבים באמריקה הלטינית, אירופה ואגם הים התיכון.
עמוס גניש צבר ניסיון רב בתחום התקשורת והטכנולוגיה, הן בארצות הברית ובברזיל, שם שותף להקמת חברת התקשורת GVT והפך אותה לחברת ה-ultrabroadband המובילה בברזיל בתוך מספר שנים בלבד גניש כיהן בקבוצת-Vivendi, שם ניהל את פיתוח התוכנית האסטרטגית של הקבוצה, התכנים, ופלטפורמות וההפצה. גניש כיהן גם כמנכ"ל Telefonica Brasile - Vivo, חברת התקשורת המשולבת המובילה בברזיל עם יותר מ-90 מיליון לקוחות והיצע הכולל טלפוניה, שירותים ובידור ניידים ונייחים.

תאריך:  29/09/2017   |   עודכן:  29/09/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עמוס גניש מונה למנכ"ל טלקום איטליה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כרמון
מפקד משמרות המהפכה האירניים אישר את הערכות גורמי הביטחון הישראלי, כי מדינתו ציידה את טיליה בטכנולוגיה חדשנית. "דיוק של מטרים מהמטרה"
עומר כרמון
משרד החקלאות פתח בחקירה רשמית נגד בית מטבחיים חיפה בעקבות הכתבה והסרטון ששודרו בחדשות ערוץ 2
עומר כרמון
ח"כ ענת ברקו קוראת לראש הממשלה, להניא את ממשלת ארה"ב מכוונתה להשיב לעירק את גנזך יהדות עירק: אלפי ספרי קודש יהודיים שאוחסנו במטה המודיעין הכללי של סדאם חוסיין
עידן יוסף
יו״ר הקואליציה, שר האוצר, יו״ר ההסתדרות ופרופ' אבי שמחון הגיעו לסיכום פורץ דרך    בעקבות ההסכמות ישופר מצבם של 244 אלף נכים בישראל באמצעות תוספת בגובה 4.2 מיליארד שקל    צוות המו״מ של ארגוני הנכים בירך על ההסכמות
איתמר לוין
חיות דחתה בקשה לפסול שופטת מחוזית בתל אביב    ההחלטות בנוגע לפסילת שופטים מתקבלות דרך קבע בידי נשיא בית המשפט העליון, אם כי החוק מאפשר לו להאציל סמכות זו לכל שופט בעליון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il