X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הבנק מיישם את הנחיית המפקחת על הבנקים מלפני יומיים לצמצם את הפעילות בחו"ל ולשפר את ניהול הסיכונים רק בשנה האחרונה בבנק החליטו לשנות את הפעילות בשוויץ, למכור חלק ממנה ולפתח את מה שנותר
▪  ▪  ▪
אריק פינטו [צילום: יח"צ]

בנק הפועלים מיישם מהר מהצפוי את הנחיית המפקחת על הבנקים בדבר צמצום הפעילות בחו"ל. הבנק הודיע (יום ג', 3.10.17) כי החליט לסגור את הפועלים שוויץ, בדרך של מכירת הנכסים או בדרך אחרת. הודעת בנק הפועלים מפתיעה לאור העובדה שרק בשנה האחרונה בבנק החליטו לשנות את הפעילות בשוויץ, למכור חלק ממנה ולפתח את מה שנותר, ואילו כעת הם החליטו לסגור הכל.
נציין, כי הודעת הבנק מגיעה יומיים אחרי שבנק ישראל הורה לכל הבנקים לצמצם כאמור את הפעילות בחו"ל ולשפר את ניהול הסיכונים. מן הסתם, ההחלטה לסגור את הפעילות בשוויץ הגיעה הרבה לפני הנחיית המפקחת חדוה בר. לאחר הפסקת פעילות בנק הפועלים שווייץ לא תיוותר לבנק פעילות משמעותית בתחום הבנקאות הפרטית בחו"ל.
להערכת הבנק, על-פי אומדן ראשוני, עלויות היציאה מהפעילות בשוויץ, הכוללות בעיקר הוצאות פיטורים והתחייבויות בגין שכירות ארוכת טווח, יסתכמו בסך של 110 מיליון שקל וייכללו בתוצאות הפעילות של הרבעון השלישי של השנה. הפועלים מציין כי הוא עשוי לשאת בעלויות נוספות אשר ידווחו לאחר הרבעון השלישי ועד למועד השלמת הליך היציאה מהפעילות.
הבנק מעדכן כי ההחלטה התקבלה לנוכח מדיניות ניהול הסיכונים של הבנק, הפועל למזער את סיכוני הציות בקבוצת הבנק, בין היתר, כפי שעלו בקשר עם חקירת הרשויות האמריקניות, לצד שינויים בסביבה הרגולטורית העולמית והשפעתם על סיכונים אלה.
בנק הפועלים שוויץ, עוסק בעיקר במתן שירותי בנקאות פרטית באמצעות סניף בשוויץ וסניף בלוקסמבורג. כמו-כן, פועל בנק הפועלים שוויץ באמצעות חברה לייעוץ השקעות בישראל ונציגות בישראל.
באותו דיווח לבורסה, בנק הפועלים מדווח כי חתם על מזכר הבנות מחייב עם בנק ספרא למכירת תיק נכסי לקוחות הבנקאות הפרטית בשוויץ תמורת 98-120 מיליון שקל. השלמת המהלך צפויה במחצית השנייה של 2018.
עוד מדווח הבנק, כי הוא ממשיך לבצע בדיקות פנימיות בכל הנודע לחקירת הרשויות בארה"ב על הסיוע להעלמת מס בקרב הלקוחות, והוא ממשיך לדון באינטנסיביות עם הרשויות בארה"ב בכל הקשור להגעה להסדרים מוסכמים בחודשים הקרובים - אך טרם הושגה הסכמה.

תאריך:  03/10/2017   |   עודכן:  03/10/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הפועלים סוגר את הפעילות בשוויץ; העלות: 110 מיליון שקל
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
"להיות מושחת זה מחייב".
7_7_7.  |  4/10/17 16:32
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
מאז השעה שש בבוקר חוסמים הנבים הופכים לפנתרים את הכניסה לנמל ומעכבים את המשאיות    הנהלת הנמל: פגיעה קשה בעבודת הנמל המשנע סחורות רבות ערב החג. סחורה אינה נפרקת ונטענת
אביתר בן-צדף
בחודש אפריל חודשו הטיסות במטוסי האימון טי-45, בהגבלות מסוימות
עומר כרמון
נודע בעיקר בזכות עבודתו עם להקת שוברי הלבבות, אך גם כחבר בהרכב הווילבורז הנודדים - בו היו חברים רוי אורביסון, ג'ורג' האריסון ובוב דילן
עומר כרמון
רכב אוטונומי היא מכונית המנווטת בעצמה ומתגברת על מכשולים ללא עזרה של מפעיל אנושי    עשרות חברות מובילות מהארץ והעולם צפויות לערוך ניסויים באתר החדש
עומר כרמון
תקופת מאסר רביעית לנועה גור-גולן מנתניה    ארגון השמאל הקיצוני, "מסרבות": בכלא שוהים כעת גם אופיר אברבוך (18, צופית) והדס טל (18, קיבוץ יפעת)
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il