X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
זעם רב ברחוב הפלשתיני

מאות יהודים עלו להר-הבית

בתקשורת הפלשתינית מופיעים דיווחים על "הסתערות מאות מתנחלים על מסגד אל-אקצה". נטען כי היהודים עורכים בהר-הבית תפילות וטקסים דתיים מטה ארגוני המקדש: "364 יהודים עלו הבוקר להר-הבית"
▪  ▪  ▪
יהודים בהר הבית, הבוקר[צילום: מטה ארגוני המקדש]

זעם רב ברחוב הפלשתיני, לאחר שמאות יהודים עלו (יום ראשון, 8.10.17) לביקור בהר-הבית. בתקשורת הפלשתינית מופיעים דיווחים על "הסתערות של מאות מתנחלים על מסגד אל-אקצה". נטען כי היהודים עורכים בהר-הבית תפילות וטקסים דתיים.
ממטה ארגוני המקדש נמסר, כי 364 יהודים עלו להר-הבית החל משעות הבוקר. הר-הבית ייפתח ביום ראשון שוב לעליית יהודים, בין השעות 13:30-14:30 בתום התפילה במסגדים. המבקרים היהודיים בהר מתבקשים לטבול ולנעול נעלי בד.
בשעות הערב מתכנן מטה ארגוני המקדש לקיים בשערי חולדה, את "המעמד המרכזי של חג הסוכות", הכולל "תרגול ניסוך המים במקדש, ממעיין השילוח לשער המים. במעמד כהנים בבגדי כהונה, רבנים וראשי ישיבות, דגם מזבח, צלוחית של זהב, חצוצרות וערבות".
כמאה אלף איש השתתפו (יום א', 8.10.17) במעמד ברכת הכהנים המסורתית בתפילת שחרית ומוסף בכותל המערבי, בה נשאו מאות כהנים את ידיהם ובירכו את המוני הבאים בברכה המשולשת הכתובה בתורה. ובראשם הרבנים הראשיים לישראל שליט"א, רב הכותל המערבי, שגריר ארה"ב בישראל מר דיויד פרידמן - שהינו כהן שהיה גם בין הכהנים המברכים, שר החקלאות מר אורי הכהן אריאל, השר לשירותי דת הרב דוד אזולאי, מנכ"ל הרבנות הראשית לישראל מר משה דגן, ויהודים רבים מהתפוצות שבאו לחגוג בירושלים את חג הסוכות.
המעמד שנוסד על-ידי איש ירושלים של מעלה הרה"ח רבי מנחם מענדל גפנר זצ"ל, מתקיים זה ארבעים ושבע שנים, ומסתמך על הסגולה המיוחדת שכותב 'בעל הרוקח', על ברכת 300 כהנים במקום הקרוב למקום המקדש. בסיומה נערכה תפילה לשלום עם ישראל, חיילי צה"ל ומשטרת ישראל, וקבלת עול מלכות שמיים.
לפני התיבה התפללו בתפילת שחרית הרה"ח מרדכי גפנר בנו של מייסד המעמד, ובתפילת מוסף הרה"ג שמואל רבינוביץ שליט"א רב הכותל המערבי והמקומות הקדושים.
עם סיום המעמד קיבלו הרבנים הראשיים לישראל הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף שליט"א והגאון רבי דוד לאו שליט"א ורב הכותל המערבי והמקומות הקדושים הגאון רבי שמואל רבינוביץ שליט"א את פני העולים לרגל לרגל חג הסוכות.
יצוין כי רבבות נוהרים אל רחבת הכותל המערבי במשך כל ימי החג לקיים את מצוות זכר עליה לרגל, ומשטרת ישראל העמידה כוחות רבים לשמור על ביטחונם ובטיחותם.

תאריך:  08/10/2017   |   עודכן:  08/10/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלי וינרב
אהוד מרום: "טבע הגישה ל-FDA ערעורים על גבי ערעורים, שיגעה אותם, אבל בסופו של דבר הם נתנו אישור למתחרות"    "מיילן תוריד את המחיר, ואז חברות הביטוח ילחצו לשימוש במוצר החדש"
מירב ארד
צעיר סעודי פתח בירי ממנו נהרג שני שומרים של המשמר הממלכתי    החמוש חוסל בחילופי אש עם כוחות הביטחון בממלכה
מירב ארד
נשיא ארה"ב אמר בראיון טלווזיוני כי הבית הלבן פועל לגיבוש תוכנית שלום בין ישראל לפלשתינים    הבהיר: זה יוביל בסופו של דבר לשלום במזרח התיכון, וזה חייב לקרות
יצחק דנון
העירייה תובעת מ-100,000 שקל מתמר אברהמי, שהייתה מנהלת מינהלת רובע הסיטי בעיר, בטענה ללשון הרע באתר אינטרנט שהקימה לאחר פיטוריה
עומר כרמון
בשני יישובים במועצה האזורית חוף אשקלון נשמעו שתי אזעקות צבע אדום. סוללת כיפת ברזל הופעלה, אך לאחר דקות אחדות התברר כי מדובר היה בהתרעות שווא
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il