X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מחקר פרוספקטיבי ראשון של ניתוחי עמוד שדרה מונחי רובוט מראה, כי שימוש בטכנולוגיית הליבה של מזור, מפחית פי 5 את מספר הסיבוכים בניתוחי עמוד שדרה
▪  ▪  ▪
ניתוח רובוטי עוזר בניתוח [צילום אילוסטרציה: פלאש 90]

בניתוחי עמוד שדרה שבוצע באמצעות מערכת ההנחייה Renaissance® של מזור, המושתתת על טכנולוגיית הליבה Mazor Core™, הושגה הפחתה של פי 5 במספר הסיבוכים בניתוחים והפחתה של פי 7 בצורך בניתוחים חוזרים, בהשוואה לניתוחים המבוצעים ידנית בעזרת מערכת שיקוף רנטגנית בגישה זעיר-פולשנית בניתוחים לאיחוי חוליות מותניות. כך עולה ממחקר שנערך באורלנדו, ארה"ב.
המחקר MIS ReFRESH, הוא מחקר פרוספקטיבי, השוואתי, רב מרכזי בניתוחי עמוד שדרה מונחי רובוט, באמצעות שימוש במערכת ההנחייה Renaissance. מחקר זה נועד להעריך את ההשפעה הקלינית של הנחייה רובוטית, לעומת ניתוח ידני מונחה שיקוף רנטגני לבדיקת שכיחות סיבוכים קליניים, ניתוחים חוזרים ושימוש בקרינה במהלך הניתוח. המחקר ההשוואתי החל בשנת 2014.
המחקר נערך בקרב מדגם מייצג של 379 מטופלים אשר נרשמו לניסוי, מתוכם 287 נותחו בעזרת הנחייה רובוטית, ו-92 בניתוח ידני מונחה שיקוף רנטגני.
מנתוני המחקר עולה, כי סיכון יחסי (RR) עבור סיבוך רפואי היה פי 5.3 פעמים גבוה יותר בניתוח הידני מונחה שיקוף רנטגני בהשוואה לטכנולוגיית ההנחייה הרובוטית. כמו-כן, הסיכון היחסי לניתוח חוזר היה גבוה פי 7.1 עבור ניתוח ידני מונחה שיקוף רנטגני בהשוואה לניתוחים בעזרת טכנולוגיית ההנחייה הרובוטית.
אורי הדומי, מנכ"ל מזור רובוטיקה, אמר: "אנו מאמינים כי זהו המחקר הרב-מרכזי הראשון, שבוחן את ההשפעה של שימוש בטכנולוגיה רובוטית על התוצאות הקליניות בניתוחי עמוד השדרה, באמצעות שימוש בכלים הביקורתיים של מחקר פרוספרטיבי".
לדבריו, "תוצאות המחקר נותנות תוקף לעליונות הקלינית בשימוש בטכנולוגיה של מזור, וממחישות את הערך המשמעותי שמספקת מזור לחולים ולמנתחים. כמובילים העולמיים בתחום לאורך 16 שנים, יש לנו סיפוק רב בממצאים המדעיים המשמעותיים המוצגים כעת בפני הקהילה הרפואית".
ד"ר כריסטופר גוד, מנתח אורתופדי ידוע במרכז לניתוחי עמוד שדרה בוירג'יניה, אמר: "תוצאות המחקר מסירות לחלוטין כל ספק שהיה לי באשר לעליונות ניתוחי עמוד שדרה מונחי רובוט. אנו מזהים שיפור משמעותי בבטיחות ובערך למטופל, כמו גם חיסכון בעלויות בעת שימוש במערכות מבוססות טכנולוגיית Mazor Core™".
האיגוד הצפון אמריקני לניתוחי עמוד שדרה (NASS), קבוצה הכוללת 10 חוקרים, תציג בכינוס השנתי תוצאות ביניים ממחקר פרוספקטיבי ראשון, רב מרכזי, בניתוחי עמוד שדרה מונחי רובוט.

תאריך:  26/10/2017   |   עודכן:  26/10/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אורי הדומי / Ori Hedomi
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
הקציבה כספים להכנת תוכניות    גוש-עציון ומעלה אדומים - לקראת סיפוח לישראל
איתמר לוין
מי שהיה השוכר של אולם האירועים בהיכל שלמה, ישראל ארלנגר, הציג מסמך בו זויפה חתימתו של עובד בעיריית ירושלים בניסיון לחמוק מארנונה    הגרפולוגית אלה הירשמן אישרה עבורו את החתימה
עומר כרמון
מסמכי פנמה 2: אחת מחברות האופשור הגדולות קיבלה בימים האחרונים בקשות תגובה מעיתונאים ומעריכה כי פרטי לקוחותיה דלפו    כמה מעשירי העולם פנו למשרדי עורכי דין ולחברות יח"צ, כדי להתמודד עם הפרסומים המביכים
איתמר לוין
בר-זיו הגיש עתירה נגד החלטות בית הדין הרבני בנתניה, עמית דחה אותה על הסף והעיר: "טוב יעשו עורכי הדין אם יפנימו את ההלכות הנוגעות להתערבות בג"ץ בהחלטות בתי הדין הרבניים"
עומר כרמון
תנועתו של יו"ר הרשות הפלשתינית: "בריטניה תמצא עצמה מבודדת מהקהילה הבינלאומית"    הפלשתינים מתכננים הפגנות גדולות בלונדון ובתל אביב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il