חברת ברילה תובעת מיליון שקל מרשת
רמי לוי, בטענה שהיא מייבאת קו מוצרי פסטה המתחרה במוצריה שלה.
בתביעה, שהוגשה (29.10.17) לבית המשפט המחוזי בירושלים, נאמר כי ברילה מוכרת את מוצרי הפסטה שלה באריזת קרטון כחולה בעלת עיצוב ייחודי ומובחן, שצבר מוניטין בינלאומיים והוא סימן ההיכר הבולט שלה. ברילה משקיעה עשרות מיליוני דולרים בשנה בשיווק ומחזורה מגיע למיליארד דולר.
כעת, טוענת ברילה, מוכרת רשת רמי לוי שיווק השקמה פסטה באריזה דומה ביותר לזו שלה, ומדובר בחיקוי מכוון היוצר סכנה ממשית של הטעיית צרכנים. סכנה זו גדולה במיוחד לנוכח העובדה שהמוצרים של רמי לוי ממוקמים במדפים ליד אלו של ברילה. היא טוענת, כי רשת רמי לוי משווקת מוצרי פסטה אחרים כאשר הצבע השולט בהם הוא אדום - אך כעת, כאמור, היא משתמשת באריזות כחולות הדומות מאוד לאלו שלה. התביעה הוגשה באמצעות עוה"ד חוסני זועבי, שי ישראל ו
שלמה כהן, וטרם הוגש כתב הגנה.