X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
החוק לייבוש קק"ל

אריאל: לא חוק, אלא בורר

שר החקלאות מסביר מדוע התנגד להחלטת הממשלה לחייב את הקרן הקיימת בתשלום מיסים "זה עשרות שנים שלא הלאמו חברה, וזה דבר לא נתפש" "כינסו ישיבה בהולה, כי הם כועסים"
▪  ▪  ▪
אריאל. יוביל את המאבק [צילום: אוליביה פיטוסי]

"הניסיון להלאים למעשה את הקרן הקיימת, על-ידי גביית מיסים וצעדים אחרים, הוא דבר בלתי נתפש שלא נעשה עשרות שנים". כך אומר לכאן רשת ב' שר החקלאות אורי אריאל, בהסבירו את התנגדותו להחלטת הממשלה "לייבש" את הקרן הקיימת על-ידי ביטול הפטור ממיסים.
אריאל, שהצביע נגד החלטת הממשלה, אמר כי לדעתו יש למנות בורר בין הממשלה לקרן הקיימת שיפסוק בנושא בתוך שבוע או לכל היותר בתוך חודש.
הוא גילה: "ב-11:30 בלילה קיבלתי טלפון שמזמינים אותי לישיבת הממשלה היום ב-9 בבוקר. ובשביל מה? בשביל כסף". לדעתו, הסיבה לכינוס - ישיבה בהולה, בצורה לא מקובלת, של הממשלה, נובעת בין היתר מכעסם של שרים מסוימים על החלטת הקרן הקיימת, להעביר למדינה רק 1 מיליארד שקל, ולא 2 מיליארד כפי שדורשת המדינה.
עוד אמר כי קק"ל עשתה ועושה דברים חשובים למען ההתיישבות, רכישת קרקעות ופעולות אחרות, ולכן אין לבטל את קיומה. אריאל: "חברה בחו"ל, שתשמע שמדינת ישראל מפרה הסכמים, כפי שהיא רוצה לעשות עתה על-ידי ביטול ההסכם עם הקרן הקיימת, לא תשקיע בארץ. היא תחשוש שאולי הממשלה תפר גם הסכם אתה. החלטת הממשלה היא דבר בלתי נתפש".
השר אריאל יוביל את התנגדות סיעת הבית היהודי בכנסת לקבלת החוק המוצע. בעניין זה משתף פעולה אתו חבר סיעתו ח"כ בצלאל סמוטריץ'.

תאריך:  07/11/2017   |   עודכן:  07/11/2017
+קק"ל תעביר למדינה 2 מיליארד שקלים בשנתיים הבאות
00:43 08/11/17  |  

במסגרת הסכמות המתגבשות בין המדינה לקרן קימת לישראל, אשר נחשפו בגלי צה"ל, תעביר קק"ל למדינה שני מיליארד שקלים בשנתיים הבאות. מיליארד השקלים שיועברו ב-2019 יהיו מקדמה על-חשבון המיסים שקק"ל תשלם בהתאם לנוסח בחוק שיועבר. בכך יימצא הפתרון לתקציב 2019 שמקדמים בימים אלה ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר האוצר משה כחלון.

+קק"ל הוציאה את קרקעותיה מרמ"י
22:06 07/11/17  |  אלעזר לוין   |   לרשימה המלאה

תגובה חריפה של הקרן הקיימת על החלטת הממשלה להעביר חוק, שיחייב אותה להעביר למדינה את רוב רווחיה  ▪  מנכ"ל הקרן הודיע למנכ"ל רשות המקרקעין, שמעתה ואילך אסור לרשות למכור מגרשים של קק"ל  ▪  התוצאה: פגיעה קשה בפעילות רמ"י ובמחיר למשתכן

[צילום: מן הטלוויזיה]
+חוק קק"ל: ביטן דורש הדחת סמוטריץ' מוועדת הכספים
13:15 07/11/17  |  עידן יוסף

יו"ר הקואליציה דוד ביטן דורש מיו"ר סיעת הבית היהודי שולי מועלם-רפאלי להדיח את ח"כ בצלאל סמוטריץ' מוועדת הכספים בשל התנגדותו לחוק קק"ל. סמוטריץ׳ ומיקי רוזנטל (המחנה הציוני), חבר ועדת הכספים אף הוא, מעכבים את ההחוק המכונה "החוק לייבוש קק"ל". בוועדת הכספים טענו כי זו הצעת חוק חדשה ולכן יש להעביר את הדיון לוועדת הכנסת. מועלם-רפאלי והיו"ר השר נפתלי בנט השוהה בחו"ל דוחים את הבקשה. סמוטריץ' אמר כי מדובר בחוק חסר אחריות ולא ציוני הפוגע בקק"ל שהיא גוף ציוני בגלל תאוות בצע רגעית. לדבריו, ינהל בוועדה פיליבסטר של שבועיים כדי להילחם נגד החוק.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 34
עידן יוסף
תומכים בהצעת חוק המבקשת להגמיש את אסדרת הערוצים היעודיים באמצעות הגדלת מספר הפרסומות והגבלת יכולתה של מועצת הכבלים להטיל קנסות
עידן יוסף
יו"ר קואליציה ושרת המשפטים סיכמו על תיאום עם המשרד לביטחון הפנים    השרים ארדן ולוין התנגדו, וכך גם פרקליט המדינה    האופוזיציה: זהו חוק הסירוס
מחלקה ראשונה
יוסף אליעז
כלום פלא שהצליח רה"מ לעורר בכל המדינה תחושה קשה של חמיצות? - שיטתית רה"מ מנכס לעצמו הישגיהם של אחרים, לשיא עליבות הגיע כאשר ניכס לעצמו את ההקמה או השדרוג של רכבת העמק, באמרו שחשב על כך עוד בשרתו בצבא, בעת ניווטים באזור
אלעזר לוין
הצעת חוק ממשלתית חדשה תאפשר ליורשיו של דייר בשכירות בדיור ציבורי להמשיך ולהתגורר בדירה, גם אם מצבו הכלכלי אינו מצדיק זאת    הצעת חוק אחרת תאפשר לדיירים בשכירות לרכוש את הדירה במחיר מסובסד
רשימות נוספות
פקדון החיילים - במענק השחרור  /  איתמר לוין
החרדים הסכימו לריכוך חוק השבת  /  עידן יוסף
הממשלה אישרה את מסגרות התקציב   /  מירב ארד
מתחילים לדבר על בחירות  /  עמי דור-און
לנתניהו כדאי לרוץ לבחירות  /  ראובן לייב
אימא, לא אחות  /  איתמר לוין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il