X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
איש ההימורים והשוק האפור קיבל 48 מיליון שקל מכספי המעילה בבנק למסחר ניסה להתחמק מתשלום קנס על-ידי הליכי פשיטת רגל - אך בשל כך נדחתה בקשתו לשחרור מוקדם
▪  ▪  ▪
קיבל 20% מסכום המעילה
החמרה בעונש לרביזדה בפרשת הבנק למסחר
איתמר לוין
ירצה 93 חודשי מאסר לאחר שהעליון דחה את ערעורו והרשיע אותו בעבירות מס נוספות * עונשו של אהרון אוהב-ציון נותר בעינו לאחר שערעורו נדחה: 3.5 שנות מאסר
לרשימה המלאה

איש ההימורים והשוק האפור אהרון אוהב-ציון לא ישוחרר לאחר שריצה שני שלישים מעונש המאסר שנגזר עליו בפרשת הבנק למסחר. המשנה לנשיאת בית המשפט העליון, חנן מלצר, דחה (7.11.17) את בקשתו של אוהב-ציון לערער על החלטת בית המשפט המחוזי בנצרת בעניינו.
אוהב-ציון היה בעלים של בית קזינו בו הימר עופר מקסימוב, אחיה של אתי אלון שביצעה את המעילה כדי לכסות את חובותיו ובכך מוטטה את הבנק. אוהב-ציון קיבל 48 מיליון שקל מתוך כספי המעילה - כ-20% מהסכום בו מעלה אלון. בית המשפט המחוזי ואחריו בית המשפט העליון קבעו, כי הוא (ובני רביזדה שהורשע לצידו) לכל הפחות עצמו את עיניהם מלראות שמדובר ברכוש גנוב. אוהב-ציון הורשע גם בביצוע פעולות ברכוש אסור בסך 4.7 מיליון שקל ובהעלמת מיסים בסך 11.6 מיליון שקל, ונדון ל-3.5 שנות מאסר ולקנס של 500,000 שקל.
אוהב-ציון סיים לרצות שני שלישים מתקופת מאסרו באפריל השנה וצפוי להשתחרר באוגוסט 2018 - לאחר שלעונשו נוספו 15 חודשים משום שלא שילם את הקנס במועד שנקבע. ועדת השחרורים דחתה את בקשתו לשחרור מוקדם בשל מידע מודיעיני חמור על קשרים בינו לבין עבריינים ופעילות פלילית, אך ביהמ"ש המחוזי הורה לה לדון שוב בהחלטה משום שהמידע התייחס לחשש לפגיעה באוהב-ציון עצמו.
הוועדה דחתה שוב את הבקשה, והפעם ציינה גם שאוהב-ציון לא שילם את הקנס. ביהמ"ש המחוזי דחה את עתירתו של אוהב-ציון נגד ההחלטה, והוא ביקש לערער לעליון בין היתר בציינו שאינו יכול לשלם את הקנס - שכן הוא הוכרז פושט רגל, ותשלום הקנס יהיה העדפת נושים פסולה.
מלצר דחה את הבקשה באומרו, שאין היא מצדיקה דיון בגלגול שלישי. הוא מציין, כי לאוהב-ציון ניתנה שנה לתשלום הקנס - אך הוא לא נקף אצבע כדי לשלם אפילו חלק ממנו. את הבקשה להכריזו כפושט רגל הגיש אוהב-ציון לאחר שחלף מועד התשלום והוא לא הזכיר בה את הקנס ולא ביקש לכלול אותו במסגרת ההליך. בקשה זו הוגשה רק ערב הגעתו של אוהב-ציון לקו שני השלישים של מאסרו, ולכן נראה שהוא פעל במכוון ליצור מניעה משפטית מתשלום הקנס - בניסיון לקבל את השחרור המוקדם למרות אי-תשלומו.
בסיום החלטתו אומר מלצר, כי אין מקום להתערב גם בקביעת המחוזי ולפיה שחרורו של אוהב-ציון יסכן את שלום הציבור. הוא הורה להעביר את החלטתו לעיון הכנ"ר - רמז לכך שייתכן שהליכי פשיטת הרגל יבוטלו בשל חוסר תום ליבו של אוהב-ציון. את אוהב-ציון ייצגו עוה"ד דוד יפתח ויגאל דותן, ואת המדינה - עו"ד יונתן ברמן.

תאריך:  08/11/2017   |   עודכן:  08/11/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כרמון
ועדת הפנים תקיים דיון בנושא: "השתלחות יועץ התקשורת של המפכ"ל ודוברת המשטרה ביו"ר הוועדה ובחברי כנסת"    יו"ר סיעת המחנה הציוני, ח"כ יואל חסון: " בלתי נתפס בעיני כיצד מעז ח"כ דודי אמסלם לנצל את תפקידו כיו"ר ועדה כדי 'לסגור חשבון' עם מפכ"ל המשטרה"
איתמר לוין
הדוכסות מקורנוול - דרכה מוחזקים נכסיו של יורש העצר - השקיעה בחשאי 113,500 דולר בחברה של חברו שנרשמה בברמודה, ואשר יכלה להרוויח מפעילותו של צ'רלס בנושא שינויי האקלים
יפעת גדות
זכו ב"דגל היופי" ו-"5 כוכבי יופי"    בתחרות 'תעשיה יפה ומקיימת בישראל 2017'    מגן מיוחד לגן התעשיה תל חי לרגל זכייה 20 ברציפות, מגן 'כוכב הזהב' לגן התעשיה בנצרת ודגל יופי ראשון לגן התעשיה בעומר
אלעזר לוין
חברת יעוץ כלכלי קובעת: ייתכן שקוסברג יוכל לרכוש את דניה-סיבוס בזול    הצעתו טעונה בדיקות יסודיות, שיארכו זמן, בעוד שהצעת סיידוף בשלה כיום למימוש מיידי
עידן יוסף
הרמטכ"ל נועד עם רבני הציונות הדתית    הרבנים בציפייה דרוכה לתיקון המעוות: "לא ניתן לדרוש מקצין דתי לוותר על ערכיו רק בשל דרגתו"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il