X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
פריטי פאטל בפגישתה עם יאיר לפיד [צילום: חשבון הטוויטר של יאיר לפיד]
תפוטר השרה שנפגשה בישראל עם נתניהו, ארדן ולפיד
"הקש ששבר את גב הגמל" מבחינת ראש ממשלת בריטניה, היה הגילוי כי השרה דנה בישראל על סיוע כספי לצה"ל בתחזוקת בתי חולים ברמת הגולן דיווח על הפגישות לא הועבר למשרד החוץ

ראש ממשלת בריטניה, תרזה מאי, החליטה לפטר את השרה לענייני פיתוח בממשלה הבריטית, פריטי פאטל, שנפגשה בישראל עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, השר לביטחון פנים, גלעד ארדן, ועם יו"ר מפלגת יש עתיד, יאיר לפיד, מבלי שדיווחה מראש למשרד החוץ הבריטי על פגישותיה, ומבלי שנציג רשמי של ממשלת בריטניה נכח בפגישות.
פאטל, השוהה כעת באוגנדה, נקראה בידי מאי לשוב ללונדון בדחיפות. "הקש ששבר את גב הגמל" מבחינת תרזה מאי, היה הגילוי כי פאטל דנה בישראל על סיוע כספי לצה"ל בתחזוקת בתי חולים ברמת הגולן המטפלים בפצועים ממלחמת האזרחים בסוריה. ממשלת בריטניה לא קיבלה כל החלטה על סיוע כספי לצה"ל, בוודאי לא בשטח כבוש", נמסר מדאונינג 10.
ביום שני זומנה פאטל ללשכתה של תרזה מאי, וננזפה על קיום הפגישות ללא אישור. פאטל התנצלה בפני ראש הממשלה ובהודעה שפרסמה, התנצלה גם בפני שר החוץ הבריטי, בוריס ג'ונסון, לאחר שביום שישי טענה כי ידע מראש על פגישותיה המתוכננות בישראל.
פאטל אישרה כי מי שקבע את פגישותיה בישראל, הוא חבר הפרלמנט היהודי, הלורד סטיוארט פולאק, נשיא הכבוד של ארגון "ידידי ישראל במפלגה השמרנית". גוף זה מזוהה עם המפלגה השמרנית השלטת בבריטניה, ונחשב לאחד מגופי השדלנות (לובי) החזקים בממלכה.
אחד השרים בבריטניה אמר לרשות השידור הבריטית: "מדובר בהתנהגות מקוממת. הציבור הבריטי מצפה שנציגיו יפעלו בהתאם לאינטרסים של הציבור, ולא כדי לשרת אינטרסים של גופי שדלנות שונים". השר טען כי פאטל נסעה לישראל כדי לזכות בתמיכתם של אנשי עסקים בריטים יהודיים רבי השפעה, כחלק מניסיונה לכבוש את צמרת המפלגה השמרנית.

תאריך:  08/11/2017   |   עודכן:  08/11/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תפוטר השרה שנפגשה בישראל עם נתניהו, ארדן ולפיד
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כרמון
במכתב לשרת המשפטים, איילת שקד: שופט מהמגזר החרדי יחזק הקשר של לרשויות המדינה. מינויו יכול להיעשות בנוהג, כפי שהשתרש במינוי שופט "דתי" או שופט "ערבי"
עומר כרמון
רן קויתי, מנהל הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה והתעשיה: "ענף המסעדנות הוא ענף רגיש, הנמצא ברמת סיכון עסקי גבוה ואחוז ההישרדות הנמוך ביותר. להפיל גזרה כזו על ענף זה, המונה למעלה מ-13 אלף בתי עסק, עתירי כוח אדם, בסכומים כל כך גבוהים ובלי הסדר ריאלי - יגרום לעסקים רבים להתרסק"
איתמר לוין
איש ההימורים והשוק האפור קיבל 48 מיליון שקל מכספי המעילה בבנק למסחר    ניסה להתחמק מתשלום קנס על-ידי הליכי פשיטת רגל - אך בשל כך נדחתה בקשתו לשחרור מוקדם
עומר כרמון
ועדת הפנים תקיים דיון בנושא: "השתלחות יועץ התקשורת של המפכ"ל ודוברת המשטרה ביו"ר הוועדה ובחברי כנסת"    יו"ר סיעת המחנה הציוני, ח"כ יואל חסון: " בלתי נתפס בעיני כיצד מעז ח"כ דודי אמסלם לנצל את תפקידו כיו"ר ועדה כדי 'לסגור חשבון' עם מפכ"ל המשטרה"
איתמר לוין
הדוכסות מקורנוול - דרכה מוחזקים נכסיו של יורש העצר - השקיעה בחשאי 113,500 דולר בחברה של חברו שנרשמה בברמודה, ואשר יכלה להרוויח מפעילותו של צ'רלס בנושא שינויי האקלים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il