X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מנכ"ל הרשות מגיב על מכתבה של הקרן הקיימת, המודיע כי הקרן מוציאה את קרקעותיה מניהול רמ"י קובע: ההסכם בין הצדדים אומנם מתיר לקק"ל להוציא את המגרשים - אך רק לאחר חקיקה בכנסת רמ"י תמשיך לנהל את מגרשי קק"ל "באופן זמני"
▪  ▪  ▪
[צילום: מן הטלוויזיה]

אסור לקרן קיימת להוציא את קרקעותיה מניהול רשות מקרקעי ישראל, ואסור לה לנהל ולשווק אותן באופן עצמאי - כותב (יום ד', 8.11.17) מנכ"ל רשות המקרקעין. עדיאל שמרון. במכתב למנכ"ל הקרן הקיימת אמנון בן עמי. זאת, בתגובה להודעת בן עמי אתמול, שקק"ל הוציאה את קרקעותיה מרמ"י, ואוסרת עליה לשווק מגרשים אלו.
שמרון מסתמך על האמנה בין הצדדים ועל סעיף 9.1 להסכם ביניהם, שנחתם בנובמבר 2015. האמנה וההסכם אומנם קובעים, שקק"ל רשאית להוציא את קרקעותיה מניהול רמ"י החל ב-1 בספטמבר, כלומר מלפני כחדשיים, אולם הדבר טעון חקיקה, ועד לאישור חוק מתאים בכנסת, תמשיך רמ"י לנהל "באופן זמני" את המגרשים של הקרן הקיימת.
האמנה בין הצדדים קובעת, שהממשלה מתחייבת להגיש לכנסת הצעת חוק להפרדת קרקעות הקרן הקיימת מקרקעות המדינה. אולם האמנה אינה קובעת, ככל הידוע, לוח זמנים לחקיקה זו.
שמרון גם מבקש מבן עמי להעביר אליו את החלטת דירקטוריון קק"ל מאתמול (יום ג', 7.11.17), שלפיה אוסרת הקרן הקיימת על רמ"י לנהל ולשווק את מגרשיה.

תאריך:  08/11/2017   |   עודכן:  08/11/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רמ"י לקק"ל: אסור לכם להוציא את הקרקעות
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
קק"ל=תרומות העם ויש להלאימה! ל"ת
גימי יהודי מיהודה  |  8/11/17 21:35
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כרמון
הוועדה לענייני ביקורת המדינה דנה בנושא הפשיעה החקלאית    לצד הערכה רבה לפעולות המתנדבים של ארגון השומר החדש, נאמר כי יש לבחון את רמת המעורבות    ח"כ לשעבר, עמרי שרון, אמר כי הוא חושש שהדבר עלול לגלוש לתופעה של הקמת מיליציות ואנרכיה    יו"ר הוועדה, ח"כ שלי יחימוביץ': הפניית משאבים לעמותות פוגעת ביכולת של הגופים הממשלתיים לתת את השירות לו הם מחויבים
יפעת גדות
ימנה פקידי יערות עירוניים בשבע רשויות מקומיות נוספות לטובת הגנה על עצי העיר    המשמעות: הרשות המקומית מקבלת אחריות על העצים הנטועים בשטחה. מהלך זה יחייב את הרשות לקחת בחשבון את העצים בהליכי התכנון, וכן לשמר את עצי העיר לטובת התושבים והציבור הרחב
עומר כרמון
מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית תיקון הצעת חוק "להבטחת תחרות הוגנת ומבוקרת בין קופות החולים"    יוזם ההצעה, ח"כ אמסלם: "מי שמרוויח מהמצב הנוכחי זה רופאים סחטנים, מאכערים משרדי שיווק ועוד, וכל זה מכסף ציבורי"    מנכ"ל קופת חולים מאוחדת: "מוטב שהצעת החוק לא הייתה באה לעולם"
חן מענית
בדיון מקדים שמתקיים היום בתביעה שהגישה עובדת מעון רה"מ שירה רבן נגד אשת רה"מ, אמר השופט אייל אברהמי כי "יש בכתב התביעה דברים שלא ארשה אותם. יש בו קשיים גדולים"
עומר כרמון
יו"ר ועדת הפנים של הכנסת, ח"כ דודי אמסלם כינס את הוועדה לדיון בציוציו בטוויטר של ליאור חורב - יועץ התקשורת של מפכ"ל המשטרה    ח"כ יעל כהן פארן: "יש ניסיון ליצור אפקט של הפחדה כלפי כל מי שמצייץ נגד הקואליציה. הציוצים אולי לא במקום אבל הוא אדם פרטי. יש חופש ביטוי עד שזה מגיע להסתה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il