X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
שלמה ששו ואסתר עמר תובעים 4.5 מיליון שקל בטענה שתיווכו ברכישת בניין בתל אביב בידי השגרירות תמורת 192 מיליון שקל
▪  ▪  ▪
פעלו ללא הסכם

מתווכי הנדל"ן שלמה ששו ואסתר עמר תובעים 4.5 מיליון שקל משגרירות סין, בטענה שתיווכו ברכישת בניין משרדים ברחוב הברזל בתל אביב עבור השגרירות.
בתביעה, שהוגשה (9.11.17) לבית המשפט המחוזי בתל אביב, נאמר כי בין הצדדים לא נחתם הסכם תיווך בשל יחסי עבודה הממושכים ביניהם. לדברי ששו, מנהל הכספים של השגרירות, יאנג נוי, עמד שנים רבות בקשרי עבודה עימו ושילם לו את עמלות התיווך עבור שירותי התיווך במציאת נכסים אותם סיפק לשגרירות.
לטענת ששו, יאנג ביקש ממנו לחפש עבור השגרירות בניין או מגרש בו תוכל להקים בניין, והם סיכמו על עמלת תיווך בשיעור של 1% משווי העסקה. לצורך כך פנה ששו לעמר על-מנת שתפעל עימו באיתור הנכס המתאים. השניים איתרו נכס בבעלות חברת לוינשטיין ברמת החייל, והשגרירות החליטה שהנכס מתאים לה.
לדברי ששו, בדצמבר 2015 הוא גילה שהשגרירות רכשה את הנכס והתחייבה לשלם דמי תיווך למתווכת אחרת בגינו. יאנג הבטיח לו, כי הוא לא ייפגע מכך שנעשתה טעות בכך שנעשה סיכום עם מתווך מאוחר לסיכום עמו, וכי הוא יקבל את מלוא שכרו המובטח, ואולם הדבר לא נעשה.
בתביעה, שהוגשה באמצעות עו"ד שלמה וקנין, נאמר כי הנכס נרכש על-ידי שגרירות סין תמורת 192 מיליון שקל, ולכן מגיעים לתובעים 1.92 מיליון שקל. בנוסף נגרע מהתובעים, עקב מחדלי השגרירות, שכר טירחה באותו סכום. טרם הוגש כתב הגנה.

תאריך:  13/11/2017   |   עודכן:  13/11/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
חברי ועדת הכספים הביעו תרעומת קשה על הגמגום הממשלתי בעניין ואי העמידה בלוחות הזמנים לקידום הסדר אופטימלי בסוגיה    גפני: "לעם ישראל היה את ים המלח, נתנו לכיל מכל מיני סיבות והיא הרסה את ים המלח כי עבדה שם"
מירב ארד
העבודות הן ראשוניות, ומטרתן הסרת מספר מוקדי זיהום, בהם: פינוי ארבעה מכלי מזוט תת-קרקעיים והקרקע המזוהמת בסביבתם; עריכת חפירות גישוש לאיתור פסולת מסוכנת; וחפירת קרקע מזוהמת מבריכה אליה הוזרמו בעבר תשטיפים ממתקני ייצור חומרי מוצא לחומרי נפץ וחומרי הדברה
מירב ארד
הצעת חוק שיוזם יו"ר ועדת הכספים גפני תכרוך את העלאת גיל הפרישה עם מתן מענה לאותן נשים    ח"כ גפני: "גיל הפרישה לא יעלה ללא פתרון הולם לכל הנשים"
איתמר לוין
ראש ארגון הימין הקיצוני להב"ה חשוד בהסתה לאלימות, הסתה לגזענות והסתה לטרור    השימוע - בעקבות שורת התבטאויות שלו בתקשורת ובאירועים פומביים
איתמר לוין
ועדת השחרורים דחתה שוב את בקשתו של עופר מקסימוב - שחובות ההימורים שלו גרמו לקריסת הבנק למסחר - לשחרור מוקדם    מקסימוב מרצה 18.5 שנות מאסר ואמור להשתחרר בעוד שנה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il