X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
פתרון מחוץ לקופסה של בית המשפט

כדורגל במקום הוצאה מהבית

נער בסיכון ישולב בבית הספר לכדורגל של הפועל באר שבע, במקום להוציא אותו מבית סביו - קבע בית המשפט אלונה ברקת הסכימה בו במקום לקלוט את הנער והמועדון יכין לו תוכנית מיוחדת
▪  ▪  ▪
תוכנית לנערים בסיכון [צילום: רועי עלימה, פלאש 90]

בית הספר לכדורגל של קבוצת הפועל באר שבע ישלב מיידית נער המצוי בסיכון, כדי למנוע את הוצאתו ממסגרת משפחתו - קבע (9.11.17) סגן נשיאת בית המשפט למשפחה בעיר, אלון גביזון.
הנער, שנסיבות חייו קשות וטרגיות, מתגורר בבית סביו - אך הם מתקשים להציב לו את הגבולות הנדרשים. העובדת הסוציאלית ביקשה להוציאו למסגרת חוץ-ביתית, לאחר שנכשלו כל דרכי הטיפול האחרות. גביזון החל לחפש חלופה בה ישהה הנער לאחר הלימודים ויחזור לישון בבית סביו.
בדיון התברר, כי הנער אוהד את הפועל באר שבע ואוהב לשחק כדורגל. גביזון יצר מיד קשר טלפוני עם בעלת המועדון, אלונה ברקת, אשר הסכימה לקלוט את הנער והעבירה את הטיפול לידי עופר מוכתר, מעובדי הקבוצה. בדיון הבא הסכים מוכתר לקלוט את הנער ואף "הציג בפני בית המשפט את המערך הטיפולי המרשים והמיוחד של המועדון לשילוב ילדים בסיכון במועדון". הוא גם התחייב לתת "מענה מיוחד וספציפי לקטין ככל שהוא ייקלט בבית הספר לכדורגל של המועדון".
גביזון אומר, כי לפני שמוציאים ילד מבית משפחתו - חובה לחשוב גם מחוץ לקופסה. במקרה הנוכחי, לא נמצאה חלופה מתאימה של מועדונית, ולעומת זאת - חלופת הפועל באר שבע ראויה בהחלט. "לשילובם של ילדים בכלל, וילדים נזקקים בפרט, בפעילות ספורטיבית ממוסדת רצינית ותחרותית יתרונות רבים, ולצערי, שירותי הרווחה טרם השכילו לנצל זאת כדבעי", מוסיף גביזון. "קשה שלא להתרשם מהמשמעת, השקט, ההקשבה והרצינות של קבוצת ילדים לבושי חליפות ג'ודו או כדורגל, עת הם עומדים בפני מאמנם (והכל כמובן עת המדובר במאמן מקצועי)".
לפיכך הורה גביזון לרשום מיידית את הילד לבית הספר של המועדון, ואם סביו אינם יכולים לעמוד בתשלום - רמז שעל שירותי הרווחה לממן אותו. העובדת הסוציאלית והיועצת בבית הספר יבנו לקטין תוכנית טיפולית, וסביו ימשיכו לקבל את המעטפת הטיפולית שניתנה להם עד כה.

תאריך:  12/11/2017   |   עודכן:  12/11/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
שיעור ההישרדות מסרטן גבוה בישראל, והיא מדורגת במקום ה-8 בשיעור ההישרדות מסרטן השד ובמקום הראשון מסרטן המעי הגס מתוך 36 מדינות    לעומת זאת שיעור האשפוז עקב אי-ספיקת לב היה גבוה מהממוצע של מדינות ה-OECD    ישראל מדורגת במקום ה-5 בתמותה לאחר שבץ מוחי איסכמי ובמקום ה-12 לאחר התקף לב מתוך 22 המדינות שדיווחו
איתמר לוין
המדינה: רחלי הראל ממשרדי מיסוי מקרקעין רחובות ביקשה 20,000 שקל כדי שלא לדרוש הפרש מס ואף להעניק החזר ללקוחו של עו"ד אנטון קוזין - שהופעל בידי המשטרה כסוכן
יצחק דנון
שתי חברות הבנייה ההנדסית תובעות 10 מיליון שקל בעקבות תקלות בחפירת מנהרה עבור חברת החשמל    הראל: הנזק נבע מכשל בתכנון ולכן אינו מכוסה
יצחק דנון
גדעון מסקטל, שהיה סמנכ"ל לוגיסטיקה ורכש בחברה, תובע ממגדל 1.5 מיליון שקל לאחר שהפסיקה לשלם לו על אובדן כושר עבודתו
עידן יוסף
משרד החינוך אוסר על בנות להשתתף לצד הבנים במשחקי כדור בין בתי ספר שונים    ראש מועצת כוכב יאיר מתרעם: "בכוונתי לשים סוף לאיסור הבזוי הזה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il