X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
"גברים מבוגרים, קרה משהו". ח"כ יחימוביץ [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
חשפה באומץ הטרדות מיניות. אפרת יעקב [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
הוועדה לענייני ביקורת המדינה דנה בטיפול המוסדות האקדמיים בהטרדות מיניות בתחומם סטודנטית שנפלה קורבן להטרדות מיניות של פרופ': "קשר השתיקה באוניברסיטה מאוד קשה" התאחדות הסטודנטים: "חמישה אחוזים מהסטודנטים מדווחים כי נפגעו מינית, אך בחרו לא להתלונן מפני שסברו שלא יקבלו טיפול הולם"
▪  ▪  ▪

הוועדה לענייני ביקורת המדינה קיימה דיון (יום ב', 13.11.17) בטיפול המוסדות האקדמיים בהטרדות מיניות בתחומם, בעקבות שני דוחות מבקר קשים על המתרחש באוניברסיטאות
יו"ר הוועדה, ח"כ שלי יחימוביץ' (המחנה הציוני), חשפה את שמו של הדוקטורנט מאוניברסיטת תל אביב החשוד באונס הסטודנטית בר לביא. ח"כ יחימוביץ' ביררה קודם לכן שאין צו איסור פרסום בעניין או מניעה משפטית לומר את שמו. ח״כ יחימוביץ׳: ״בשבוע שעבר התוודענו לסיפורה של בר לביא מאוניברסיטת ת"א שנאנסה על-ידי דוקטורנט, והפכה קורבן נוסף אחרי שהתלוננה. אני רוצה לשלוח לה מכאן חיזוק גדול מאוד על האופן בו חשפה באומץ את סיפורה. אני קוראת לנשיאים ולדיקנים, שרובם גברים מבוגרים, זו 2017! הנהיגו רוח מפקד אחרת. קרה משהו בעולם מאז שאתם הייתם סטודנטים. ואני קוראת לכל אחד מכם לקחת אחריות ולהיות ראש לאריות במאבק החשוב הזה ולא זנב לשועלים".
"לא ייתכן שבר לביא נחשפה חשיפה מלאה, על כל הכאב והסבל הכרוכים בכך, ואילו מי שתקף אותה ימשיך ליהנות מחסינות ואנונימיות. מוטב שהסטודנטיות שלומדות אצלו ידעו שבו מדובר", אמרה ח"כ יחימוביץ. "דוחות המבקר הצביעו על טיוח שיטתי שנובע מהרצון לשמור על "יוקרת" המוסד. חוסר טיפול ראוי, העדר עידכון ולימוד של הנושא, וסיטואציה בעייתית ביותר בה בוועדות המשמעת יושב הסגל עצמו, וחברים מחליטים על חברים. הנתונים שמעבירות האוניברסיטאות הם נתונים של תת-דיווח ולא משקפים נאמנה את המצב הקיים בפועל".
קרן רפלנסקי אלעד, יועמ"ש אונ' ת"א: "עם הגשת התלונה הורחק החשוד מהמעבדה בו שהתה המתלוננת. דיווחנו באופן מיידי ליועמ"ש לממשלה. קיבלנו הוראה שהאוניברסיטה תחדל מלעסוק בנושא הזה. הדבר נחקר במשטרה והנילון שוחרר ללא תנאים. זה התפקיד והסמכות של המשטרה".
אהרון הלינגר, משרד מבקר המדינה: "קיים אחוז מזערי של מתלוננים לעומת כמות הפגיעות בפועל. התמקדנו בתהליכים הקיימים בנושא במוסדות. בדקנו בחינה של טיפול במספר תלונות באוניברסיטה העברית וכן תלונה בבר-אילן, הגענו לממצאים לא טובים אך היה שיפור ושינוי בעקבות הביקורת".
מעיין חג'אג', התאחדות הסטודנטים: "חמישה אחוזים מהסטודנטים מדווחים כי נפגעו מינית. הם מציינים כי לא בחרו לפנות ולהתלונן כי לא חשבנו שהסיפור שלהם יקבל טיפול ראוי או הולם. בתואר שני היחסים יותר חופשיים ושם יש סיכון גדול יותר שתוטרדי".
ח"כ יעל גרמן (יש עתיד): "שמענו על הוצאת מרצה לחופשה לשנה כזו אחרת והוא חוסר למוסד כל שהוא אחר. אך כשהוא חוזר איש לא יודע לאן הוא חוזר ואם הוא לא חוזר להטריד במוסד אחר. יש להעביר את השם של המטריד כדי שלא יוכל להמשיך בהטרדה. יש לפרסם את שמות המטרידים במוסדות".
אפרת יעקב, שנפלה קורבן להטרדות מיניות באוניברסיטה העברית, סיפרה לחברי הוועדה: "סיימתי את לימודי לפני שנה. במהלך סיור לימודי ברומא ב-2013, המרצה הטריד אותי בכמה הזדמנויות - פרופסור מריו שניידר. התברר לי שהיו גם קורבנות נוספים. הגענו עד 17 שנה אחורה. הגעתי להתלונן באוניברסיטה ואחד הדברים שהיו לי קשים זה איך לא עשו שום דבר, איך הקורס המשיך להתנהל. קיבלתי יחס טוב מהנציבות באוניברסיטה אבל היה לי קשה מאוד, לנפגעות קשה לתפקד. הגעתי למרצה שלי ודרכה הועבר כל המידע, לצדי הייתה המרצה והיועמ"שית של האוניברסיטה, שהבינה שיש קושי עם הנציבות והוא נפתר רק לאחר מאבק. לא היה חוק שאפשר להזיז את המרצה מהקמפוס כשאני שם. הפיצויים היו מאוד נמוכים. לכל המתלוננות - לבי אתכן, אני רואה את הקשיים והחסמים. לצאת למאבק ולדבר זה לא פשוט, הרבה פעמים בדרך את מעלה קשיים שלא שמים אליהם לב. הרבה פעמים שאת באה ומדברת תדעי שזה מרתון שיגמר. צרי לעצמך חברה חזקה וגם עזרה נפשית כי צריך את זה. קשר השתיקה באוניברסיטה הוא מאוד קשה".
ליאורה שמעוני, משרד מבקר המדינה: "אפרת דיברה בזמן אמת, רבים ורבות אחרים שותקות ולוקח שנים רבות עד שמדברות ושואלים למה התעוררתן רק עכשיו. אך השתיקה היא גם מצד המוסדות עצמם. בדקנו את הטיפול של המוסדות בעבירות משמעת, בין היתר גם בהטרדות מיניות. גם כאשר מתלוננים ומתלוננות על הטרדה מינית, יש איזה ניסיון לסגור דיל בין הצדדים. לא לפגוע במוניטין של האוניברסיטה. היה מקרה באוניברסיטת ת"א, במסגרתו נסגר הסכם מול המטריד שהוא התנצל ולא יתנהג כך יותר, ואם יעשה זאת שוב ינקטו כל אמצעי המשמעת. הוא לא הועמד אפילו לדין משמעתי. לפעמים הוחלט שמרצה יפרוש, יתפטר ובזה הסתיים הטיפול. גם כשמגיעים לבתי הדין למשמעת יש בעיה, שהחברים הם חברי הסגל עצמם, יש להם קושי לשפוט את חבריהם, לפעמים הם תלויים אחד בשני. הצענו להוציא את זה מחוץ לאוניברסיטה. שיהיה בית דין אחד משמעתי לכל המוסדות. כל עוד לא יינתן גיבוי מהותי לתלונות האלה מבחינת כל החברה, לא נגיע למקרים רבים".
יועמ"שית אונ' ת"א, קרן רפלנסקי אלעד: "אני מדברת בשם כלל האוניברסיטאות. בבתי הדין למשמעת צורפו נציגי ציבור, שופטי מחוזי בדימוס, פרקליטי מחוז לשעבר. התרנו לבית הדין למשמעת שיקול דעת לפרסם את שם הנילון. באחד התיקים התקשרה המתלוננת והתחננה שלא נפרסם את שמו כי אם נפרסם גם היא תיחשף. ההוראה לפרסם היא חדשה, עכשיו אנחנו מקיימים כמה הליכים במקביל ונראה איך בית הדין ינהג בהוראה הזו. כל פסקי הדין בעמוד הראשון של אתר האוניברסיטה, פעם בשנה מופצים כל פסקי הדין לכל הקמפוס. בעתיד לפי החלטת בית הדין זה יפורסם עם שם הנילון. הליך משמעתי בניגוד להליך פלילי הוא בין המעסיק למועסק, אם הוא מתפטר או פרש, ההליך מוגבל לאחר מכן".
רוית קדם נאווי, משרד מבקר המדינה: "מצאנו שהתקנון מפורסם בעברית בלבד במרבית המוסדות, קיימת אחראית אחת בחלק מהמוסדות למרות שיש כמה קמפוסים המרוחקים, לא פרסמו חומרי הסברה בכל שנה, לא קיימו סדנאות למניעת הטרדה מינית או לא דאגו להשתתפות. לא פורסמו תלונות ולא צעדים שננקטו. אחד ההישגים היה שינוי בתקנות, המל"ג אימצו את מרבית ההמלצות לגיבוש תקנון ברור".
ח"כ עליזה לביא (יש עתיד): "שהגעתי לוועדה למעמד האישה ובאתי מהאקדמיה והיה לי ברור שאנחנו לוקחים את הנושא לקידום נשים, באו הסטודנטים ואמרו לי קודם טפלו בנושא ההטרדות באקדמיה. יש לי עד היום חברות פצועות בשל הטיפול בתלונותיהם באונ' בר-אילן. השטח זועק וצועק. יחד עם אגודת הסטודנטים הובלנו את התקנות באקדמיה, בשיתוף עם שרת המשפטים דאז ציפי לבני. בעקבות אירוע באונ' ת"א קיבלתי תשובה שהמציאות מורכבת וכואבת, זה ב-2017 אחרי כל ההתפתחויות, הקמנו תקנות וההבנה ברורה ויש הסברה, ומה עשינו? הלכנו אחורה?"
עו"ד עומרי גולן, הלשכה משפטית מל"ג: "לא ניתנו למל"ג סמכויות אכיפה לפי חוק לנושא הטרדות מיניות. לכן איננו יכולים להתערב בנושא. זה המצב המשפטי. השאלה מה יכולת האכיפה של המל"ג מבחינה משפטית, יכול להיות שצריך לתקן את החוק. מעבר לזה היינו מעורבים בתקנון החדש ובצעדים נוספים אך באכיפה אין לנו סמכות".
יו"ר הוועדה ח"כ יחימוביץ: "אתה יכול להוות מדיניות. שלחו יועמ"ש להגן על האי החלטיות של המל"ג. לא על כל דבר נחוקק חוק. החוק להטרדה מינית קיים מ-98', לפיו כל המוסדות צריכים לנהוג. עכשיו נתקן את החוק כדי שהמל"ג תעשה היום מה שהיא יכולה לעשות עם הכלים שבידיה?!"
ח"כ דב חנין (הרשימה המשותפת): "כאשר אנחנו רואים שמערכת איננה עובדת בצורה המתבקשת בעינינו, צריך לשנות את החוק. החוק צריך לקבוע מנגנון במל"ג שיעסוק בזה. צריך להיות תקנון אחד בכל המוסדות האקדמיים, סטנדרט אחד ברור לכולם".
מרים הלר, מנהלת מרכז סיוע לנפגעי תקיפה מינית בת"א: "כל סטודנט וסטודנטית צריכים לעבור סדנה בנושא הטרדה מינית וכמובן שגם הסגל. לצערנו אין חובה כיום על הסגל לעבור הכשרה כזו. גם הממונות במוסדות לא עוברות הכשרה חיצונית".
עודד פריד, האגודה לזכויות הלהט"ב: "יש נתונים לגבי הקהילה הגאה ואנחנו רואים את ההתעלמות גם בשטח. נערך סקר ויש נתונים בעייתיים שמדברים על כך ש-26 אחוז מהסטודנטים או הסטודנטיות הגאים חוו הטרדה מינית בשטחי האקדמיה, זה פי 6 וחצי יותר מיתר האוכלוסייה. כמעט 88 אחוזים שהוטרדו או חוו אלימות לא דיווח על המקרים, יותר ממחצית שהתלוננו הפנייה לא טופלה".
ח"כ אילן גילאון (מר"צ): "אין לי ציפיות עודפות מהאקדמיה אך יש לי ציפיות נורמטיביות לגמרי. פניתי לשר החינוך בנושא תלונה מסוימת לפני כשנה ולא קרה עם זה הרבה. יש פה מהפכה חברתית, כולנו בלי היוצא מן הכלל, כולל אני, צריכים לצלול לעצמנו ולראות איפה בהתפתחות הזו לא היינו מספיק רגישים. נעשו פה דברים במהלך השנים שנתנו להם גיבוי וצריך לראות איך הדברים האלה יתוקנו כעת".

תאריך:  13/11/2017   |   עודכן:  15/11/2017
+"עידן+ ללא HD בולם את התחרות"
23:01 13/11/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

יו"ר ועדת הכלכלה ח"כ כבל בהתקפה על המדינה שלא משדרגת את מערך השידורים של עצמה: "לא יכול להיות שמיליון צופים ייפגעו - מדובר ברשעות, חלמאות או טמטום  ▪  האוצר: שידור ב-HD יהיה אחד השיקולים במכרז להפרטת עידן פלוס שיצא בשבועות הקרובים  ▪  הרשות השנייה: נשיב לבג"ץ עד ה-23 בנובמבר

שידור באיכות נמוכה [צילום: אימג'בנק/מראות אימג']
+ח"כים נגד הרחבת השימוש בעקרונות המשפט העברי
22:22 13/11/17  |  עומר כרמון   |   לרשימה המלאה

מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק יסודות המשפט ▪  ח"כ דב חנין: "הרוב במדינה לא רוצה מדינת הלכה של משפט עברי אלא משפט שמתנהל לפי תפיסה אוניברסלית מתקדמת"  ▪  ח"כ עבד אל חכים חאג' יחיא: " אם המתדיינים בבית משפט הם מוסלמים, האם צריך לקבוע בחוק שזה יהיה על פי המורשת המוסלמית? ברור שלא. החוק הזה הוא המשך של חוק הלאום והמשך של האפרטהייד"

שרת המשפטים, איילת שקד וח"כ ניסן סלומינסקי [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+אבי גבאי: בשמאל שכחו להיות יהודים
21:30 13/11/17  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

יו"ר העבודה אומר כי במקום לגלות את יהדותו, השמאל אימץ את דברי נתניהו לרב כדורי, התנכר ליהדותו ואימץ רק ערכים ליברליים  ▪  ליצמן: לא נחבור אליו אם יקדם תחבורה ציבורית בשבת

גבאי. מוכן להיות מס' 2 של לפיד [צילום: פלאש 90]
+עד שלוחמי האש מגיעים לשריפות התושבים כבר כיבו אותן
21:28 13/11/17  |  עומר כרמון   |   לרשימה המלאה

ח"כ טלב אבו עראר בדיון בוועדה לביקורת המדינה של הכנסת: "בכל הנגב יש תחנה רק ברהט. תראו לי יישוב יהודי עם 18 אלף איש שאין בו תחנת כיבוי. בנגב בדרך כלל, כוחות כיבוי האש מגיעים אחרי השריפה כי התושבים עצמם כבר מכבים אותה"  ▪  רב טפסר דדי שמחי נציב כבאות והצלה: "לצערי בכל שנה יש 17 אנשים שנספים כתוצאה מדליקות, הרוב המוחלט במגזר הערבי"

ח"כ טלב אבו עראר [צילום: פלאש 90]
+הממשלה משלמת לגברים שכר גבוה יותר
20:39 13/11/17  |  עומר כרמון   |   לרשימה המלאה

ועדת הכנסת לקידום מעמד האישה ולשוויון מגדרי דנה בפערי שכר בין גברים ונשים  ▪  משרד האוצר: 64 אחוזים מכלל המשרות בשירות המדינה הן משרות נשים. פערי השכר המגדריים בברוטו עמדו על כ-20 אחוזים, ובנטו על כ-13 אחוזים

יו"ר הוועדה, ח"כ עאידה תומא סלימאן [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
+הרצוג לנתניהו: "אתה נבהל מכולם"
19:52 13/11/17  |  עומר כרמון   |   לרשימה המלאה

ראש האופוזיציה: "אם היית ראש הממשלה לפני 40 שנה כשסאדאת הודיע שהוא מוכן לבוא לארץ, לדעתי במבנה האישיות שלך היית בורח. היית מפחד לעשות שלום. היית נבהל מאימא של צחי הנגבי"  ▪  ח"כ יאיר לפיד: "אני מכיר אותך יותר מעשרים שנה. נתניהו שאני זוכר לא היה מגיע לעולם לכך ששני שלישים מהלשכה שלו במעצר"

יו"ר האופוזיציה, ח"כ יצחק הרצוג [צילום: יצחק הררי/דוברות הכנסת]
+בנימין נתניהו: "אנחנו ברנסנס מדיני - לא היה דבר כזה בתולדותינו"
19:13 13/11/17  |  עומר כרמון   |   לרשימה המלאה

ראש הממשלה במליאת הכנסת: "הופכים את ישראל לכוח עולמי עולה"  ▪  "מדינות עומדות בתור כדי להדק אתנו את הקשרים"  ▪  "נבצר ממני מסיבות מובנות לספר על כל מה שאנחנו עושים עם הגורמים סביבנו"  ▪  "ראש ממשלה מחליפים בקלפי. בדמוקרטיה מי שקובע מי יהיה ראש ממשלה זה לא אתם זה אפילו לא התקשורת, זה הציבור"

היה מפחד לעשות שלום עם סאדאת? נתניהו [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+ח"כ גליק: כל ילד עם פייסבוק עלול להתדרדר לזנות
17:23 13/11/17  |  עומר כרמון   |   לרשימה המלאה

יהודה גליק (הליכוד) בישיבה משותפת של הוועדה לזכויות הילד והמאבק בסחר בנשים ובזנות: "צריך ללמד את הילדים איך משוחחים ולא מתגלגלים לידי אותם אנשים. כל מועדון נוער צריך להתעסק במניעה. אם לא נחשוף את הדברים האלה ונדבר עליהם זה לא ייפתר  ▪  ח"כ שולי מועלם (הבית היהודי): "איך המשטרה לא נמצאת ברשתות החברתיות?"  ▪  ח"כ עליזה לביא (יש עתיד): "מדובר במחדל חמור וקשה של מדינת ישראל"

ח"כ יהודה גליק [צילום: מרים אלסטר]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter  אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman  אברהם נגוסה / Avraham Neguise  אוסאמה סעדי / Osama Saadi  אופיר אקוניס / Ofir Akunis  אורי מקלב / Uri Maklev  אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel  אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis  אורן חזן / Oren Hazan  אחמד טיבי / Ahmad  Tibi  איוב קרא / Ayoob Kara  איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin  איילת שקד / Ayelet Shaked  איימן עודה / Eiman Ode  אילן גילאון / Ilan Gilon  איתן ברושי / Eitan Broshi  איתן כבל / Eitan Cabel  אכרם חסון / Akram Hasson  אלון שוסטר / Schuster Alon  אלי אלאלוף / Eli Alaluf  אלי כהן / Eli Cohen  אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan  אלעזר שטרן / Elazar Shtern  אמיר אוחנה / Amir Ohana  אראל מרגלית / Erel Margalit  אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri  באסל גטאס / Basel  Ghattas  בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu  גילה גמליאל / Gila  Gamliel  גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan  ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka  דב חנין / Dov Hanin  דני עטר / Danielle Attar  דני בן יוסף דנון / Dani Danon  המחנה הציוני / Hamachane Hzioni  זאב אלקין / Ze'ev Elkin  זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin  זוהיר בהלול / Zohir Bahalul  ז'קי לוי / jackie Levy  חיים ילין / Haim Yalin  חיים כץ / Haim Katz  חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar  חמד עמאר / Hamad Amar  חנין זועבי / Haneen  Zoabi  טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יגאל גואטה / Igal  Guetta  יהודה גליק / Yehuda Glick  יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur  יואב גלנט / Yoav Galant  יואב קיש / Yoav Kish  יואל חסון / Yoel Hason  יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein  יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov  יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky  יוסף גריף / Yosef Garif  יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen  ינון מגל / Yinon  Magal  יעל גרמן / Yael  German  יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran  יעקב ליצמן / Yaakov Litzman  יעקב מרגי / yaakov Margi  יעקב פרי / Yaakov  Perry  יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton  יצחק כהן / Yitzhak  Cohen  יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli  ירון מזוז / Yaron Mazuz  יריב לוין / Yariv Levin  ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler  ישראל כץ / Israel  Katz  מאיר כהן / Meir  Cohen  מאיר פרוש / Meir Porush  מבקר המדינה / The State Comptrollr  מייקל אורן / Michael Oren  מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli  מיכל בירן / Michal Biran  מיכל רוזין / Michal Rozin  מיקי לוי / Mickey  Levy  מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari  מירי  רגב / Miri Regev  מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar  מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg  מרב מיכאלי / Merav  Michaeli  מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev  משה גפני / Moshe Gafni  משה כחלון / Moshe Kahlon  משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon  משולם נהרי / Meshulam Nahari  נאוה בוקר / Nava Boker  נורית קורן / Nurit Koren  נחמן שי  ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky  נפתלי בנט / Naftali  Bennett  סילבן שלום / Silvan  Shalom  סעיד  אלחרומי / Said Elharumi  סתיו שפיר / Stav Shafir  עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman  עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya  עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf  עודד פורר / Oded Forer  עיסאווי פריג' / Issawi Frej  עליזה לביא / Aliza Lavi  עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz  עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev  עפר שלח / Ofer  Shelah  פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete  ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely  ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni  קארין אלהרר / Karin  Elharar  קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova  רוברט אילטוב / Robert Ilatov  רויטל סויד / Revital Swid  רועי פולקמן / Roei Folkman  רחל עזריה / Rachel  Azaria  שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli  שי  פירון / Shai  Piron  שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich  שרון גל / Sharon Gal  שרן השכל / Sharren Haskel  תמר זנדברג / Tamar Zandberg
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
קשר השתיקה באוניברסיטאות: ח"כ יחימוביץ' חשפה את שם המרצה החשוד באונס
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
איך יודעים שרוב מוחץ של שמאלני
קורןנאוה טבריה  |  14/11/17 08:04
2
מכירה עוד תימניה שהוטרדה
היודעת  |  14/11/17 09:52
3
קשר שתיקה של יחימוביץ על
ישע.   |  14/11/17 10:28
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות כנסת 20
עומר כרמון
יהודה גליק (הליכוד) בישיבה משותפת של הוועדה לזכויות הילד והמאבק בסחר בנשים ובזנות: "צריך ללמד את הילדים איך משוחחים ולא מתגלגלים לידי אותם אנשים. כל מועדון נוער צריך להתעסק במניעה. אם לא נחשוף את הדברים האלה ונדבר עליהם זה לא ייפתר    ח"כ שולי מועלם (הבית היהודי): "איך המשטרה לא נמצאת ברשתות החברתיות?"    ח"כ עליזה לביא (יש עתיד): "מדובר במחדל חמור וקשה של מדינת ישראל"
מירב ארד
חברי ועדת הכספים הביעו תרעומת קשה על הגמגום הממשלתי בעניין ואי העמידה בלוחות הזמנים לקידום הסדר אופטימלי בסוגיה    גפני: "לעם ישראל היה את ים המלח, נתנו לכיל מכל מיני סיבות והיא הרסה את ים המלח כי עבדה שם"
מירב ארד
הצעת חוק שיוזם יו"ר ועדת הכספים גפני תכרוך את העלאת גיל הפרישה עם מתן מענה לאותן נשים    ח"כ גפני: "גיל הפרישה לא יעלה ללא פתרון הולם לכל הנשים"
עידן יוסף
ועדת הכנסת העדיפה את עמדת הליכוד על פני עמדת הבית היהודי להעביר את הדיון לוועדת החוקה    הייעוץ המשפטי: מקומה הטבעי בוועדת החוקה, אך אין שיבוש בהעברה
מירב ארד
הסביר בוועדת חוקה: "מקבלים בבית הסוהר שלנו 5 ארוחות ביום. תנאי הכליאה מאפשרים ויש להם את כל הזכויות הבסיסיות. יש נערים שמבצעים אלימות גם בתוך בתי הסוהר וצריך להתמודד עם זה"    רמ"ח ביקורת בשב"ס: מותר על-פי הנהלים לאזוק אסיר עד 24 שעות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il