X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
התקפה חריפה של האחים סיידוף על מרדכי בן משה, ערב ההצבעה המכרעת על רכישת אפריקה-השקעות "תנאים משפטיים קשים, הצעה מלאת מלכודות, שערורייה, תנאים דרקוניים" הרמטיק: לא קיבלתם בלעדיות, אל תכתיבו לנו איך להתנהל
▪  ▪  ▪
מרדכי בן משה [צילום: אניה בושמן]

חברת שיימה (SHYNSA ), של האחים עופר ונתי סיידוף, המתמודדת השבוע (יום ג', 14.11.17) בהצבעה מכרעת על רכישת אפריקה-השקעות, יוצאת בהתקפה חריפה על ההצעות המתחרות של מרדכי בן -משה. במכתב לחברת הנאמנות הרמטיק היא אף תוקפת את חברת הנאמנות על שהסכימה לדון בהצעה. לדעת שיימה, בהצעת בן-משה יש "כשלים משפטיים חמורים "ותנאים "דרקוניים" והיא בבחינת שערורייה. הרמטיק דחתה מיד את טענות שיממה
שיימה דרשה למעשה שלא להביא את הצעות בן משה להצבעה. דרישה זו נדחתה, וכאמור בידיעה קודמת ב-News1, יובאו הצעות בן משה קוסברג-זאבי להצבעה מחר, מול הצעת סיידוף.
שיימה תוקפת עוד "הצעת חברות אלון\ בבעלות בן משה\ מפתה, אך מאחזת עיניים ומלאה מלכודות ומוקשים".
קודות עיקריות נוספות מתוך התקפת שיימה על בן-משה והרמטיק:
• התנאים שהציגו חברות אלון של בן משה קשים מבחינה משפטית. החברות קושרות את הידיים ואת הרגלים של בעלי האג"ח מצד אחד, ומאפשרות לחברות אלון של בן משה לסגת מהצעותיהן מצד שני.
• חברת אלון דורשת לקבל החלטה תוך ימים ספורים ומציגה לוח זמנים צפוף וקשה. האחים סיידוף, לעומת זאת, ניהלו במשך חודשים מו"מ מפורט.
• הצעת בן משה היא למעשה פירוק וכינוס נכסים של אפריקה השקעות, מאחר שהיא מחלקת את הקבוצה לכמה חברות. סיידוף, לעומת זאת, מציעים להמשיך ולנהל את הקבוצה כיחידה אחת.
• הצעות הפיצויים הכספיים לחברות אלון, במקרה שלא תהיה עסקה, הן לטובת חברות אלו ולרעת בעלי האג"ח.
• חברות אלון מכתיבות לבעלי האג"ח את מועדי הביצוע. וקובעת כי ישלמו בעד המניות רק לאחר שכל המניות יועברו על שם חברות אלו, כולל רישומים מתאימים ברשם החברות והחלפת דירקטורים.
בתגובתה אומרת הרמטיק, כי לא נתנה בלעדיות לאחים סיידוף, ווכי כל העת היה ברור שבעלי האג"ח זכאים לנהל מו"מ גם עם אחרים, מה שאכן קורה בימים האחרונים. נקודה זו, של הזכות לנהל מו"מ עם אחרים, הודגשה במו"מ עם סיידוף. הרמטיק לסיידוף: "אל תכתיבו לנו אייך להתנהל".

תאריך:  13/11/2017   |   עודכן:  13/11/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
סיידוף על בן-משה: "שערורייה, תנאים דרקוניים"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כרמון
הוועדה לענייני ביקורת המדינה דנה בטיפול המוסדות האקדמיים בהטרדות מיניות בתחומם    סטודנטית שנפלה קורבן להטרדות מיניות של פרופ': "קשר השתיקה באוניברסיטה מאוד קשה"    התאחדות הסטודנטים: "חמישה אחוזים מהסטודנטים מדווחים כי נפגעו מינית, אך בחרו לא להתלונן מפני שסברו שלא יקבלו טיפול הולם"
עומר כרמון
נמשכים גילויי הכלבת באזור בית שאן והגלבוע    היום נמצא חתול חולה בגן נר ותן חולה כלבת בגדעונה    השוהים באזור מתבקשים להיזהר
עומר כרמון
יהודה גליק (הליכוד) בישיבה משותפת של הוועדה לזכויות הילד והמאבק בסחר בנשים ובזנות: "צריך ללמד את הילדים איך משוחחים ולא מתגלגלים לידי אותם אנשים. כל מועדון נוער צריך להתעסק במניעה. אם לא נחשוף את הדברים האלה ונדבר עליהם זה לא ייפתר    ח"כ שולי מועלם (הבית היהודי): "איך המשטרה לא נמצאת ברשתות החברתיות?"    ח"כ עליזה לביא (יש עתיד): "מדובר במחדל חמור וקשה של מדינת ישראל"
אלעזר לוין
בעלי האג"ח, שאפריקה-השקעות חייבת להם כ-3 מיליארד שקל, יכריעו מחר בצהריים - האם למכור את החברה כיחידה אחת לאחים סיידוף ב-2.2 מיליארד שקל, או למכור את חלקיה העיקריים לבן-משה וקוסברג-זאבי ב-2.1 מיליארד שקל    לוזון מחוץ לתמונה
אלעזר לוין
המחירים עלו ב-1.6% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד    מספר העסקות ירד ב-45% לעומת אשתקד, אך המחירים אינם יורדים    עם זאת, בתל אביב הוזלו הדירות ב-5%
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il