X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
אינסנטיבס סולושנס מבקשת לבטל את החלטת משרד האוצר להתקשר ללא מכרז עם חברת אקטיביו לפיתוח מערכת לניהול מערך שכר העידוד בשירות המדינה
▪  ▪  ▪
התקשרות לשמונה שנים

חברת אינסנטיבס סולושנס מבקשת (14.11.17) מבית המשפט המחוזי בירושלים לבטל את החלטת משרד האוצר להתקשר ללא מכרז עם חברת אקטיביו לפיתוח מערכת לניהול מערך שכר העידוד ושיטת תגמול ותמרוץ בשירות המדינה. המבקשת עוסקת בפיתוח מערכות תגמול, שכר עידוד תמריצים ועמלות.
בעתירה נאמר, כי בספטמבר אשתקד פרסמו אגף השכר והסכמי עבודה ואגף מערכות מידע במשרד האוצר, בקשה לקבלת מידע על-אודות מערכת זו. המערכת שהציגה המבקשת זכתה לתשבחות מצד אנשי משרד האוצר, אך בדצמבר שעבר החליטה ועדת ענ"א (עיבוד נתונים אוטומטי) של המשרד לאשר התקשרות בפטור ממכרז עם אקטיביו, בשל הצורך המיידי בפיתוח המערכת.
לדברי העותרת, בעוד שהיא פיתחה מערכת ניהול שיש רק צורך להתאים אותה לצרכי האוצר, ואילו אקטיביו תצטרך לפתח מערכת חדשה לגמרי, על כל המשתמע מכך לעניין העלויות וזמני הפיתוח.
ועדת ענ"א הבהירה, כי ההתקשרות עם אקטיביו היא פתרון זמני בלבד, עד לפיתוח מערכת ניהול קבועה עתידית בשנים 2018-2017, האמורה להירכש עבור כלל משרדי הממשלה באמצעות מכרז.
ועדת הפטור המשרדית קיבלה את המלצתה של ועדת ענ"א ואישרה את ההתקשרות עם אקטיביו בפטור ממכרז. לטענת העותרת, התקשרות זו בוצעה במחטף ותוך התעלמות מהליך קבלת המידע שבוצע זמן קצר לפני כן. בעתירה, שהוגשה באמצעות עוה"ד אמיר איבצן ורועי דריזון, נטען, כי ההתקשרות שאמורה הייתה להיות זמנית, הפכה להתקשרות קבועה למשך שמונה שנים בהיקף מיליוני שקלים, תוך התבססות על התקנה שבתקנות חובת המכרזים שעניינה פטור ממכרז להתקשרות המשך. טרם הוגשו תגובות האוצר ואקטיביו.

תאריך:  14/11/2017   |   עודכן:  14/11/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יצחק דנון
החברה העוסקת בשיווק טלפוני טוענת שהחלטת ישראכרט להפסיק את שירותי הסליקה לעסקותיה, מבוססת על החלטה עקרונית להפסיק לפעול בתחום זה
יצחק דנון
א.א סטרונגר תובעת 4.4 מיליון שקל מהאדריכל אליהו זהבי, הקונסטרוקטור דמיטרי שמוקלר והמודד סמי מרקס בטענה לליקויים קשים בפרויקט
אלעזר לוין

אלון בבעלותו, מציעה עתה 1.35 מיליארד שקל בעד מניות השליטה באפריקה-נכסים    לראשונה, עשויה להיות עדיפות להצעות בן-משה ולוזון על פני הצעת סיידוף    ההכרעה - בעוד יומיים
עומר כרמון
ועדת הכנסת לביקורת המדינה: "עיקר משבר הדיור נמצא במרכזי הערים. ראשי עיריות לא רוצים תושבים"    פרופ' מנואל טרכטנברג: " רשות המקומית לא צריכה להשקיע בדירת יוקרה ריקה. הארנונה נכנסת לפי גודל הדירה ומבחינתי זה חמור ביותר"
עומר כרמון
ח"כ אורלי לוי אבקסיס: "קיימים בישראל כיום בנקים לא רשמיים, וגם אם זה מגיע ממקום של ערבות הדדית וסולידאריות חברתית זה דבר שמביא עמו סכנה גדולה מאוד. אנחנו לא יודעים מאיפה הגיע החלב, באילו תנאים הוא נשאב והוחזק, האם האם השואבת בריאה, האם החלב נקי ומפוסטר ובאמת בריא לתינוק? הגיע הזמן שמדינת ישראל תיקח אחריות ותתחיל להתנהג כמדינה מפותחת"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il