X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים

אלון בבעלותו, מציעה עתה 1.35 מיליארד שקל בעד מניות השליטה באפריקה-נכסים לראשונה, עשויה להיות עדיפות להצעות בן-משה ולוזון על פני הצעת סיידוף ההכרעה - בעוד יומיים
▪  ▪  ▪
מרדכי בן משה [צילום: אניה בושמן]

חברת אלון ריבוע כחול, בבעלות מוטי בן משה, שיפרה שוב (יום ג, 14.11.17) את הצעתה לרכישת אפריקה-נכסים . החברה הודיעה ב-4 אחר הצהרים על העלאת התשלום במזומן מ-80 ל-100 מיליון שקל. יחד עם התשלום הבסיסי בעד מניות השליטה, 1.25 מיליארד שקל, מגיעה עתה ההצעה הכוללת של אלון ל-1.35 מיליארד שקל.
אמש (יום ב', 3.11.17) הודיעה החברה כי תשלם את 80 מיליון השקל, שעליהם התחייבה כבר לפני מספר ימים, תוך שנה וחצי עד שלוש שנים, ולא בעוד חמש שנים כפי שהציעה תחילה. עתה העלתה גם את הסכום.
כזכור, מציעה חברה אחרת של בן משה , דור אלון אנרגיה, לרכוש את חברות "המפעיל" ב-150 מיליון שקל. הסך הכול של הצעות חברות אלון מגיע עתה ל-1.5 מיליארד שקל בדיוק. לכך יש להוסיף את שתי ההצעות לרכישת דניה סיבוס - לוזון 525 מיליון וקוסברג-זאבי 324 עד 600 מיליון שקל.(חלקם באופציה שלא בטוח שתמומש).
סך כול הצעות בן משה ולוזון - 2.025 מיליארד שקל, לעומת 2.2 מיליארד הצעת סיידוף. אבל, הצעות בן-משה-לוזון משאירות בידי בעלי החוב נכסים נוספיםף ובהם מגרש בארה"ב ששוויו 75 מיליון שקל, מגרש ברוסיה ומזומנים בקופה. מתחזק הרושם, שמכירת אפריקה-השקעות בחלקים, ולא כמקשה אחת, עשויה להיות עדיפה לבעלי החוב. מחרתיים (יםו ה', 16.11.17) צפויה החלטה סופית.

תאריך:  14/11/2017   |   עודכן:  14/11/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רכישת אפריקה נכסים: בן משה הוסיף עוד 20 מיליון שקל
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כרמון
ועדת הכנסת לביקורת המדינה: "עיקר משבר הדיור נמצא במרכזי הערים. ראשי עיריות לא רוצים תושבים"    פרופ' מנואל טרכטנברג: " רשות המקומית לא צריכה להשקיע בדירת יוקרה ריקה. הארנונה נכנסת לפי גודל הדירה ומבחינתי זה חמור ביותר"
עומר כרמון
ח"כ אורלי לוי אבקסיס: "קיימים בישראל כיום בנקים לא רשמיים, וגם אם זה מגיע ממקום של ערבות הדדית וסולידאריות חברתית זה דבר שמביא עמו סכנה גדולה מאוד. אנחנו לא יודעים מאיפה הגיע החלב, באילו תנאים הוא נשאב והוחזק, האם האם השואבת בריאה, האם החלב נקי ומפוסטר ובאמת בריא לתינוק? הגיע הזמן שמדינת ישראל תיקח אחריות ותתחיל להתנהג כמדינה מפותחת"
עומר כרמון
ח"כ עאידה תומא סלימאן: "רואה בכאב את הפסיחה של הקמפיין הזה על קבוצות שונות בחברה הישראלית: נשים ערביות, נשים חרדיות, נשים מוחלשות שלא מצליחות עדיין להתגבר על הפחדים ולצאת באופן גלוי"    העיתונאית גאיה קורן: "העלייהום שאני חטפתי מגברים ונשים על כך שפרסמתי היה מחריד ומזעזע"
עידן יוסף
בחודש הקרוב ישים משרד התחבורה דגש על שיפור תנאי התחבורה הציבורית בירושלים, בפרט בקווים לקמפוסים, ועל פתיחת השוק בעיר לתחרות
יפעת גדות
בעקבות זיהום האוויר הקיצוני בגליל ובגולן, מזהירים במרכז הרפואי זיו בצפת: להימנע מפעילות גופנית ושהייה בחוץ שלא לצורך    ד"ר ענת עמיטל, מנהלת יחידת הריאות במרכז הרפואי זיו בצפת, מזהירה להימנע מפעילות גופנית בלתי הכרחית ושהייה מחוץ לבית שלא לצורך, עקב זיהום אוויר קיצוני המשתרר כעת בגליל ובגולן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il